Notă: acest articol este relevant dacă ai achiziționat o asigurare de călătorie cu Europ Assistance înainte de 31 martie 2025 (pentru clienții din Țările de Jos), 17 aprilie 2025 (pentru clienții din Irlanda, Italia, Austria, Spania, Portugalia și Germania) și la 15 mai 2025 pentru clienții din Regatul Unit. Dacă ai achiziționat o asigurare de rezervare prin Europ Assistance înainte de 17 aprilie 2025 (pentru clienții din Franța), consultă acest articol pentru informații despre acoperire.
Începând cu septembrie 2022, oaspeții care locuiesc în Regatul Unit, Germania, Spania, Italia, Irlanda, Țările de Jos, Austria și Portugalia pot achiziționa o asigurare de călătorie pe pagina de check-out.
Politicile de asigurare de călătorie sunt oferite de Grupul de asistență Europ din Generali, care tranzacționează sub numele Europ Assistance în UE și Regatul Unit.
Nu locuiești în această țară sau regiune? Află mai multe informații despre locurile în care este disponibilă asigurarea. Oaspeții de pretutindeni pot achiziționa, de asemenea, asigurare de călătorie în afara Airbnb, direct prin intermediul site-ului web al unei companii de asigurări de călătorie sau făcând cumpărături pe un site de comparație.
Ți se va oferi opțiunea de a adăuga asigurare de călătorie pe pagina de finalizare a plății atunci când faci rezervarea prin Airbnb. Înainte de a face acest lucru, asigură-te că verifici detaliile poliței de asigurare oferite și ce este acoperit pentru a te asigura că este potrivit pentru tine.
La scurt timp după confirmarea rezervării, vei primi un e-mail de confirmare a achiziției asigurării și o copie a poliței de asigurare. Acest e-mail va include, de asemenea, un link către pagina cu detaliile politicii tale, unde îți poți anula politica, poți începe o cerere de despăgubire și multe altele.
Polița ta de asigurare de călătorie va fi actualizată automat dacă datele rezervării tale sau ale numărului de oaspeți se modifică și nu există nicio revendicare cu privire la politica existentă. Dacă modificarea afectează prețul total al rezervării tale, ți se va percepe sau ți se va rambursa o sumă ajustată pentru asigurarea de călătorie.
Polița de asigurare de călătorie % {sm Assistance include:
Deși pandemiile nu sunt acoperite de asigurarea de călătorie, COVID-19 este acoperită în unele situații, deoarece este considerată o boală gravă. Boala neașteptată este un motiv acoperit în ceea ce privește anularea călătoriei, asistența medicală și beneficiile de reducere a călătoriilor. Nu ești acoperit pentru perturbările de călătorie cauzate de COVID-19, cum ar fi închiderea frontierelor și mandatele de carantină.
Te rugăm să reții că, dacă depui o cerere de despăgubire din cauza COVID-19, îți vom cere să prezinți documente care să arate că tu, un membru al familiei (de exemplu, copilul tău) sau cineva care stă cu tine la locuința Airbnb a fost testată pozitiv în timp ce te afli sub supravegherea virtuală sau în persoană a unui profesionist medical calificat.
Fiecare politică acoperă oaspetele care a cumpărat-o și persoanele care stau la el la cazarea Airbnb. Aceste persoane nu trebuie adăugate la rezervarea Airbnb sau menționate în politică pentru a fi acoperite și nu există restricții de vârstă.
Rezidenții din Regatul Unit își pot anula politica în termen de 14 zile de la achiziție pentru a primi o rambursare integrală. Reține că nu poți anula politica după ce ai plecat din călătorie sau ai început o cerere de despăgubire, chiar dacă te încadrezi în perioada de răcire de 14 zile.
Pentru a anula politica, accesează pagina cu prezentarea generală a acoperirii și selectează Politica de anulare.
Cererile de despăgubire sunt gestionate de Asistența Europ de la început până la sfârșit. Poți începe o cerere de despăgubire accesând pagina cu prezentarea generală a acoperirii și selectând Începe o cerere de despăgubire sau contactând direct Asistența Europ.
Dacă ai întrebări despre politica ta, ai nevoie de ajutor cu o cerere de despăgubire sau dorești asistență de călătorie, contactează Europ Assistance sunând la +44 (0) 203 7888 656 sau trimițând un e-mail la infoairbnb@roleurop.com.
Pentru rezidenții din Regatul Unit, asigurarea de călătorie este subscrisă de Europ Assistance S.A. UK Branch.
Europ Assistance S.A. este supravegheată de Autoritatea de Supraveghere a Franței (ACPR), 4, place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, Franța. Europ Assistance S.A. Sucursala din Regatul Unit este autorizată de Autoritatea de Reglementare Prudențială. Sub rezerva reglementării de către Autoritatea de Conduită Financiară și a reglementărilor limitate efectuate de Autoritatea de Reglementare Prudențială. Detalii despre amploarea reglementării noastre de către Autoritatea de Reglementare Prudențială sunt disponibile la cerere. Europ Assistance S.A. UK Sucursala FCA, numărul de înregistrare este 203084.
Pentru rezidenții din Regatul Unit, această asigurare de călătorie este organizată de Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited este un reprezentant desemnat al Aon UK Limited, care este autorizată și reglementată de Autoritatea de Conduită Financiară. Numărul de înregistrare FCA al Aon UK Limited este 310451, puteți verifica acest lucru vizitând Registrul de servicii financiare | FCA sau sunând la 0800 111 6768. Asigurarea de călătorie este disponibilă pentru oaspeții cu vârsta de cel puțin 18 ani. Se aplică termenii și condițiile complete. Asigurarea de călătorie este reglementată de Autoritatea de Conduită Financiară, restul produselor și serviciilor nu sunt produse reglementate organizate de Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.343.LC
Ți se va oferi opțiunea de a adăuga asigurare de călătorie pe pagina de finalizare a plății atunci când faci rezervarea prin Airbnb. Înainte de a face acest lucru, asigură-te că verifici detaliile poliței de asigurare oferite și ce este acoperit pentru a te asigura că este potrivit pentru tine.
