Trei modalități de a atrage mai mulți oaspeți
Dacă oferi mai multă flexibilitate, anunțul tău va apărea mai des în rezultatele căutărilor. Atrage cât mai mulți oaspeți extinzând zona de disponibilitate și oferind o gamă variată de prețuri și intervale orare.
Gestionarea disponibilității
Asigură-te că adaugi toate datele în care poți oferi servicii. Când îți editezi disponibilitatea, adaugă programul de lucru și alege un interval de disponibilitate. Oaspeții pot găsi numai servicii care includ ambele informații.
În fila Anunțuri:
- Setează programul de lucru. Programul tău de lucru reprezintă intervalele orare în care oaspeții pot vedea că ai disponibilitate și pot rezerva serviciul. Poți adăuga același program pentru toate ofertele sau câte un program pentru fiecare. Ține cont de orele de vârf. De exemplu, cele mai populare intervale orare ar putea fi dimineața pentru antrenori personali și seara pentru chefi privați.
- Introdu un interval de disponibilitate. Selectează dacă oaspeții pot rezerva cu 3, 6, 9, 12 sau 24 de luni în avans. Îl poți adapta pentru fiecare ofertă.
În calendarul tău:
- Ajustează-ți disponibilitatea. Poți adăuga ore în afara programului tău normal de lucru și poți bloca intervalele în care nu poți lucra. Eventualele intervale orare blocate se aplică tuturor ofertelor.
- Sincronizează calendarele. Asociază calendarul Airbnb cu Google Calendar. Toate evenimentele din Google Calendar vor bloca intervalele orare corespunzătoare din calendarul Airbnb.
Când ai terminat, previzualizează-ți anunțul pentru a verifica disponibilitatea și a vedea ce le este afișat oaspeților.
Stabilirea de prețuri competitive
Îți recomandăm să incluzi cel puțin 3 oferte la prețuri de bază, standard și premium pentru a-ți menține competitivitatea și a atrage mai mulți oaspeți. O gamă variată de prețuri poate genera venituri mai mari și mai multe recenzii. De exemplu, oaspeții sunt dispuși, de obicei, să plătească între 52 USD și 95 USD pentru o masă cu 3 feluri de mâncare, între 54 USD și 96 USD pentru un tratament spa sau între 46 USD și 75 USD pentru o ședință foto*.
- Include o ofertă de bază. Oaspeților le va fi afișată oferta ta cea mai puțin costisitoare în rezultatele căutărilor. O ofertă de bază te poate ajuta să atragi oaspeți noi și să generezi interes pentru celelalte oferte ale tale.
- Include oferte personalizate. Trimite oferte personalizate, împreună cu o solicitare de plată, în fila Mesaje înainte ca un oaspete să facă o rezervare. De exemplu, dacă oferi o sesiune cu antrenor personal, oaspeții te-ar putea întreba dacă poți organiza un antrenament dimineața devreme sau dacă te poți deplasa în afara zonei tale de disponibilitate.
- Personalizează cu modificări. De asemenea, poți trimite o modificare de preț în fila Mesaje după ce un oaspete face o rezervare. De exemplu, un oaspete poate dori să-și personalizeze oferta adăugând manichiura french la o sesiune sau un anumit ingredient la serviciul de masă.
- Adaugă un preț minim. Dacă ai decis să percepi un preț pentru fiecare oaspete, poți stabili un preț minim pentru fiecare rezervare. Acest lucru poate fi util pentru servicii unde grupurile sunt frecvente, cum ar fi cateringul sau mesele preparate. De exemplu, dacă un oaspete dorește să rezerve o ofertă de 50 USD pentru 2 oaspeți, iar suma minimă este de 120 USD, va trebui să plătească 120 USD pentru a rezerva.
- Oferă reduceri. Poți adăuga reduceri pe perioade limitate, pentru rezervări anticipate și pentru grupuri mari, pentru a încuraja oaspeții să rezerve. Când aplici o reducere, oaspeții vor vedea prețul inițial tăiat în rezultatele căutărilor și pe pagina anunțului tău.
Extinderea zonei de disponibilitate
Reevaluează dacă te vei deplasa la oaspeți, dacă oaspeții vor veni la tine sau ambele variante. Dacă oaspeții vin la tine, nu uita că te vor găsi numai dacă vor căuta servicii în apropiere de locul în care te afli.
Dacă te deplasezi la oaspeți:
- Ia în calcul zona de disponibilitate. Pentru a apărea în mai multe rezultate ale căutărilor, asigură-te că ai adăugat toate localitățile, cartierele sau codurile poștale posibile în zona ta de disponibilitate.
- Indică nivelul tău de flexibilitate. În descrierea anunțului, ai putea menționa zonele în care ai putea să te deplasezi ocazional sau faptul că oaspeții te pot contacta dacă se află în afara zonei tale de disponibilitate.
Dacă oaspeții vin la tine:
- Confirmă-ți adresa. Oaspeții care îți accesează anunțul vor vedea distanța și timpul de călătorie până la locul în care îți desfășori activitatea.
- Include numele companiei tale. Acest lucru va ajuta oaspeții să te găsească atunci când ajung.
- Adaugă fotografii profesioniste. Indiferent dacă locul de desfășurare este într-un centru spa, într-o sală de fitness, într-un salon sau în altă parte, fotografiile cu locația demonstrează calitatea serviciilor oferite și îi ajută pe oaspeți să te găsească.
* Pe baza unui sondaj online din martie 2025 la care au participat peste 700 de oaspeți Airbnb și potențiali organizatori care rezervă pentru prima dată în SUA.
Experiența de utilizare poate varia în funcție de locul în care te afli. Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.