Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Ediția de vară 2022 a Airbnb: ce trebuie să știe gazdele

    Creăm noi moduri în care oaspeții îți pot descoperi locuințele și adăugăm AirCover pentru oaspeți.
    Articol creat de Airbnb pe 11 mai 2022
    videoclip de 8 minute
    Actualizat pe 11 mai 2022

    Puncte importante

    O notă de la Brian Chesky, director general și co-fondator Airbnb

    Fiecare dintre locuințele de pe Airbnb este unică. Cu toate acestea, în ultimii 25 de ani, căutarea tradițională a călătoriilor a făcut dificilă găsirea lor. Explicația este că utilizatorii trebuie să introducă o destinație și date într-o casetă de căutare și văd numai rezultatele care corespund acestor parametri.

    Începând de astăzi, este mai ușor ca niciodată pentru utilizatori să descopere locuințele voastre cu ajutorul categoriilor Airbnb. Acum, când oaspeții deschid Airbnb, le vor fi afișate automat peste 50 de categorii cuprinzând 4 milioane de locuințe cu elementele lor distinctive, în special stilul și dotările lor, poziția și activitățile din apropiere, cum ar fi golf, surfing și schi.

    Chiar dacă oaspeții caută o anumită destinație, le vom arăta categorii cu locuințe suplimentare pe care este posibil să nu le fi găsit niciodată. În timp, vom adăuga și mai multe categorii, deoarece credem că ar putea exista o categorie pentru fiecare locuință și fiecare gazdă. Și asta nu e tot.

    Întrucât șederile de lungă durată sunt din ce în ce mai frecvente, am dorit să oferim și mai multe opțiuni pentru aceste călătorii. Prin urmare, lansăm Șederi asociate, o caracteristică nouă și inovatoare care asociază două locuințe într-o singură călătorie. Acest lucru înseamnă că oaspeții vor vedea, în medie, cu până la 40% mai multe locuințe atunci când caută șederi mai lungi. De asemenea, oaspeții vor putea beneficia de protecțiile AirCover, pe care le oferim deja gazdelor noastre începând din toamna trecută.

    Cu toate aceste caracteristici într-o singură actualizare, această lansare reprezintă cea mai mare schimbare adusă platformei Airbnb în ultimul deceniu.

    —Brian Chesky

    Categoriile Airbnb

    Îți prezentăm un nou mod de a căuta, conceput în jurul categoriilor Airbnb. Când oaspeții navighează pe Airbnb, li se oferă peste 56 de categorii care grupează locuințele în colecții selecționate în funcție de stilul lor unic, poziția sau proximitatea față de o activitate de călătorie.

    Categoriile prezintă locuri cu priveliște uimitoare sau design inspirat, proprietăți situate pe malul unui lac sau lângă un parc național și locuințe care oferă acces la orașe emblematice sau la terenuri de golf. Acestea sunt doar câteva dintre categoriile Airbnb care includ 4 milioane de locuințe unice, puse la dispoziție de gazde.

    Atunci când oaspeții caută după o anumită destinație, vor descoperi anunțuri într-o categorie numită Toate locuințele. De asemenea, ei vor găsi categorii suplimentare în funcție de acea destinație, ceea ce face ușor de descoperit locuințe incredibile în interiorul sau în imediata apropiere a zonei lor de căutare. În plus, anunțurile pot apărea în mai multe categorii. Deci, dacă locuința ta din Lake Tahoe include o bucătărie pro, anunțul poate apărea în categoria Lângă un lac și în categoria Bucătărie pro, în plus față de rezultatele căutării pentru Lake Tahoe.

    Beneficiile sunt și mai mari pentru gazdele care pun la dispoziție locuințe în afara destinațiilor turistice de top. Categoriile îi ajută pe oaspeți să descopere mai ușor cazări unice în locuri în care nu ar fi căutat altfel. De exemplu, un muzician aspirant care caută în categoria Spații de creație poate găsi o locuință în Georgia cu un studio de înregistrări complet echipat.

    De asemenea, categoriile îi pot inspira pe oaspeți să se cazeze în locuri noi. Cu modalitățile anterioare de căutare, este posibil ca cineva care își rezerva o locuință de vacanță în Regatul Unit să se fi gândit să stea doar în Londra sau în locuri cunoscute. Astăzi, acea persoană ar putea căuta prin categoriile care o interesează și ar putea descoperi o locuință la țară, nu departe de Oxford, sau o căsuță lângă Manchester.

