Comunicarea eficientă cu oaspeții

Răspunde rapid și folosește instrumentele Airbnb pentru a avea succes.
Articol creat de Airbnb pe 17 feb. 2023
Timp de citire: 2 minute
Actualizat pe 17 feb. 2023

Este esențial ca oaspeții să dispună de informațiile importante înainte de a sosi, cum ar fi indicații de orientare și instrucțiuni de acces în locuință. Conform regulilor de bază pentru gazde, trebuie să fii întotdeauna la dispoziția oaspeților, pentru a le răspunde la întrebări și a le rezolva problemele legate de ședere cât mai curând posibil.

Stabilirea unei strategii de comunicare

După ce oaspeții s-au cazat, rămâi la dispoziția lor în caz că au întrebări. Încearcă aceste sfaturi pentru a da dovadă de receptivitate:

  • Descarcă aplicația Airbnb pe telefon și activează notificările. Poți primi notificări prin SMS, e-mail sau direct în aplicație.
  • Folosește răspunsuri rapide. Redactează și salvează mesaje pe care să le poți trimite în câteva secunde. Astfel, de fiecare dată când un oaspete pune o întrebare obișnuită, poți răspunde rapid.
  • Încearcă mesajele programate. Cu ajutorul acestui instrument, oaspeții primesc mesaje automate în etapele importante, cum ar fi după rezervare sau înainte de check-in.
  • Adaugă o co-gazdă care să te ajute să răspunzi oaspeților în cazul în care nu îți vei putea monitoriza telefonul sau e-mailul.

Comunicarea prin mesaje cu oaspeții

Când un oaspete îți rezervă spațiul, trimite-i un mesaj cald și primitor. Contează enorm să dai dovadă de empatie și să nu faci presupuneri.

Nu uita să iei legătura cu oaspeții în aceste momente-cheie:

  • Înainte de sosire: oferă oaspeților indicații și instrucțiuni de check-in clare, cu cel puțin 24 de ore înainte de sosirea programată.
  • Check-in: asigură-te că oaspeții te pot contacta când trebuie să intre în locuință și răspunde imediat la toate întrebările pe care le au.
  • După prima noapte: ține legătura cu oaspeții trimițând un mesaj scurt pentru a întreba cum a fost prima noapte și dacă au nevoie de ceva.
  • Înainte de check-out: reamintește-le oaspeților ora de check-out și eventualele instrucțiuni de check-out, cum ar fi să stingă luminile sau să întrerupă căldura.
  • După plecare: trimite un mesaj scurt de mulțumire, care ar putea ajuta să le reamintească oaspeților să scrie o recenzie.
Airbnb
17 feb. 2023
Ți-a fost de ajutor?