Ce trebuie să știe gazdele despre anunțul Airbnb

De la o nouă pagină principală pentru gazde la un inbox mai rapid, am introdus peste 100 de modificări.
Articol creat de Airbnb pe 24 mai 2021
videoclip de 27 de minute
Actualizat pe 25 mai 2021

Puncte importante

  • Credem că urmează schimbări majore în domeniul călătoriilor și dorim să te ajutăm să fii gata pentru ele.

  • Am anunțat o actualizare cuprinzătoare a aplicației, a site-ului web, a politicilor și nu numai.

  • Printre schimbări se numără: Asistență pentru comunitate îmbunătățită, instrumente de mesagerie mai bune și un ghid de sosire automat pentru oaspeți.

Pe măsură ce multe locuri din întreaga lume încep să se redeschidă, anticipăm cea mai mare revenire a călătoriilor din ultimii o sută de ani. Pentru a te ajuta să te pregătești, directorul general al Airbnb, Brian Chesky, a prezentat un raport nou despre tendințele care vor modela viitorul călătoriilor.

De asemenea, el a prezentat peste 100 de instrumente, caracteristici și îmbunătățiri noi prin care Airbnb își propune să ajute gazdele din întreaga lume să profite de această ocazie unică. Urmărește videoclipul de mai sus pentru a afla mai multe detalii în anunțul lui Brian.

Tema comună a acestor modificări este ca totul să devină mai simplu:

  • Mai simplu pentru oaspeți să-și găsească inspirația, să identifice locuința ideală și s-o rezerve rapid, datorită unor caracteristici noi cum ar fi destinațiile flexibile și datele flexibile.
  • Mai simplu pentru gazdele noi să facă primii pași, datorită asistenței îmbunătățite și resurselor utile.
  • Și, cel mai important, după un an în care găzduirea a fost mai dificilă ca niciodată, mai simplu pentru gazde să își gestioneze activitățile de zi cu zi, să-și încânte oaspeții și să prospere pe Airbnb.

Câteva schimbări importante

Deoarece multe gazde se pregătesc pentru o cerere crescută în contextul reluării călătoriilor, ne-am propus să facem instrumentele și caracteristicile noastre mai puternice, mai intuitive și mai ușor de utilizat. Iată câteva dintre îmbunătățirile interesante pe care le-am adus:

O aplicație și un site web mai intuitive și mai consecvente
Am adus câteva modificări importante butoanelor principale de navigare din aplicația și site-ul Airbnb, ca să-ți fie mai ușor să găsești informațiile de care ai nevoie. În urma feedback-ului amplu primit de la gazde despre acest subiect, am făcut ca experiența de utilizator pe aplicație și pe site să fie aceeași, adică să ai aceleași butoane și file, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizezi.

Află ce s-a schimbat

Fila Astăzi: noua pagină principală pentru gazde
În cadrul acestei actualizări, am adăugat și nou centru de comandă pentru gazde, sub forma filei Astăzi. Aceasta afișează într-un singur loc cele mai importante activități, alerte și actualizări, ajutându-te să gestionezi sarcinile cotidiene de gazdă dintr-un singur ecran.

În trecut, gazdele ne-au spus că le lua prea mult timp să găsească ceea ce căutau. Cu fila Astăzi, ai un singur ecran, același pe orice dispozitiv, pe care îl poți verifica rapid și ușor pentru a fi la zi cu rezervările, cererile, întrebările, știrile și nu numai.

Află mai multe despre noul tău centru de comandă

Un inbox mai bun și mai rapid
Fiecare gazdă bună știe că o ședere de cinci stele începe cu o comunicare excelentă cu oaspeții. Inbox-ul este un element esențial în setul de instrumente de găzduire, iar noi am introdus câteva actualizări cruciale pentru a-l îmbunătăți.

Noul inbox este de până la de 10 ori mai rapid și cuprinde caracteristici esențiale, cum ar fi funcțiile de căutare și filtrare, care-ți permit să găsești rapid mesajele importante. Am adăugat și instrumente cu care economisești timp, cum ar fi mesajele programate și răspunsurile rapide, care te ajută să automatizezi și să simplifici activitățile de rutină ca gazdă.

Descoperă mai multe despre aceste actualizări

Noi ghiduri de sosire automate pentru oaspeți
Procesul de check-in este esențial la fiecare rezervare. Și, conform feedback-ului primit de la gazde, gestionarea acestui proces poate fi anevoioasă și consumatoare de timp.

Luna aceasta, lansăm un nou instrument care plasează automat cele mai importante informații despre check-in pentru fiecare rezervare în partea de sus a filei Călătorii a oaspeților, cu 48 de ore înainte de check-in.

Descoperă noul ghid de sosire și pregătește-l pe al tău

Servicii de Asistență pentru comunitate mai bune
Instrumentele noastre de Asistență pentru comunitate și Ambasadorii Asistență clienți ai Airbnb reprezintă coloana vertebrală a relației noastre cu gazdele. Pe baza feedback-ului de la gazde, îmbunătățim interacțiunea cu serviciul de asistență pentru a răspunde mai bine nevoilor tale.

Aici intră: un număr de Ambasadori Asistență clienți de peste două ori mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut, punerea pe primul loc a empatiei în comunicările Centrului de asistență și sporirea transparenței și consecvenței din politicile noastre. De asemenea, depunem eforturi pentru a oferi asistență dedicată Super-gazdelor: începem cu America de Nord din 30 septembrie 2021, apoi extindem serviciul la nivel mondial până la finele anului 2021.

Află mai multe despre serviciile îmbunătățite de Asistență pentru comunitate

Acestea sunt doar câteva dintre cele peste 100 de îmbunătățiri pe care le dăm publicității în această lună. Te încurajăm să consulți lista completă de îmbunătățiri, să încerci noile instrumente și caracteristici și să ne oferi feedback despre ce mai putem schimba în bine.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Puncte importante

  • Credem că urmează schimbări majore în domeniul călătoriilor și dorim să te ajutăm să fii gata pentru ele.

  • Am anunțat o actualizare cuprinzătoare a aplicației, a site-ului web, a politicilor și nu numai.

  • Printre schimbări se numără: Asistență pentru comunitate îmbunătățită, instrumente de mesagerie mai bune și un ghid de sosire automat pentru oaspeți.

Airbnb
24 mai 2021
Ți-a fost de ajutor?