Acest conținut nu este disponibil în limba selectată de tine, așa că ți-l oferim deocamdată în cea mai apropiată limbă disponibilă.

O comunicare eficace

Trimite-le oaspeților informații în momente importante.
Articol creat de Airbnb pe 22 feb. 2024
Timp de citire: 3 minute
Actualizat pe 22 feb. 2024

Comunicând clar și prompt cu oaspeții, îți mărești șansele ca aceștia să aibă o ședere plăcută și să îți lase o recenzie pozitivă. Folosește sugestiile prezentate în continuare pentru o abordare reușită.

Să începem cu începutul

Modul în care comunici cu oaspeții dă tonul pentru întreaga lor ședere. Încearcă să dai dovadă de următoarele calități:

  • Disponibilitate. Activează notificările pentru a primi și a răspunde rapid la mesajele oaspeților. Annette, o gazdă din San Francisco, spune că, chiar și în cazul unor probleme minore, îi roagă pe oaspeți „să ne contacteze imediat și ne vom ocupa”.

  • Transparență. Descrie-ți locuința în mod realist și asigură-te că oaspeții știu la ce să se aștepte. „Ceea ce le promiți oaspeților că vor găsi trebuie să coincidă cu ceea ce găsesc când ajung”, explică Daniel, o gazdă din San Francisco.

  • Deschidere. Întreabă-i pe oaspeți cum îi poți face să se simtă în largul lor și bineveniți. „Întotdeauna vor exista lucruri pe care noi, gazdele, nu vom reuși să le anticipăm”, consideră Sadie, o Super-gazdă din Santa Fe, New Mexico.

  • Atenție și amabilitate. Modul în care reacționezi la o problemă poate lăsa o impresie de durată. „Dacă gestionezi corect o situație neplăcută, dând dovadă de empatie și reacționând rapid, un oaspete nemulțumit se poate transforma într-un oaspete care revine la tine”, declară Felicity, membră în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă din New South Wales, Australia.

Mesaje trimise în momentele importante

Anticipează informațiile de care au nevoie oaspeții pentru a le oferi o experiență plăcută și pentru a reduce numărul ocaziilor în care e necesar să-ți adreseze întrebări. Acestea sunt cele mai importante momente:

  • Solicitarea de informații sau cererea de rezervare. Răspunde în termen de 24 de ore atunci când te contactează un oaspete. 

  • Confirmarea rezervării. Trimite un mesaj prin care-i mulțumești oaspetelui pentru rezervare și îl anunți că îi stai la dispoziție dacă are întrebări. În acest fel, stabilești o legătură cu oaspetele.

  • Sosirea. Cu una sau două zile înainte de sosire, amintește-le oaspeților unde pot găsi instrucțiunile de check-in în aplicație și comunică-le eventualele precizări importante cu privire la accesul în locuință. În termen de o zi de la check-in, întreabă-i pe oaspeți cum decurge sejurul.

  • Plecarea. Trimite un mesaj la scurt timp după check-out prin care le mulțumești oaspeților și îi rogi să îți scrie o recenzie. Scrie și tu o recenzie despre ei cât mai curând posibil.

Automatizarea mesajelor

O rată de răspuns bună face ca anunțul tău să apară mai sus în rezultatele căutărilor efectuate de oaspeți pe Airbnb. Utilizează aceste caracteristici pentru a anticipa și a răspunde la întrebările cele mai frecvente:

  • Răspunsurile rapide. În inbox, poți alege dintr-o listă de șabloane sau poți să creezi propriile tale șabloane și să le salvezi. Îți vom arăta cum să le personalizezi cu ajutorul codurilor scurte, care completează detaliile despre oaspeți, rezervări și anunțuri.
  • Mesajele programate. Le sunt trimise automat oaspeților în anumite momente și conțin informații utile pentru șederea lor. Poți să le personalizezi și pe acestea folosind coduri scurte.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
22 feb. 2024
Ți-a fost de ajutor?