Ignoră și mergi la conținut

Obține ajutor dacă crezi că ai plătit pentru o rezervare frauduloasă

Utilizează acest formular pentru a ne raporta o pierdere financiară dacă ai plătit pentru o rezervare frauduloasă prin transfer sau virament bancar, MoneyGram sau prin altă metodă de plată directă.
Pentru ce nu este acest formular
Nu utiliza acest formular în cazul în care o gazdă sau un oaspete ți-a cerut să plătești în afara Airbnb și nu ai pierdut niciun ban. În schimb, te rugăm să raportezi mesajul în care a apărut solicitarea. Află cum
De ce vei avea nevoie
Documentația plății tale (de exemplu: extras de cont)
Documentația mesajelor gazdei (De ex.: e-mailuri)
La ce să te aștepți
  • După ce completezi formularul, vei primi un e-mail de confirmare cu un număr de caz.
  • Un membru al echipei noastre va fi desemnat să investigheze cazul tău. Vom face tot posibilul să luăm legătura cu tine în termen de 48 de ore.
  • Nu îți putem garanta că vei putea să-ți recuperezi banii, dar vom face tot posibilul să aflăm ce s-a întâmplat și să-ți recomandăm ce pași să urmezi în continuare.