La scurt timp după confirmarea rezervării, vei primi un e-mail de confirmare a achiziției asigurării și o copie a poliței de asigurare. Acest e-mail va include, de asemenea, un link către pagina cu detaliile politicii tale, unde îți poți anula politica, poți începe o cerere de despăgubire și multe altele.
Polița ta de asigurare de călătorie va fi actualizată automat dacă datele rezervării tale sau ale numărului de oaspeți se modifică și nu există nicio revendicare cu privire la politica existentă. Dacă modificarea afectează prețul total al rezervării tale, ți se va percepe sau ți se va rambursa o sumă ajustată pentru asigurarea de călătorie.
Polița de asigurare de călătorie % {sm Assistance include:
Deși pandemiile nu sunt acoperite de asigurarea de călătorie, COVID-19 este acoperită în unele situații, deoarece este considerată o boală gravă. Boala neașteptată este un motiv acoperit în ceea ce privește anularea călătoriei, asistența medicală și beneficiile de reducere a călătoriilor. Nu beneficiezi de acoperire pentru perturbările de călătorie cauzate de COVID-19, cum ar fi închiderea frontierelor și mandatele de carantină.
Te rugăm să reții că, dacă depui o cerere de despăgubire din cauza COVID-19, îți vom cere să prezinți documente care să arate că tu, un membru al familiei (de exemplu, copilul tău) sau cineva care stă cu tine la locuința Airbnb a fost testată pozitiv în timp ce te afli sub supravegherea virtuală sau în persoană a unui profesionist medical calificat.
Fiecare politică acoperă oaspetele care a cumpărat-o și persoanele care stau la el la cazarea Airbnb. Aceste persoane nu trebuie adăugate la rezervarea Airbnb sau menționate în politică pentru a fi acoperite și nu există restricții de vârstă.
Rezidenții UE (cu excepția Franței) își pot anula politica în termen de 14 zile de la achiziție pentru o rambursare integrală. Reține că nu poți anula politica după ce ai plecat din călătorie sau ai început o cerere de despăgubire, chiar dacă te încadrezi în perioada de grație de 14 zile.
Pentru a anula politica, accesează pagina cu prezentarea generală a acoperirii și selectează Politica de anulare.
Cererile de despăgubire sunt gestionate de Asistența Europ de la început până la sfârșit. Poți începe o cerere de despăgubire accesând pagina cu prezentarea generală a acoperirii și selectând Începe o cerere de despăgubire sau contactând direct Asistența Europ.
Dacă ai întrebări cu privire la politica ta, ai nevoie de ajutor în legătură cu o cerere de despăgubire sau dorești asistență de călătorie:
Polița de asigurare de călătorie descrisă în acest articol este subscrisă de Europ Assistance S.A.(EASA), care își desfășoară activitatea prin sucursala sa din Irlanda, Europ Assistance S.A. Irish Branch (EAIB), al cărei sediu principal este la adresa Ground Floor, Block B, Riverside IV, SJRQ, Dublin 2, Irlanda, DO2 RR77 și care este înregistrată la oficiul de înregistrare a societăților comerciale din Irlanda cu numărul 907089. EASA este autorizată de autoritatea franceză de supraveghere, Autorité de Contrôle Prudentiel et de Résolution, cu sediul la adresa 4 place de Budapest, CS92459 – 75436 Paris Cedex 09, Franța, iar EAIB este reglementată de Banca Centrală a Irlandei în ceea ce privește regulile de conduită în afaceri.
Rezidenții din UE care au achiziționat asigurarea înainte de 16 septembrie 2025: asigurarea de călătorie este oferită de intermediarul de asigurări Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros sau sau, asistat de Airbnb Marketing Services S.L.U., care acționează în calitate de colaborator extern. Sediul social al lui Aon este situat la C/ Velázquez, 86D, 28006-Madrid, Spania. Aon este înregistrat la Registrul Comerțului din Madrid în fișa M-19857, volumul 1577, pagina 122, numărul de identificare fiscală A-28109247 și este înregistrat în Registrul distribuitorilor de asigurări și reasigurări al Direcției Generale Asigurări și Fonduri de Pensii cu numărul J0107. Aon are capacitatea financiară și asigurarea profesională, în conformitate cu Decretul-lege regal 3/2020 din 4 februarie 2020 privind măsurile urgente de transpunere în legislația spaniolă a diferitelor directive ale Uniunii Europene în domeniul achizițiilor publice în anumite sectoare, asigurări private, planuri și fonduri de pensii, fiscalitate și litigii fiscale.
Post 16 septembrie 2025 (în urma transferului către ASIASL/Europ Assistance): asigurarea ta de călătorie este administrată de Airbnb Spain Insurance Agency, SLU (ASIASL), o agenție de asigurări independentă înregistrată în Spania cu numărul AJ0364 în Registrul administrativ al distribuitorilor de asigurări din cadrul Direcției Generale Asigurări și Fonduri de Pensii. Sediul social ASIASL este Calle Casanova, número 2-4, P.9, 08011, Barcelona, Spania. În cazul în care te-ai opus transferului, asigurarea ta de călătorie este administrată de filiala din Irlanda a Europ Assistance SA. Beneficiile și serviciile aferente poliței de asigurare sunt descrise în mod generic și fac obiectul unor condiții și excluderi.