Ești la trei 3 pași distanță de următoarea ta escapadă
Ești la 3 pași distanță
de următoarea ta escapadă1. Descoperă
Începe prin a descoperi cazări sau experiențe. Pentru a restrânge rezultatele afișate, aplică filtre precum locuințe întregi, check-in independent sau animale de companie permise. De asemenea, poți salva tot ce îți place într-o listă de dorințe.
2. Rezervă
După ce ai găsit o locuință pe gustul tău, află mai multe detalii despre gazdă, verifică recenziile oaspeților și consultă opțiunile de anulare; apoi rezervă cu doar câteva clicuri.
3. Pornește
Ai terminat! Intră în legătură cu gazda prin intermediul aplicației pentru a primi sugestii de la un localnic, a pune întrebări sau a cere sfaturi. Ai oricând alternativa de a contacta Airbnb pentru asistență suplimentară.
Wherever you go, we’re here to help
Oricare ar fi destinația ta,
suntem aici să te ajutăm
Sănătatea și siguranța reprezintă o prioritate
Gazdele se angajează să respecte protocoale de curățenie avansată în contextul COVID-19, iar locuințele sunt evaluate pentru curățenie.

Mai multe opțiuni de anulare
Gazdele pot oferi diverse opțiuni flexibile de anulare, care sunt menționate în mod clar în momentul rezervării.

Asistență la orice oră din zi și din noapte
Datorită serviciului global de asistență clienți disponibil non-stop, suntem alături de tine oricând ai nevoie de ajutor.
Mai ai întrebări?
Trebuie să mă întâlnesc cu gazda?
Opțiuni precum check-in independent sau rezervarea unei locuințe întregi îți permit să interacționezi cu gazda mai mult prin mesageria din aplicație. Îi poți trimite oricând un mesaj dacă ai nevoie de ceva.
Ce face Airbnb în legătură cu COVID-19?
Obține cele mai recente informații despre reacția noastră la pandemia de COVID-19 și resurse pentru oaspeți, inclusiv actualizări ale politicilor, restricții de călătorie, opțiuni de călătorie flexibile și multe altele.
Ce se întâmplă dacă trebuie să anulez din cauza unei probleme cu locuința sau cu gazda?
În majoritatea cazurilor, poți rezolva orice problemă trimițând un mesaj gazdei. Dacă gazda nu te poate ajuta, contactează Airbnb în termen de 24 de ore de la descoperirea problemei.
Când se percepe plata pentru o rezervare?
Îți vom reține suma imediat ce rezervarea este confirmată, dar gazda nu va primi banii decât după 24 de ore de la check-in. Astfel, vei avea timp să te asiguri că totul este conform așteptărilor.
Centrul pentru gazde
Aproape oricine poate găzdui oaspeți sau poate organiza o experiență. Este gratuit să te înscrii și să-ți pui locuința sau abilitățile la dispoziția întregii lumi. Pentru început, accesează Centrul pentru gazde.
Ai nevoie de mai multe informații?
Accesează Centrul de asistență pentru a obține răspunsuri suplimentare la întrebările tale.