Profită la maximum de fila Mesaje
Fila Mesaje este inboxul tău Airbnb. Aceasta aduce într-un singur loc toate mesajele tale legate de activitatea de gazdă, de călătorie și de asistență. Funcționalitățile din fila Mesaje îți permit:
- Să filtrezi și să cauți mesaje.
- Să trimiți și să programezi șabloane scrise în prealabil, numite răspunsuri rapide.
- Să editezi și să anulezi mesaje trimise recent.
- Să comunici într-un singur fir de conversație cu toți oaspeții din cadrul unei rezervări.
- Să afli când oaspeții îți citesc mesajele, cu ajutorul confirmărilor de primire.
- Să trimiți ghidul tău și să recomanzi experiențe și servicii Airbnb locale.
- Să atașezi fotografii și videoclipuri la mesaje.
Filtrarea și căutarea în mesaje
Fila Mesaje organizează mesajele pe categorii. Principalele categorii sunt Locuințe, Experiențe, Servicii, Călătorii, Asistență și Mesaje directe.
Vizualizarea prestabilită, Toate, afișează doar categoriile relevante pentru contul tău Airbnb. Selectează orice categorie pentru a filtra mesajele după tipul acestora.
În secțiunea Locuințe, poți aplica aceste filtre suplimentare:
- Necitite afișează doar mesajele care nu au fost deschise.
- Etapa călătoriei sortează mesajele după cererile de rezervare, rezervările viitoare, rezervările în curs sau rezervările anterioare.
- Anunțuri organizează mesajele după anunț, dacă ai mai mult de unul.
- Marcate cu stea afișează doar mesajele pe care le-ai marcat cu stea.
În secțiunile Experiențe și Servicii, poți aplica aceste filtre suplimentare:
- Necitite afișează doar mesajele care nu au fost deschise.
- Marcate cu stea afișează doar mesajele pe care le-ai marcat cu stea.
- Mesaje de grup sortează firele de conversație cu mai mulți oaspeți în funcție de rezervare.
În cazul în care colaborezi cu o co‑gazdă sau ești ambasador Super-gazdă, în fila Mesaje vei găsi și aceste filtre:
- Co‑gazdă afișează conversațiile dintre tine și orice co‑gazdă dintr‑un anunț.
- Ambasador Super‑gazdă afișează mesajele dintre tine și gazdele care ți‑au fost repartizate.
Filtrul Călătorii afișează mesajele pe care le trimiți și le primești în calitate de oaspete. Filtrul Asistență îți afișează conversațiile cu serviciul Asistență clienți Airbnb.
Cauți o anumită conversație? Poți căuta mesaje după nume, cuvinte sau expresii. Rezultatele țin cont de toate filtrele pe care le-ai aplicat, ajutându-te să găsești mai rapid conversațiile.
Trimiterea răspunsurilor rapide
Un răspuns rapid este un mesaj scurt, scris în prealabil, care este salvat ca șablon în setările pentru mesaje.
Fiecare mesaj poate fi personalizat cu ajutorul substituenților, care extrag din anunț sau din detaliile rezervării informații precum prenumele unui oaspete.
Răspunsurile rapide te ajută să reacționezi prompt și să economisești timp. Creează propriile răspunsuri rapide sau editează șabloanele Airbnb pentru a le trimite imediat sau pentru a le programa pentru a fi trimise mai târziu, în momente-cheie.
Află mai multe despre răspunsurile rapide pentru gazdele de locuințe, experiențe sau servicii.
Comunicarea cu un grup
Pentru fiecare rezervare este deschisă o nouă conversație în fila Mesaje. Oaspetele care face rezervarea poate invita și alți parteneri de călătorie să se alăture rezervării. Oaspeții care acceptă invitația sunt adăugați la conversație.
Dacă organizezi o experiență, toți oaspeții care rezervă pentru aceeași dată și oră sunt adăugați automat într-o singură conversație de grup. Aceștia își pot invita și partenerii de călătorie să se alăture.
Gazdele și co‑gazdele trimit mesaje întregului grup. Oaspeții pot citi toate mesajele, chiar dacă se alătură conversației după ce aceasta a început, astfel că nu va trebui să te repeți.
Atinge butonul Detalii pentru a afla mai multe informații despre rezervare și conversație, inclusiv o listă cu toate persoanele care s-au alăturat. Selectează fotografia unui oaspete pentru a-i accesa profilul și a afla mai multe despre persoanele cărora le ești gazdă.
Utilizarea altor funcționalități de mesagerie
Alte funcționalități din fila Mesaje ajută gazdele și co‑gazdele să comunice cu oaspeții înaintea, în timpul și ulterior rezervării, precum și între ele.
- Firele de conversație îți permit să creezi un fir de conversație atunci când răspunzi la un mesaj, afișând răspunsul tău sub mesajul inițial.
- Instrumentele de editare îți permit să editezi un mesaj timp de 15 minute de la trimiterea acestuia și să anulezi trimiterea unui mesaj în termen de 24 de ore.
- Confirmările de primire îți arată dacă oaspeții sau alte persoane au citit mesajele primite de la tine, cu excepția cazului în care au dezactivat această funcționalitate în setările contului.
- Recomandările îți permit să trimiți cu ușurință ghidul tău și să sugerezi experiențe sau servicii locale prin doar câteva atingeri de ecran.
- Trimiterea fotografiilor și videoclipurilor îți permite să atașezi fișiere la mesajele trimise co‑gazdelor și oaspeților după confirmarea rezervării.
Întrebări și răspunsuri despre fila Mesaje
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.
