Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.

Analiza prețurilor tale

Folosește instrumentele Airbnb pentru a dezvolta o strategie competitivă.
Articol creat de Airbnb pe 10 ian. 2024
Actualizat pe 14 iul. 2025

Stabilești prețul de bază inițial în Airbnb Start. Un preț de bază mai mic te poate ajuta să atragi primii oaspeți și să obții primele recenzii pentru a putea apoi să îți atingi obiectivele privind câștigurile. Verifică-ți prețul în mod regulat pentru a-ți păstra competitivitatea.

Analizează cererea locală

Dacă stabilești un preț mai mare decât cel aferent locuințelor similare din apropiere, este posibil să pierzi rezervări. Utilizarea instrumentelor de tarifare Airbnb te poate ajuta să răspunzi la modificările cererii. Printre acestea se numără:

  • Sugestii de preț pe noapte. Recomandările personalizate te ajută să stabilești prețuri pentru diferite zile, sezoane și evenimente speciale. Aceste sugestii utilizează factori precum poziția și dotările locuinței tale, rezervările tale anterioare și cele mai recente prețuri din zona ta. Atinge bagheta de deasupra calendarului pentru a le afișa sau a le ascunde.
  • Anunțuri similare. Acest instrument îți permite să compari prețurile medii pentru locuințele rezervate și cele nerezervate pe o hartă a zonei tale. Atinge orice date din calendar sau deschide prețul de bază în setările de preț pentru a afișa anunțuri similare.
  • Tarifarea inteligentă. Acest instrument ia în considerare aceiași factori ca și sugestiile de preț pentru a-ți actualiza automat prețul în funcție de cerere. Tu stabilești intervalul de preț și poți deschide setările de preț pentru a activa și dezactiva caracteristica pentru anumite date. Dacă folosești tarifarea inteligentă, nu vei vedea sugestii de preț.

„Dacă sunt la curent cu situația din regiunea mea, am mult mai multă încredere în prețul pe care îl stabilesc”, declară Felicity, o Super-gazdă din New South Wales, Australia. „Știu sigur când am cel mai bun preț și trebuie să rămân pe poziții sau când ar trebui să mai scad prețul.”

Acordă prioritate raportului calitate/preț

Oaspeții caută cazări care oferă o calitate excepțională pentru prețul plătit. Atunci când îți analizezi prețul, ține cont și de:

  • Prețul total pe care îl plătesc oaspeții. O bună înțelegere a sumei pe care o plătesc oaspeții te poate ajuta să stabilești un preț competitiv. Selectează orice dată din calendar pentru a obține o defalcare a prețului, inclusiv taxa de servicii Airbnb. Nu uita că eventualele taxe pe care le adaugi, cum ar fi taxa de curățenie, afectează prețul total.
  • Recenziile oaspeților. Folosește feedbackul primit de la oaspeți pentru a afla ce funcționează și ce poți îmbunătăți. După ce primești câteva recenzii pozitive, îți recomandăm să revizuiești prețul.
  • Ce oferă locuința ta. Dacă aduci îmbunătățiri, cum ar fi adăugarea de dotări populare și caracteristici de accesibilitate, poți atrage mai mulți oaspeți.

„Prin amenajări interioare și dotări de calitate poți justifica un preț mai mare și poți atrage mai multe rezervări”, explică Katie Kay, membră în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă din Lake Arrowhead, California.

Adaugă reduceri

Promoțiile și reducerile te pot ajuta să îmbunătățești poziția anunțului tău în rezultatele căutărilor și să atragi oaspeți. Poți alege una dintre următoarele opțiuni:

  • Promoție pentru anunțuri noi. Oferă o reducere de 20 % la primele 3 rezervări ca să atragi mai ușor primii oaspeți și să obții primele recenzii.
  • Reducere pentru rezervări anticipate. Redu prețul pentru rezervările făcute cu 1 până la 24 de luni în avans pentru a atrage oaspeții care își planifică din timp călătoriile.
  • Reducere de ultim moment. Redu prețul pentru rezervările făcute cu 1 până la 28 de zile înainte de check-in pentru a umple golurile din calendarul tău.
  • Reduceri săptămânale și lunare. Oferă reduceri pentru șederile mai lungi pentru a ocupa mai repede datele libere din calendar și a reduce fluctuația în rândul oaspeților.


„Obțin șederi mai lungi oferind reduceri săptămânale și lunare”, declară Daniel, o Super-gazdă din Insulele Canare, Spania. „De obicei, oaspeții ajung să rezerve o săptămână întreagă, ceea ce reprezintă o mică victorie pentru mine.”

Dacă promoția pentru anunțuri noi și reducerile săptămânale și lunare sunt de cel puțin 10 %, oaspeții văd o mențiune specială în rezultatele căutărilor și pe pagina anunțului tău.

Poți să îți modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.

Gazdele au fost plătite pentru participarea la interviuri.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
10 ian. 2024
Ți-a fost de ajutor?