Crearea unei șederi de 5 stele

Aplicând aceste sugestii utile, le poți oferi călătorilor o experiență memorabilă.
Articol creat de Airbnb pe 21 feb. 2024
Timp de citire: 4 minute
Actualizat pe 21 feb. 2024

O pregătire atentă stă la baza unei șederi de 5 stele. Folosește acest ghid în 5 pași pentru a începe.

Pasul 1: crearea așteptărilor potrivite

Fă-ți anunțul cât mai atrăgător, dar prezintă cu sinceritate ceea ce oferi.

  • Nu le ascunde nimic oaspeților. Prezintă în detaliu cartierul și dotările locuinței pentru ca oaspeții să știe ce vor găsi și să își dea seama dacă spațiul tău e potrivit pentru ei.

  • Actualizează anunțul pentru a ține pasul cu modificările din locuință. Asta înseamnă, de exemplu, să adaugi în anunț dotări nou apărute și să ai grijă ca fotografiile să rămână de actualitate. Sunt chiar și gazde care își modifică fotografiile în funcție de anotimp.

„Prezintă micile imperfecțiuni ale proprietății într-un mod onest și clar”, recomandă Nikki, o Super-gazdă din San Francisco. „E, de fapt, un exercițiu de empatie. Ideea este să oferi suficientă transparență pentru a-i ajuta pe oaspeți să aleagă locuința pe care și-o doresc.”

Pasul 2: un proces simplu de check-in și check-out

Oaspeții se așteaptă ca sosirea și plecarea să decurgă fără probleme.

  • Scrie instrucțiuni clare de check-in. Explică procesul pas cu pas și adaugă orice detalii care ar putea fi utile, cum ar fi fotografii sau o hartă cu săgeți.

  • Redu la maximum activitățile pe care oaspeții trebuie să le facă la plecare. Instrucțiunile pentru check-out trebuie să fie ușor de urmat și să nu necesite (aproape) niciun efort. Explică-le oaspeților cum să încuie ușa la ieșire.

„Menținem procesul de check-out cât mai simplu posibil”, arată Keshav, membru în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă din New Delhi. „Persoana care se ocupă de curățenie vine și se ocupă de toate, așa că oaspeții nu trebuie să se obosească cu nimic.”

Pasul 3: o primă impresie pozitivă

Gândește-te la primul lucru pe care-l vor simți oaspeții când pătrund în spațiul tău și la ce își vor aminti după ce pleacă.

  • Amenajează un loc plăcut. Adaugă elemente care sporesc confortul, cum ar fi pernuțele sau păturile de pe canapea. Organizează zone în care oaspeții să își pună lucrurile personale.

  • Pune-ți în valoare comunitatea locală. Încearcă să folosești decorațiuni cu specific local și să oferi, în semn de bun-venit, o mică delicatesă tradițională. Prezintă într-un ghid toate locurile tale preferate.

  • Dă dovadă de disponibilitate. Spune-le oaspeților că te pot contacta oricând. Setează-ți notificările astfel încât să primești avertizări atunci când oaspeții îți trimit mesaje.

„Cel mai important lucru este ca oaspeții să se simtă în spațiul tău ca și cum ar fi acasă la ei”, declară Catherine, o Super-gazdă din Columbus, Ohio. „Fă-ți timp să elimini orice obiect care i-ar putea face pe oaspeți să simtă că sunt în casa altcuiva.”

Pasul 4: pregătiri pentru situații neprevăzute

Gândește-te din timp cum vei gestiona o serie de probleme care ar putea apărea în timpul șederii unui oaspete.

  • Pune la dispoziție articole pentru situații de urgență. Dotează-ți spațiul cu extinctor, trusă de prim ajutor și lanternă. Comunică-le oaspeților numerele de telefon ale serviciilor de urgență în caz că au nevoie de ajutor.

  • Fii la curent cu protecțiile de care beneficiezi. Programul AirCover pentru gazde îți oferă protecție de la A la Z, care este întotdeauna inclusă și întotdeauna gratuită.

  • Alcătuiește-ți o rețea de asistență. Fă-ți o relație cu o echipă care se ocupă de lucrări de întreținere. Adaugă o co-gazdă pentru a te asigura că există mereu o persoană care poate răspunde solicitărilor oaspeților.

Pasul 5: scrierea și primirea de recenzii

Scorurile și recenziile te pot ajuta să îmbunătățești ceea ce oferi și să câștigi încrederea oaspeților.

  • Scrie recenzii despre oaspeții tăi. Acestea îți dau ocazia să-ți exprimi recunoștința față de oaspeți, să le oferi feedback și să le amintești să-ți lase și ei o recenzie. Gazdele și oaspeții au la dispoziție 14 zile după check-out să scrie o recenzie.
  • Acordă atenție scorurilor cu stele. Oaspeții pot da un scor general șederii lor și îți mai pot da scoruri pentru următoarele categorii: curățenie, acuratețea anunțului, procesul de check-in, comunicare, poziția locuinței și raportul calitate/preț.
  • Răspunde la recenzii. Folosește această ocazie pentru a arăta că ești o persoană dispusă să facă îmbunătățiri. Dacă răspunzi la recenzia publică a unui oaspete, răspunsul tău va apărea chiar sub aceasta.

„Este important să citești cu atenție recenziile”, consideră Sadie, o Super-gazdă din Santa Fe, New Mexico. „Cele mai bune sfaturi ca să ajungi o gazdă de 5 stele ți le vor da chiar oaspeții.”

Dacă încă nu ai primit prima rezervare, poți obține îndrumare individuală de la o Super-gazdă. Super-gazdele sunt gazdele cu cele mai mari scoruri și cea mai multă experiență de pe platforma Airbnb.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
21 feb. 2024
Ți-a fost de ajutor?