Politica privind circumstanțele atenuante și coronavirusul (COVID-19)
Notă: începând cu 31 mai 2022, vom actualiza acoperirea legată de COVID-19 în conformitate cu Politica noastră privind circumstanțele atenuante:
• Pentru rezervările efectuate începând cu 31 mai 2022 (inclusiv), circumstanțele legate de COVID-19 de mai jos nu vor mai fi acoperite (cu excepția rezervărilor interne din Coreea de Sud). În schimb, se va aplica politica obișnuită de anulare a gazdei.
• Pentru rezervările efectuate înainte de 31 mai 2022, circumstanțele legate de COVID-19 de mai jos vor continua să fie acoperite.
Ultima actualizare: 1 octombrie 2020
Pe 11 martie 2020, Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a declarat că epidemia de coronavirus, cunoscut sub numele de COVID-19, este o pandemie globală. De atunci, focarul a evoluat rapid, iar guvernele din întreaga lume au luat măsuri rapide pentru a încetini răspândirea COVID-19.
Ca răspuns, în cadrul politicii noastre privind circumstanțele atenuante, oferim următoarea acoperire pentru situațiile legate de COVID-19, pentru a contribui la protejarea comunității noastre și a-i liniști pe toți membrii săi. Te rugăm să consulți periodic această pagină pentru actualizări cu privire la acoperire.
Sugestie: dacă ești oaspete, poți găsi opțiunile de anulare și rambursare accesând pagina Călătorii și alegând călătoria. Află cum. Dacă ești gazdă, vei găsi informații în panoul de control pentru găzduire.
Rezumat
Rezervările pentru cazări și experiențe Airbnb efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv) și având data de check-in în următoarele 45 de zile începând de azi sunt acoperite de politică și pot fi anulate înainte de check-in. Oaspeții care anulează vor avea la dispoziție opțiuni de anulare și rambursare, iar gazdele vor putea anula fără taxe și fără niciun impact asupra statutului lor de Super-gazdă. În cazul anulărilor acoperite, Airbnb va efectua rambursări sau va emite credite de călătorie care includ toate taxele de servicii. Pentru a anula în conformitate cu politica, va trebui să atești faptele și/sau să furnizezi documente justificative pentru circumstanțele atenuante.
Pentru rezervările efectuate după 14 martie 2020 se aplică politica obișnuită de anulare a gazdei, cu excepția cazului în care un oaspete sau o gazdă suferă de COVID-19.
Anulările vor fi gestionate conform nivelului de acoperire pentru circumstanțe atenuante în vigoare la momentul anulării, iar rezervările care au fost deja anulate nu vor fi reexaminate.
Dacă o rezervare a început deja (data de check-in a trecut), această politică privind circumstanțele atenuante nu se aplică.
Se aplică politici diferite pentru rezervările interne din China continentală și pentru rezervările Luxe sau Luxury Retreats.
Care rezervări sunt acoperite
Rezervări efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv)
Rezervările pentru cazări și experiențe Airbnb efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv) și având data de check-in în următoarele 45 de zile începând de azi pot fi anulate înainte de check-in. Acest lucru înseamnă că oaspeții care anulează în conformitate cu politica vor beneficia de rambursare integrală sau de un credit de călătorie echivalent cu suma pe care au plătit-o (în cazul în care este disponibil un credit de călătorie). Gazdele vor putea anula rezervările în conformitate cu politica, fără taxe și fără niciun impact asupra statutului lor de Super-gazdă, iar Airbnb va efectua rambursări sau va emite credite de călătorie a căror valoare include toate taxele de servicii.
Rezervările pentru cazări și experiențe Airbnb efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv) și având data de check-in peste mai mult de 45 de zile începând de azi nu sunt acoperite în prezent de circumstanțele atenuante legate de COVID-19. Se va aplica politica obișnuită de anulare a gazdei.
Dacă o rezervare a început deja (data de check-in a trecut), această politică privind circumstanțele atenuante nu se aplică.
Rezervări efectuate după 14 martie 2020
Pentru cazările și experiențele Airbnb rezervate după 14 martie 2020 se aplică politica obișnuită de anulare a gazdei, aceste rezervări nefiind acoperite de politica privind circumstanțele atenuante, cu excepția cazului în care oaspetele sau gazda suferă în prezent de COVID-19. Circumstanțele legate de pandemia de COVID-19 care nu sunt acoperite includ: perturbări și anulări ale transportului; recomandări și restricții de călătorie; recomandări de sănătate publică și carantine; modificări ale legislației aplicabile și alte dispoziții impuse de autorități, cum ar fi ordinele de evacuare, închiderea frontierelor, interzicerea închirierilor pe termen scurt și obligațiile legate de carantină.
Politica noastră privind circumstanțele atenuante este menită să protejeze oaspeții și gazdele de circumstanțele neprevăzute care apar după rezervare. Ca urmare a faptului că Organizația Mondială a Sănătății a declarat COVID-19 drept pandemie globală, politica privind circumstanțele atenuante nu se mai aplică, deoarece COVID-19 și consecințele sale nu mai sunt neprevăzute sau neașteptate. Te rugăm să citești cu atenție politica de anulare a gazdei atunci când faci o rezervare și să iei în considerare alegerea unei opțiuni care-ți oferă flexibilitate.
Cum funcționează
Dacă ești oaspete, poți găsi opțiunile de anulare și rambursare accesând pagina Călătorii și alegând călătoria. Află cum. Dacă ești gazdă, vei găsi informații în panoul de control pentru găzduire.
Actualizări și resurse privind pandemia de coronavirus
În Centrul de resurse am adunat o selecție de articole pentru a veni în sprijinul comunității noastre în această perioadă. Aici poți găsi cele mai recente informații privind reacția noastră la pandemia de COVID-19, de la actualizări ale politicilor și până la resurse pentru gazde și oaspeți.
De asemenea, poți consulta Politica privind circumstanțele atenuante pentru a afla mai multe despre acoperirea circumstanțelor care nu au legătură cu COVID-19.
Solicităm tuturor membrilor comunității să manifeste o atitudine respectuoasă, incluzivă și să respecte Politica anti-discriminare atunci când interacționează cu alți membri ai comunității noastre.
Vom continua să actualizăm acoperirea acestei politici. Te rugăm să consulți periodic această pagină pentru actualizări și informații noi.
Articole similare
- Politici comunitare•OaspeteSe aplică Politica privind circumstanțele atenuante rezervării mele pe durata pandemiei de COVID-19?Află detalii despre Politica privind circumstanțele atenuante în timpul pandemiei de COVID-19.
- Îndrumări•OaspeteCând îți vei primi rambursareaDeși sunt emise aproape imediat, majoritatea rambursărilor ajung în termen de 10 zile, dar, pentru unele metode de plată și regiuni, este po…
- Reguli•OaspeteOpțiuni de anulare din cauza pandemiei de COVID-19Pentru a afla opțiunile tale actuale, accesează secțiunea Anulează rezervarea și alege opțiunea potrivit căreia planurile tale de călătorie …