Cum să ai un sezon de vârf perfect
Se apropie sezonul de vârf. Iată câteva modalități prin care poți utiliza instrumentele de găzduire Airbnb pentru a profita la maximum de perioadele în care cererea oaspeților este la nivelul cel mai ridicat.
Menține-ți calendarul la zi
Pregătește-te pentru sezonul de vârf din regiunea ta deblocând nopți suplimentare în calendar. Astfel, anunțul tău va apărea mai des în rezultatele căutărilor și câștigurile tale ar putea crește.
Atunci când deblochezi nopți în calendar, ia în considerare durata minimă a călătoriei. Va trebui să te încadrezi în durata minimă standard a călătoriei sau să o reduci. De asemenea, poți crea o durată personalizată a călătoriei pentru anumite nopți pe care le deblochezi.
„Este deosebit de important să te asiguri că acest calendar este liber în timpul sezonului de vârf”, declară Myranda, o Super‑gazdă din Little Rock, Arkansas. „În loc să îmi iau câteva zile libere între un oaspete și următorul, mă asigur că am mai multă flexibilitate în acea perioadă, astfel încât să pot găzdui și mai mulți oaspeți.”
Accesează calendarul anunțului tău și caută nopțile blocate, care sunt afișate cu gri. Deblochează toate nopțile în care poți găzdui.
Dacă extinzi intervalul de disponibilitate peste perioada minimă de trei luni, le permiți oaspeților să rezerve cu mai mult timp în avans. Poți debloca datele din calendar cu până la 2 ani în avans. Anunțul tău va apărea mai des în rezultatele căutărilor (iar lista de rezultate este și mai scurtă dacă sunt mai puține locuri disponibile în perioada respectivă).
Datele din calendar se deblochează câte una pe zi, indiferent de intervalul de disponibilitate setat de tine. De exemplu, dacă intervalul tău este de 12 luni, oaspeții îți pot rezerva locuința cu până la un an în avans.
„Profită de situație când cererea este mare”, sfătuiește Jimmy, o Super‑gazdă din Palm Springs, California. „Poate că alte gazde nu sunt pregătite, iar calendarele lor nu sunt deblocate. Dacă acționezi proactiv, vei profita de aceste perioade cu cerere mare.”
Stabilește prețuri competitive
Pentru a-ți menține competitivitatea în timpul sezonului de vârf, verifică prețurile aferente locuințelor similare din regiunea ta și ia în considerare ajustarea tarifului pe noapte. Dacă oferi același preț în fiecare noapte, ai putea începe să practici în zilele de weekend prețuri diferite față de cele din zilele lucrătoare, pentru a răspunde la modificările cererii. Stabilirea prețurilor în mod dinamic te poate ajuta să îți maximizezi rezervările și câștigurile.
Dacă vrei să compari anunțuri pentru locuințe similare, accesează calendarul anunțului tău și selectează un interval de date de până la 31 de zile.
Vei putea consulta prețul mediu aferent anunțurilor pentru locuințe similare din apropiere pe o hartă a zonei tale. Butoanele de pe hartă îți permit să afișezi locuințele rezervate sau pe cele nerezervate. Factorii pe baza cărora sunt identificate anunțurile pentru locuințe similare sunt: poziția, dimensiunea, caracteristicile, dotările, scorurile, recenziile și celelalte anunțuri pe care oaspeții le consultă în timp ce-l iau în considerare pe al tău.
Anunțurile cu un preț mai mic decât cel aferent anunțurilor pentru locuințe similare din apropiere tind să apară mai sus în rezultatele căutărilor.
„Dacă este o perioadă aglomerată și tot nu primim rezervări, voi analiza cu atenție proprietățile din zona mea”, afirmă Felicity, o Super‑gazdă din Sydney, Australia. „Trebuie să am un preț competitiv.”
Adaugă o reducere
Adăugarea de reduceri este un alt mod de a-ți scoate anunțul în evidență față de oaspeți în timpul sezonului de vârf. Poți atrage o mare varietate de călători oferind:
- Reduceri săptămânale și lunare. Ia în considerare oferirea de reduceri săptămânale pentru șederile de cel puțin 7 nopți și reduceri lunare pentru șederile de cel puțin 28 de nopți. Acest lucru te poate ajuta să îmbunătățești poziția anunțului în rezultatele căutărilor, să umpli datele libere din calendar și să reduci fluctuația în rândul oaspeților.
- Reducere pentru rezervări anticipate. Adăugarea unei reduceri pentru rezervări anticipate pentru rezervările făcute cu 1 până la 24 de luni înainte de check-in te poate ajuta să atragi oaspeții care își planifică din timp călătoriile.
Dacă reducerile săptămânale sau lunare sunt de cel puțin 10 % și dacă reducerile pentru rezervări anticipate sunt de cel puțin 3 %, afișăm o mențiune specială pentru oaspeți în rezultatele căutărilor și pe pagina anunțului tău. Prețul redus apare lângă cel inițial, care este tăiat.
Reține că reducerea pentru rezervări anticipate nu este disponibilă atunci când este activată tarifarea inteligentă și că reducerile în funcție de durata șederii trebuie să respecte regulile și reglementările locale.
„Folosesc reducerea pentru rezervări anticipate atunci când îmi configurez calendarul pentru anul în curs”, declară Anne, o Super‑gazdă din Tarragona, Spania. „În acest fel, calendarul meu se umple de obicei rapid, iar persoanele care beneficiază de reducere nu prea anulează.”
Simplifică procesele de check-in și check-out
Caută modalități de a simplifica sosirea și plecarea oaspeților tăi. Include instrucțiuni de check-in pentru a-i ajuta să înțeleagă clar cum să-ți găsească locuința și cum să descuie ușa de la intrare atunci când sosesc.
- Adaugă detalii importante. Poți seta și ajusta metoda și ora de check-in, precum și indicațiile de orientare, în ghidul de sosire. Dacă oferi check-in independent prin intermediul unei încuietori inteligente, al accesului prin cod digital sau al unei cutii securizate care adăpostește cheia, le permiți oaspeților să descuie ușa folosind un cod chiar și dacă sosesc noaptea târziu.
- Prezintă modul de intrare în locuință. Adaugă fotografii sau un videoclip demonstrativ pentru a-i ajuta pe oaspeți să vizualizeze procesul. Roagă un prieten să încerce să aplice instrucțiunile pentru a te asigura că acestea sunt clare.
Nu uita că procesul de check-out este ultima impresie pe care oaspeții și-o fac despre spațiul tău. O procedură simplă îi va ajuta să-și amintească cu plăcere de șederea minunată pe care au avut-o.
- Oferă instrucțiuni clare de check-out. Alege dintr-o listă de sarcini din ghidul de sosire. Explică-le oaspeților ce este esențial să facă înainte de a pleca, de exemplu, să închidă luminile și electrocasnicele și să încuie ușa. Oricine poate citi aceste informații înainte de a rezerva.
- Simplifică pe cât de mult posibil. Întreabă-te dacă chiar este necesar ca oaspeții să îndeplinească anumite sarcini, cum ar fi strângerea prosoapelor folosite și aruncarea gunoiului.
„Este important ca oaspeții să primească doar una sau două instrucțiuni simple, deoarece tot ce-i interesează pe ei în acel moment este eliberarea locuinței”, declară Karen, o Super‑gazdă din Nelson, Canada. „Acest lucru le face experiența mult mai ușoară.”
Poți să modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.
Gazdele au fost plătite pentru participarea la interviuri.
Sugestiile privind activitatea de găzduire fac obiectul legislației locale.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.