Ignoră și mergi la conținut

Serviciul de asistență al cartierului

Ştim că problemele pot apărea în orice comunitate. De obicei, comunicarea directă cu vecinul este cea mai rapidă cale de a aborda preocupările legate de home sharing, dar ne poți apela sau trimite un mesaj mai jos pentru asistență suplimentară. Dacă ai o problemă care nu are legătură cu cartierul tău, te rugăm să accesezi Centrul de asistență.

Pentru probleme care au legătură cu cartierul dar care nu reprezintă o urgență, trimite-ne un mesaj

Selectează un subiect pentru a începe. Care dintre aceste subiecte este cauza problemei tale?

Zgomot sau petrecere

Știm că zgomotul excesiv sau o petrecere pot fi frustrante. Completează formularul de mai jos și ne vom ocupa de problemă.

Ai link-ul cu anunțul Airbnb pentru această locuință? Ne va ajuta să contactăm gazda mai repede.

Ce se întâmplă când ne împărtășești o situație care te preocupă?

După ce completezi formularul, vei primi un e-mail de confirmare cu un număr de caz.

Echipa noastră va analiza situația care te preocupă. Dacă identificăm un anunț Airbnb activ corespondent, vom contacta gazda.

Te vom contacta după investigații suplimentare. Dacă avem nevoie, te vom contacta pentru mai multe informații.