Îmbunătățiri pentru gazdele profesioniste

Gestionează sarcinile de zi cu zi și urmărește indicatorii de calitate ai anunțului din software-ul conectat.
Articol creat de Airbnb pe 26 mar. 2024
Timp de citire: 4 minute
Actualizat pe 26 mar. 2024

Nota redacției: acest articol a fost publicat în cadrul ediției de vară 2023 a Airbnb. Este posibil ca informațiile să fi suferit modificări de la data publicării. Află mai multe despre cea mai recentă ediție Airbnb.

Ediția de vară 2023 a Airbnb aduce 25 de îmbunătățiri pentru gazde, plus 8 îmbunătățiri suplimentare pentru gazdele care utilizează un software conectat la API. Acestea sunt concepute pentru a te ajuta să urmărești mai ușor calitatea anunțurilor tale și să îți sprijine operațiunile de găzduire de zi cu zi.

Vei putea accesa toate cele 8 caracteristici direct din software-ul tău dacă furnizorul tău de software le-a integrat. Dacă nu le-a integrat, contactează furnizorul de software pentru a afla când vor fi disponibile.

Instrucțiuni de check-out

Adaugă instrucțiuni de check-out detaliate direct din software-ul tău, într-un mod similar cu cel în care introduci Regulile casei. Creează rapid o listă pentru check-out, selectând dintre aceste sarcini comune: 

  • Strânge prosoapele folosite.
  • Aruncă gunoiul.
  • Închide luminile și electrocasnicele.
  • Încuie ușa.
  • Returnează cheile.

Poți adăuga detalii pentru fiecare sarcină. De exemplu, poți specifica faptul că oaspeții trebuie să pună gunoiul menajer într-un coș și deșeurile reciclabile în altul. De asemenea, poți adăuga sarcini suplimentare, cum ar fi faptul că grătarul trebuie acoperit după utilizare. 

Le vom trimite oaspeților un memento automat cu ora și instrucțiunile de check-out cu o zi înainte de check-out. La fel ca în cazul Regulilor casei, oaspeții îți pot citi instrucțiunile de check-out înainte de a-ți rezerva locuința. După check-out, oaspeții te pot anunța că au plecat cu o singură atingere de ecran sau cu un singur clic.

Etichete în procesul de evaluare

În ediția de iarnă 2022 a Airbnb, am adăugat posibilitatea ca oaspeții și gazdele să își ofere reciproc feedback mai detaliat. Ambele tipuri de utilizatori Airbnb pot adăuga scoruri cu stele pentru mai multe categorii și pot preciza aspectele care le-au plăcut și cele care mai merg îmbunătățite. De exemplu, în procesul de evaluare, oaspeții ar putea selecta etichetele „Atitudine mereu receptivă” sau „Instrucțiuni utile” dacă îți acordă cinci stele la categoria comunicare. 

Acum poți accesa aceste caracteristici din software-ul conectat. Vei putea să scrii recenzii mai detaliate despre oaspeți și să primești feedback despre ce le-a plăcut oaspeților și ce ar putea fi îmbunătățit.

Probleme legate de anunț

Dacă unul dintre anunțurile tale nu respectă regulile de bază pentru gazde, vei găsi, în software-ul tău, un jurnal al șederilor recente care au avut probleme. De exemplu, dacă un oaspete acordă procesului de check-in 2 stele pentru că nu a putut intra în locuință, acest incident va fi înregistrat aici împreună cu sugestii pentru a-ți îmbunătăți rutina de găzduire.

Problemele legate de anunț care apar aici sunt rezultatul scorurilor scăzute, al feedbackului primit de la oaspeți de serviciul de asistență pentru clienți sau al anulărilor efectuate de gazdă. Jurnalul te informează, de asemenea, dacă anunțul tău riscă să fie suspendat sau eliminat.

Notificări privind regulile de bază

Îți vom trimite un e-mail și o notificare push prin intermediul furnizorului tău de software dacă unul dintre anunțurile tale nu respectă regulile de bază pentru gazde și a primit un avertisment sau riscă să fie suspendat sau eliminat. Notificarea te va direcționa către jurnalul problemelor legate de anunț, care arată ce probleme au fost raportate și sugestii despre cum să le rezolvi. 

De asemenea, vei primi informații despre momentul în care un anunț poate fi reactivat după o suspendare, precum și despre modul în care poate fi contestată eliminarea unui anunț. Poți face contestație doar direct pe platforma Airbnb.

Informații despre categorii

Categoriile Airbnb îi ajută pe oaspeți să descopere milioane de cazări unice din întreaga lume. Locuințele sunt încadrate în peste 60 de categorii diferite în funcție de stilul lor, de locul în care se află sau de proximitatea față de o activitate.

Acum poți afla, din software-ul tău, în ce categorie Airbnb se află fiecare dintre anunțurile tale. Datorită acestei noi posibilități, care a fost printre cele mai solicitate de gazde, vei înțelege mai bine cum sunt prezentate anunțurile tale pe platforma Airbnb.

Notificări privind obligațiile legale

Vei primi o notificare în software-ul conectat atunci când trebuie să completezi un formular obligatoriu pentru a te conforma prevederilor legale sau să furnizezi alte informații despre companie. De asemenea, vei putea primi mesaje în software-ul tău dacă sunt necesare informații suplimentare. 

Trebuie să colectăm și să confirmăm informațiile despre companie ale gazdelor de pe Airbnb pentru a respecta legislația locală. Datorită acestei actualizări, vei fi la curent cu prevederile legale cărora trebuie să te conformezi și vei putea să faci acest lucru din software-ul tău.

Numărul de animale de companie acceptat

Gazdele ne-au spus că doresc să poată specifica exact câte animale de companie se simt în largul lor să găzduiască. Acum poți introduce cu ușurință numărul maxim de animale de companie pe care-l accepți; valoarea maximă e 5.

Promoția pentru anunțuri noi

De asemenea, am înțeles că gazdele doresc să le poată oferi oaspeților promoția pentru anunțuri noi din software-ul lor. Poți alege aplicarea automată a unei promoții ce presupune acordarea unei reduceri de 20 % la primele 3 rezervări când creezi un anunț nou.

Airbnb
26 mar. 2024
Ți-a fost de ajutor?