    Locuințele din fiecare categorie trec printr-un proces de selecție. Milioane de anunțuri active de pe Airbnb sunt evaluate utilizând instrumente de învățare automată pentru a analiza titlurile și descrierile anunțurilor, descrierile fotografiilor, datele structurate de la gazde și recenziile.

    Noile categorii sunt doar începutul acestui nou mod de a explora. Cu timpul, vom introduce și mai multe categorii care prezintă caracteristicile unice și amplasările speciale ale proprietăților gazdelor.

    Ce poți face în calitate de gazdă:

    • Anunțurile sunt în continuare clasificate în funcție de o serie de factori, inclusiv calitatea, prețul, popularitatea, proximitatea (în cazul căutărilor în funcție de poziție) și calitatea fotografiilor. Așadar, asigură-te că anunțul tău este actual, complet și exact.
    • Fotografiile din anunț care sunt reprezentative pentru o categorie și care au potențialul de a inspira tind să apară mai sus în rezultatele din categoria respectivă. Asigură-te că adaugi fotografii excelente la anunțul tău.
    • Evidențiază caracteristicile unice ale locuinței tale, cum ar fi semnificația istorică sau atributele de design, în setările anunțului.
    • Află mai multe despre categoriile Airbnb.

    Șederi asociate

    Pe măsură ce tot mai mulți oaspeți caută șederi mai lungi, este posibil ca disponibilitatea cazărilor pentru întreaga călătorie să fie limitată.

    Prin urmare, dacă anunțul tău nu ar fi fost disponibil pentru întreaga durată dorită a șederii unui oaspete, acesta nu ar fi fost descoperit. De aceea, am creat Șederi asociate, o caracteristică nouă și inovatoare care permite oaspeților să-și împartă călătoria între două locuințe. Ca urmare, oaspeții găsesc cu până la 40% mai multe anunțuri atunci când caută o ședere de cel puțin 14 nopți.*

    Când un oaspete caută o călătorie de cel puțin o săptămână, șederile asociate apar automat în rezultatele căutărilor. Oaspetele va putea apoi să aleagă dintre anunțuri unice care sunt disponibile pe durata șederii sale sau opțiuni care împart călătoria între două locuințe din aceeași destinație.

    În trecut, dacă oaspeții căutau o călătorie de o lună, dar tu aveai disponibilitate doar pentru două săptămâni în perioada respectivă, spațiul tău nu ar fi apărut în rezultatele căutărilor. Cu Șederi asociate, locuința ta poate fi asociată cu o altă locuință pentru a acoperi întreaga călătorie, astfel încât aceasta devine o opțiune pentru mai mulți oaspeți.

    Fiecare ședere asociată combină două proprietăți care se potrivesc cu poziția, tipul proprietății și dotările din căutare. De exemplu, dacă o familie caută o locuință cu caracteristici de accesibilitate, cum ar fi o intrare fără trepte pentru oaspeți sau uși mai largi, caracteristica Șederi asociate va asocia două locuințe cu aceste caracteristici.

    Când accesezi Șederi asociate pe o hartă, o linie animată conectează vizual cele două spații pentru a arăta oaspeților distanța dintre ele și succesiunea șederilor. După ce un oaspete selectează o ședere asociată, acesta este îndrumat printr-o interfață ușor de utilizat să rezerve pe rând fiecare cazare. Procesul de rezervare al fiecărei locuințe în parte este același ca și până acum.

    Ce poți face în calitate de gazdă:

    • Anunțurile care vor fi incluse în Șederi asociate trebuie să aibă cel puțin trei nopți de disponibilitate. Prin urmare, îți recomandăm să îți ajustezi calendarul în consecință.
    • Pentru ca anunțul tău să fie inclus în și mai multe șederi asociate, te sfătuim să mărești durata maximă a șederii la cel puțin șapte nopți.
    • Tot acum e un moment bun să evidențiezi în anunț dotările populare pentru șederi mai lungi, cum ar fi conexiunea Wi-Fi rapidă și fiabilă, un spațiu de muncă pentru laptop și caracteristicile de accesibilitate.
    • Află mai multe despre cum poți atrage oaspeții interesați să stea mai mult.

