Serviciul de asistență al cartierului

Știm că problemele pot apărea în orice comunitate. De obicei, comunicarea directă cu vecinul este cea mai rapidă cale de a aborda preocupările legate de home sharing, dar poți și să ne contactezi mai jos pentru asistență suplimentară. Dacă ai o problemă care nu are legătură cu cartierul tău, te rugăm să accesezi Centrul de asistență.

Pentru probleme care au legătură cu cartierul dar care nu reprezintă o urgență, trimite-ne un mesaj

Completează formularul de mai jos. Toate câmpurile sunt obligatorii, în afara celor care sunt marcate ca fiind opționale.

După ce completezi formularul, vei primi un e-mail de confirmare cu un număr de caz.

Echipa noastră va analiza situația care te preocupă. Dacă identificăm un anunț Airbnb activ corespondent, vom contacta gazda.

Te vom contacta după investigații suplimentare. Dacă avem nevoie, te vom contacta pentru mai multe informații.

Selectează un subiect pentru a începe. Care dintre aceste subiecte este cauza problemei tale?

Zgomot sau petrecere

Știm că zgomotul excesiv sau o petrecere pot fi frustrante. Completează formularul de mai jos și ne vom ocupa de problemă.

Ai link-ul cu anunțul Airbnb pentru această locuință? Ne va ajuta să contactăm gazda mai repede.