Fiecare rezervare a unei locuințe e acoperită de AirCover pentru oaspeți. Dacă în locuința ta Airbnb apare o problemă gravă pe care gazda nu o poate rezolva, suntem aici pentru a te ajuta.
Iată unde te putem ajuta:
Echipa noastră te poate ajuta să găsești o locuință similară, având în vedere poziția și dotările, în funcție de disponibilitatea cazărilor, la un preț comparabil. Dacă nu este disponibilă o locuință similară sau preferi să nu faci o rezervare alternativă, îți vom oferi o rambursare integrală sau parțială, inclusiv taxele de servicii.
AirCover pentru oaspeți oferă asistență pentru probleme grave legate de rezervarea locuinței, de exemplu:
AirCover pentru oaspeți nu include mai multe inconveniente minore, cum ar fi un prăjitor de pâine stricat.
Gazda ta este cea mai potrivită persoană la care să apelezi dacă intervine ceva. Poți să-i trimiți direct un mesaj gazdei pentru a-i spune care este situația. Dacă apare o problemă în timpul șederii:
Trebuie să ne contactezi? Contactează-ne prin telefon, e-mail sau chat.
Dacă nu te simți vreodată în siguranță, suntem aici pentru a te ajuta să obții acces prioritar la agenți de siguranță special instruiți, care te vor ajuta cu problemele legate de siguranță sau te vor pune în legătură direct cu autoritățile locale de urgență, zi sau noapte.
Programul AirCover pentru oaspeți nu reprezintă o poliță de asigurare. Nu acoperă problemele legate de călătorie (exemplu: călătoria ta este întârziată din cauza unei furtuni sau bagajele sunt deteriorate de transportatorul tău). Află mai multe despre AirCover pentru oaspeți și despre asigurarea de călătorie, rezervare sau protecția aferentă șederii.
Dacă ești gazdă, află mai multe despre AirCover pentru gazde și despre îmbunătățirile pe care le-am făcut.