Acest conținut nu este disponibil în limba selectată de tine, așa că ți-l oferim deocamdată în cea mai apropiată limbă disponibilă.

Profită la maximum de fila Mesaje

Încearcă să aplici aceste sugestii pentru a căuta, trimite și programa mesaje rapid și ușor.
Articol creat de Airbnb pe 1 mai 2024
Actualizat pe 3 feb. 2025

Fila Mesaje este inboxul tău Airbnb. Aceasta aduce într-un singur loc toate mesajele tale legate de găzduire, de călătorie și de asistență. Funcționalitățile din fila Mesaje îți permit:

  • Să filtrezi mesajele și să cauți în inbox.
  • Să trimiți și să programezi mesaje, inclusiv șabloane scrise în prealabil, numite răspunsuri rapide.
  • Să comunici într-o singură conversație cu toți oaspeții din cadrul unei rezervări.
  • Să începi fire de conversație pentru a menține ordinea în conversații.
  • Să editezi și să anulezi mesaje trimise.
  • Să folosești confirmările de primire pentru a afla când oaspeții îți citesc mesajele.
  • Să reacționezi la mesaje cu emojiuri.

Filtrarea și căutarea în mesaje

Vizualizarea prestabilită îți afișează toate mesajele tale de pe Airbnb. Selectează Găzduire, Călătorii sau Asistență pentru a filtra mesajele după tip.

În secțiunea Găzduire, poți aplica aceste filtre suplimentare:

  • Necitite afișează doar mesajele care nu au fost deschise.
  • Etapa călătoriei sortează mesajele după cererile de rezervare, rezervările viitoare, șederile în curs sau rezervările anterioare.
  • Anunțuri organizează mesajele după anunț, dacă ai mai mult de unul.
  • Adăugate la favorite afișează doar mesajele pe care le-ai adăugat la favorite.

Dacă ai o co‑gazdă, ești ambasador Super‑gazdă sau organizezi o experiență Airbnb, în fila Mesaje vei găsi aceste filtre:

  • Co‑gazdă afișează conversațiile dintre tine și orice co‑gazdă dintr‑un anunț.
  • Ambasador Super‑gazdă afișează mesajele dintre tine și gazdele care ți‑au fost repartizate.
  • Experiențe îți permite să citești mesajele legate de rezervările aferente acestora.

Aplică filtrul Călătorii pentru a vizualiza mesaje pe care le trimiți și le primești ca oaspete. Folosește filtrul Asistență pentru a afișa conversațiile dintre tine și echipa Asistență clienți Airbnb.

Cauți o anumită conversație? Poți căuta mesaje după nume, cuvinte sau expresii. Rezultatele iau în considerare toate filtrele pe care le-ai aplicat, ajutându-te să găsești mai rapid conversațiile.

Trimiterea și programarea răspunsurilor rapide

O comunicarea clară și în timp util este esențială pentru o activitate de găzduire de succes. Începe conversații, oferă informații și răspunde la întrebările oaspeților în fila Mesaje.

Pentru a economisi timp, încearcă să folosești funcția de răspunsuri rapide. Răspunsurile rapide sunt șabloane de mesaje pentru trimiterea informațiilor de rutină, astfel încât să nu trebuiască să începi de la zero. Vei găsi câteva mesaje scrise în prealabil în fila Mesaje, pentru a sprijini oaspeții în momente-cheie, cum ar fi imediat după rezervare. Poți utiliza aceste răspunsuri rapide ca atare, le poți edita sau poți crea propriile șabloane personalizate. 

Fila Mesaje utilizează inteligența artificială pentru a înțelege întrebările oaspeților și pentru a sugera automat un răspuns rapid. Răspunsul sugerat apare în conversația ta cu oaspetele, dar numai tu îl poți vedea.

Vei putea să verifici și să editezi sugestiile de răspuns rapid și să-l trimiți imediat sau să-l programezi pentru a fi trimis mai târziu. Substituenții din șabloane completează automat anumite detalii legate de rezervare și de anunț, cum ar fi poziția, numele oaspetelui și ora de check-in, atunci când este trimis mesajul. Asigură-te că anunțul tău este complet și actualizat, deoarece mesajele care conțin substituenți goi nu vor fi trimise corect.

Când se apropie momentul când se va trimite un mesaj pe care l-ai programat, în conversația cu oaspetele va fi afișat un memento. Modifică sau omite trimiterea mesajului dacă acesta repetă informații pe care le-ai comunicat deja.

Află mai multe despre utilizarea răspunsurilor rapide pentru a economisi timp

Comunicarea cu un grup

Pentru fiecare rezervare este deschisă o nouă conversație în fila Mesaje. 

Oaspetele care face rezervarea poate invita și alți parteneri de călătorie adulți să se alăture rezervării. Oaspeții care acceptă invitația sunt adăugați la conversație, iar mesajele tale sunt trimise întregului grup. Oaspeții pot citi toate mesajele, chiar dacă se alătură mai târziu, astfel că nu va trebui să te repeți.

Atinge butonul Detalii pentru a afla mai multe informații despre rezervare și conversație, inclusiv o listă cu toate persoanele care s-au alăturat. Selectează fotografia unui oaspete pentru a-i accesa profilul și a afla mai multe despre persoanele pe care le găzduiești.

Utilizarea altor funcționalități de mesagerie

Vei găsi mai multe funcționalități pentru gestionarea conversațiilor în fila Mesaje, inclusiv fire de conversație, instrumente de editare, confirmări de primire și emoticoane.

  • Firele de conversație îți permit să creezi un fir de conversație atunci când răspunzi la un mesaj, care afișează răspunsul tău sub mesajul inițial.
  • Instrumentele de editare îți permit să editezi un mesaj timp de 15 minute de la trimiterea acestuia și să anulezi un mesaj în termen de 24 de ore.
  • Confirmările de primire arată dacă oaspeții sau alți destinatari au accesat mesajele primite de la tine, cu excepția cazului în care au dezactivat această funcție în setările contului.
  • Emoticoanele îți permit să reacționezi la un mesaj cu o față zâmbitoare, o inimă, degetul mare ridicat în semn de aprobare, aplauze sau râsete.

Întrebări și răspunsuri despre fila Mesaje

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
1 mai 2024
Ți-a fost de ajutor?