    Protecție AirCover pentru fiecare gazdă și fiecare oaspete

    Punctul forte al Airbnb se bazează pe angajamentul gazdelor de a oferi oaspeților șederi excelente. Pe măsură ce tot mai mulți oaspeți descoperă locuințe noi pe Airbnb, dorim să-i asigurăm că, dacă ceva nu merge bine, vei colabora cu ei pentru a găsi o soluție.

    În cazurile rare în care au loc incidente pe care nu le poți controla sau rezolva, Airbnb este alături de tine. De aceea, adăugăm și mai multe protecții AirCover pentru ca fiecare gazdă și fiecare oaspete să fie acoperit. Astfel, toată lumea va avea încredere să găzduiască și să se cazeze prin Airbnb.

    În noiembrie 2021, am introdus AirCover pentru gazde—protecția de la A la Z, gratuită pentru fiecare gazdă și numai pe Airbnb. AirCover pentru gazde oferă protecție împotriva daunelor aduse proprietății gazdei în limita a 1 milion USD și asigurare de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe de până la 1 milion USD.**

    Acum, dacă apare o problemă gravă în timpul șederii unui oaspete, iar tu nu o poți rezolva, AirCover oferă patru protecții pentru fiecare oaspete, la fiecare ședere:

    1. Garanția de protecție a rezervării: în cazul puțin probabil în care e nevoie să anulezi rezervarea unui oaspete cu mai puțin de 30 de zile înainte de check-in, îi vom găsi oaspetelui o locuință similară sau mai bună pe cheltuiala Airbnb ori îi vom rambursa suma.
    2. Garanția de check-in: dacă un oaspete nu poate face check-in în locuința ta și nu poți rezolva problema (de exemplu, dacă oaspetele nu are acces la proprietatea ta și nu poate lua legătura cu tine), îi vom găsi oaspetelui, pe cheltuiala Airbnb, o locuință similară sau mai bună pe durata șederii inițiale ori îi vom rambursa suma.
    3. Garanția de acuratețe a anunțului: dacă, în orice stadiu al șederii, oaspetele descoperă că locuința nu este așa cum a fost prezentată (de exemplu, frigiderul nu mai funcționează și nu îl poți repara ușor sau locuința are mai puține dormitoare decât scria în anunț), oaspetele are la dispoziție trei zile pentru a raporta problema, iar noi îi vom găsi o locuință similară sau mai bună pe cheltuiala Airbnb ori îi vom rambursa suma.
    4. Linia de asistență non-stop privind siguranța: dacă vreodată un oaspete nu se simte în siguranță, are zi și noapte acces prioritar la operatori special pregătiți pentru a trata probleme de siguranță.

      Află totul despre modul în care AirCover protejează fiecare rezervare a oaspeților și despre orice excluderi care se aplică.

      Îți reamintim că protecția AirCover este întotdeauna inclusă și întotdeauna gratuită atât pentru tine, cât și pentru oaspeții tăi. Caracteristicile sale sunt, de asemenea, disponibile direct în aplicația și site-ul Airbnb. Astfel, oaspeții te pot contacta ușor sau pot primi ajutor de la serviciul de Asistență pentru comunitate, dacă este necesar.

      Ce poți face în calitate de gazdă:

      • Continuă să dai dovadă de receptivitate față de oaspeții tăi: ești întotdeauna persoana cea mai potrivită pentru a răspunde îngrijorărilor oaspeților.
      • Află răspunsuri la întrebări despre AirCover pentru oaspeți.
      • Dacă nu ai făcut încă acest lucru, verifică beneficiile gratuite oferite de AirCover pentru gazde.

      *Conform datelor obținute în cadrul testelor interne Airbnb din 14.04.2022.

      **Protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei, asigurarea de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe și asigurarea de răspundere civilă pentru experiențe nu se aplică gazdelor care oferă cazări prin Airbnb Travel, LLC sau gazdelor de cazări din China continentală și Japonia, unde se aplică Programul de protecție a gazdelor din China, Asigurarea pentru gazde din Japonia și Asigurarea de protecție pentru gazde din Japonia. Protecția împotriva daunelor aduse proprietății gazdei nu este legată de asigurarea de răspundere civilă pentru gazdele de locuințe. Reține că toate limitele privind acoperirea sunt exprimate în USD și că există și alte termene, condiții și excluderi.

      Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

      Puncte importante

      Airbnb
      11 mai 2022
      Ți-a fost de ajutor?