Utilizarea răspunsurilor rapide pentru a economisi timp
Gazdele de locuințe și experiențe se confruntă deseori cu aceleași întrebări din partea diferiților oaspeți: Îmi poți trimite indicații de orientare? Care este parola de la rețeaua Wi-Fi? Ai disponibilitate în iunie?
Îți poți reutiliza răspunsurile și poți reacționa rapid de fiecare dată cu ajutorul răspunsurilor rapide în fila Mesaje.
Cum funcționează răspunsurile rapide
Răspunsurile rapide sunt șabloane de mesaje scurte care conțin răspunsuri scrise în prealabil la întrebările frecvente. Substituenții extrag automat anumite detalii din anunțul tău și din rezervarea oaspetelui pentru a personaliza mesajul.
Poți trimite un răspuns rapid oricând comunici cu oaspeții. Creează-ți propriul șablon sau folosește șabloanele scrise în prealabil ale Airbnb, astfel încât să nu trebuiască să începi mereu de la zero.
Fila Mesaje utilizează inteligența artificială pentru a înțelege întrebarea unui oaspete și pentru a sugera automat un răspuns rapid. Sugestia apare în conversație, dar este vizibilă doar pentru tine. Poți edita răspunsul rapid înainte de a-l trimite sau poți scrie un alt răspuns.
Pentru a programa un mesaj pentru mai târziu, selectează pictograma de lângă Scrie un mesaj. Alege un șablon și momentul când se trimite. Când se apropie momentul când se va trimite un mesaj pe care l-ai programat, în conversația cu oaspetele va fi afișat un memento. Modifică sau omite trimiterea mesajului dacă acesta repetă informații pe care le-ai comunicat deja.
Sugestii pentru utilizarea răspunsurilor rapide
Pentru eficiență maximă, fiecare răspuns rapid trebuie să fie scurt și să se concentreze pe un singur subiect.
Încearcă să folosești răspunsuri rapide pentru a accelera răspunsurile tale la întrebările frecvente. De exemplu, le poți folosi pentru a aborda subiecte ca acestea.
- Disponibilitate: informează-i pe oaspeții că pot rezerva orice date libere din calendarul tău.
- Indicații de orientare și mijloace de transport: confirmă adresa locuinței sau a unui punct de întâlnire, cu instrucțiuni pentru a ajunge acolo.
- Wi-Fi: furnizează numele și parola rețelei Wi-Fi din locuința ta sau locul în care te afli.
- Check-in anticipat: acceptă cererea unui oaspete de a sosi înainte de ora stabilită de check-in.
- Check-out târziu: acceptă cererea unui oaspete de a pleca după ora stabilită de check-out.
- Spații de dormit: confirmă numărul de dormitoare, paturi și băi pe care le oferă locuința ta.
Dacă pui la dispoziție o locuință, încearcă să programezi trimiterea răspunsurilor rapide în aceste momente-cheie.
- Confirmarea rezervării: trimite un mesaj de bun-venit atunci când rezervarea unui oaspete este confirmată.
- Înainte de check-in: revino cu un mesaj cu 24-48 de ore înainte de check-in, când toate detaliile călătoriei sunt disponibile.
- După prima noapte: contactează oaspeții pentru a-i întreba dacă au nevoie de ceva pentru le face șederea mai confortabilă.
- Înainte de check-out: comunică ora și instrucțiunile de check-out cu o seară înainte de plecarea programată a oaspeților.
- După plecare: mulțumește-le oaspeților că au stat la tine și solicită-le să-ți ofere un feedback, la 24-48 de ore după ce au plecat.
Dacă organizezi o experiență, încearcă să programezi trimiterea răspunsurilor rapide în aceste momente-cheie.
- Confirmarea rezervării: trimite un mesaj de bun-venit atunci când rezervarea unui oaspete este confirmată.
- Înainte de experiență: contactează oaspeții pentru a-i întreba dacă au restricții alimentare, nevoi de accesibilitate sau preferințe personale. Pune aceste întrebări cu suficient de mult timp înainte, astfel încât să te asiguri că poți răspunde oricăror solicitări.
- Memento pentru eveniment: contactează oaspeții cu 24 de ore înainte de începerea experienței și furnizează-le indicații de orientare și instrucțiuni specifice despre locul de întâlnire.
- După experiență: mulțumește-le oaspeților că au rezervat experiența ta și invită-i să-ți ofere feedback.
Substituenții din răspunsurile rapide completează automat anumite detalii legate de rezervare și de anunț, cum ar fi numele oaspetelui, atunci când este trimis mesajul, așa că asigură-te că anunțul tău este complet și actualizat. Mesajele care conțin substituenți goi nu vor fi trimise corect.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.