Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.

Utilizarea răspunsurilor rapide pentru a economisi timp

Șabloanele de mesaje facilitează trimiterea detaliilor importante către oaspeți.
Articol creat de Airbnb pe 8 dec. 2025

Gazdele se confruntă deseori cu aceleași întrebări din partea diferiților oaspeți: Locuința ta este disponibilă în iunie? Îmi poți trimite indicații de orientare? Care este parola de la rețeaua Wi-Fi?

Îți poți reutiliza răspunsurile și poți reacționa prompt de fiecare dată cu ajutorul răspunsurilor rapide din fila Mesaje.

Ce este un răspuns rapid?

Un răspuns rapid este un mesaj scurt, scris în prealabil, care este salvat ca șablon în setările pentru mesaje.

Fiecare mesaj poate fi personalizat cu ajutorul substituenților, care extrag din anunț sau din detaliile rezervării informații precum prenumele unui oaspete.

Creează propriile răspunsuri rapide sau editează șabloanele puse la dispoziție de Airbnb. De exemplu, dacă primești frecvent întrebări despre grătarul tău în aer liber, încearcă să salvezi un răspuns standard ca răspuns rapid.

Poți trimite răspunsuri rapide imediat sau le poți programa pentru a fi trimise automat mai târziu.

Cum trimit un răspuns rapid?

Pentru a trimite imediat un răspuns rapid unui oaspete:

  • Accesează fila Mesaje.
  • Selectează conversația la care dorești să răspunzi.
  • Atinge semnul plus (+) de lângă Scrie un mesaj.
  • Selectează Trimite un răspuns rapid.
  • Alege un răspuns rapid care vrei să apară în conversație.
  • Editează mesajul sau trimite-l ca atare.
  • Atinge săgeata () pentru a trimite mesajul.

Fila Mesaje are și opțiunea de răspunsuri sugerate: este folosită inteligența artificială pentru înțelegerea întrebării unui oaspete și ți se sugerează unul dintre răspunsurile rapide. Sugestia apare în conversație, dar este vizibilă doar pentru tine. Poți edita răspunsul sugerat înainte de a-l trimite sau poți scrie un alt răspuns.

Cum programez un răspuns rapid?

Pentru a trimite automat un răspuns rapid tuturor oaspeților:

  • Accesează fila Mesaje.
  • Atinge pictograma Setări din partea de sus a ecranului.
  • Atinge Gestionează răspunsurile rapide.
  • Alege răspunsul rapid pe care vrei să-l programezi și atinge Înainte.
  • Atinge Programează pentru și selectează când dorești ca oaspeții să primească mesajul, cum ar fi la 5 minute după ce fac rezervare sau cu 1 zi înainte de check-in, la ora 10:00.

Când se apropie momentul trimiterii unui răspuns rapid programat, în conversația cu oaspetele îți va fi afișat un memento. Modifică mesajul sau omite trimiterea acestuia dacă repetă informații pe care le-ai comunicat deja.

Sugestii pentru utilizarea răspunsurilor rapide

Pentru eficiență maximă, un răspuns rapid trebuie să fie scurt și să se concentreze pe un singur subiect. În fila Mesaje vei găsi șabloane scrise în prealabil pentru subiecte frecvente, cum ar fi cele de mai jos.

  • Disponibilitatea locuinței: informează-i pe oaspeți că pot rezerva orice date libere din calendarul tău.
  • Spații de dormit: confirmă numărul de dormitoare, paturi și băi pe care le oferă locuința ta.
  • Check-in anticipat: acceptă cererea unui oaspete de a sosi înainte de ora stabilită de check-in.
  • Indicații de orientare și mijloace de transport: confirmă adresa locuinței și trimite instrucțiuni pentru a ajunge acolo.
  • Wi-Fi: furnizează numele și parola rețelei Wi-Fi din locuința sau locația ta.
  • Check-out târziu: acceptă cererea unui oaspete de a pleca după ora stabilită de check-out.

Poți personaliza orice șablon scris în prealabil înainte de a-l trimite sau poți crea propriile șabloane. Încearcă să programezi trimiterea unor răspunsuri rapide în momente-cheie precum cele de mai jos.

  • Confirmarea rezervării: trimite un mesaj de bun-venit atunci când rezervarea unui oaspete este confirmată.
  • Înainte de check-in: revino cu un mesaj cu 24-48 de ore înainte de check-in, când toate detaliile călătoriei sunt disponibile. 
  • După prima noapte: contactează oaspeții pentru a-i întreba dacă au nevoie de ceva pentru le face șederea mai confortabilă. 
  • Înainte de check-out: comunică ora și instrucțiunile de check-out cu o seară înainte de plecarea programată a oaspeților.
  • După plecare: mulțumește-le oaspeților că au stat la tine și solicită-le să-ți ofere un feedback, la 24-48 de ore după ce au plecat.

Poți să te prezinți mai ușor și să comunici detalii importante despre locuința ta adăugând fotografii sau videoclipuri în răspunsurile rapide. De exemplu, un ghid vizual îi poate ajuta pe oaspeți să intre în locuință, să regleze aerul condiționat sau căldura sau să pornească și să oprească cada cu hidromasaj.

După ce rezervările sunt confirmate, poți atașa fișiere la mesaje. Trimite fotografii în format PNG sau JPG (până la 50 MB) și videoclipuri în format MP4 sau MOV (până la 100 MB și 60 de secunde).

Experiența de utilizare poate varia în funcție de locul în care te afli. Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
8 dec. 2025
Ți-a fost de ajutor?