Utilizarea mesajelor programate pentru a economisi timp
Cu ajutorul instrumentului de mesaje programate, oaspeților le sunt trimise automat informații importante în anumite momente, cum ar fi în ziua de check-in. Instrumentul îți permite să creezi mesaje standard și să le programezi pentru a fi trimise în momentele în care este cel mai probabil ca oaspeții să dorească informațiile respective.
De asemenea, poți crea răspunsuri rapide, șabloane scurte folosite pentru a răspunde la întrebări frecvente pentru a economisi timp în comunicarea cu oaspeții.
Cum să personalizezi și să programezi mesajele
Accesează setările de mesagerie din fila Mesaje pentru a scrie și a programa mesajele.
Poți personaliza aceste mesaje introducând coduri scurte. Acestea extrag atât din anunțul tău, cât și din rezervarea oaspetelui informații precum Regulile casei, numele oaspetelui și data de check-in. Asigură-te că detaliile din anunț sunt complete și de actualitate, deoarece mesajele care conțin coduri scurte goale nu vor fi trimise corect.
Folosește lista verticală pentru a insera codurile scurte. Când ai terminat de scris, programează mesajul alegând ce acțiune a oaspetelui va declanșa trimiterea acestuia. În funcție de necesități, poți oricând să editezi un mesaj, să omiți trimiterea sa ori să-l trimiți mai repede decât era programat.
Iată cum poți utiliza codurile scurte într-un mesaj programat:
Dragă [prenumele oaspetelui],
Îți mulțumim pentru rezervare! Abia așteptăm să-ți urăm bun-venit pe [data de check-in]. Te rugăm să ne trimiți informații despre sosirea ta ca să putem organiza un check-in fără probleme. Ora de începere a acestuia este, de obicei, [ora de check-in].
Iată câteva informații pe scurt despre zonă: [cartierul]
Iată câteva sugestii pentru a te deplasa: [deplasarea și accesul]
Poți găsi sugestii utile pentru vizitarea localității [localitatea] în ghidul nostru, disponibil aici: [ghid]. Cu câteva zile înainte de călătorie, îți vom trimite și informații despre check-in. Te rugăm să ne spui dacă ai întrebări.
Când să programezi mesajele
Poți programa un mesaj să fie trimis oricând dorești. Dar îți recomandăm să ții cont de câteva momente în care este important ca oaspeții să primească informațiile de care au nevoie.
- La scurt timp după rezervare: un mesaj de mulțumire trimis imediat după rezervare le arată oaspeților că ai primit cererea lor și le poate oferi detalii și sugestii pentru șederea lor viitoare.
- Înainte de check-in: reamintește-le oaspeților de apropiata lor ședere ca să se poată pregăti pentru sosire. Poți programa ca aceste mesaje să fie trimise cu cel mult 14 zile înainte de check-in.
- Ziua de check-in: chiar dacă ai trimis deja instrucțiunile de check-in, mulți oaspeți consideră că este util să primească din nou informații esențiale în ziua de check-in, inclusiv indicații de orientare.
- Prima zi de ședere: contactează oaspeții pentru a te asigura că totul este în regulă și oferă-te să răspunzi la eventualele întrebări pe care le-ar putea avea.
- A doua zi după check-out: mulțumește-le oaspeților că au stat la tine și amintește-le să scrie o recenzie.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.