Asigurarea unei calități constante

Oferă mereu șederi de 5 stele aplicând aceste sfaturi practice de la Super-gazde.
Articol creat de Airbnb pe 4 ian. 2024
Timp de citire: 4 minute
Actualizat pe 4 ian. 2024

Cu cât ai scoruri mai bune și recenzii mai favorabile, cu atât îți cresc șansele să atragi rezervări mai multe și câștiguri mai mari. După ce fac check-out, oaspeții pot da un scor general șederii și pot acorda scoruri individuale la următoarele categorii: curățenia, acuratețea anunțului, procesul de check-in, comunicarea, poziția locuinței și raportul calitate/preț.

Chiar dacă o ședere de cinci stele presupune mai mult decât scoruri bune, este esențial să punctezi constant la aceste șase categorii.

Acuratețea anunțului

Oaspeții se așteaptă ca fotografiile, dotările și descrierile din anunțul tău să corespundă cu ceea ce vor găsi în spațiul tău. Dacă locuința dispune de o dotare cu caracter sezonier, cum ar fi o piscină, nu uita să actualizezi anunțul atunci când dotarea respectivă nu este disponibilă.

Samantha, o Super-gazdă din Belfast, Maine care are 20 de anunțuri, se asigură că oaspeții știu la ce să se aștepte oferindu-le descrieri detaliate ale locuințelor și fotografii de actualitate. „De asemenea, încercăm să fim la zi cu fiecare dotare pe care o punem la dispoziție, pentru oaspeții să nu aibă surprize”, afirmă Samantha. Ea încearcă să-și reîmprospăteze fotografiile de la un anotimp la altul și să-și actualizeze anunțurile lunar.

Procesul de check-in

Completează instrucțiunile de check-in pentru fiecare anunț, incluzând detalii pentru fiecare pas și fotografii, dacă este necesar. Dacă există posibilitatea de integrare a încuietorilor inteligente, profită de ea și conectează încuietorile inteligente compatibile la contul tău Airbnb. Astfel se va genera automat un cod de acces unic pentru șederea fiecărui oaspete.

Corinne, o Super-gazdă din Purcellville, Virginia care are 36 de anunțuri, creează un mesaj scurt cu informații despre locuință și instrucțiuni de sosire pentru fiecare anunț. Ea programează acest mesaj să fie trimis cu 3 zile înainte de check-in. Astfel evită întrebările de ultim moment și se asigură că procesul de check-in decurge fără probleme.

Curățenia

Pentru fiecare dintre anunțurile tale poți crea câte o listă de verificare pentru pregătirea locuinței. Cu ajutorul acesteia, personalul de curățenie va urma aceeași procedură de fiecare dată, iar șansele de a sări peste un detaliu vor scădea. Corinne are o listă de verificare detaliată pe care a adaptat-o pentru fiecare locuință.

De asemenea, ea se aprovizionează cu articole esențiale angro și păstrează toate produsele într-un singur loc. „Dacă se semnalează că un produs e pe cale să se epuizeze într-o locuință, programăm o reaprovizionare cu ocazia următoarei curățenii”, declară Corinne.

Comunicarea

Rata ta de răspuns reflectă rapiditatea cu care răspunzi la solicitările de informații și la cererile de rezervare. Folosește răspunsurile rapide și mesajele programate pentru a economisi timp.

„Am pregătite câteva răspunsuri rapide la întrebări frecvente legate de lucruri precum folosirea vetrei în aer liber sau a căzii cu hidromasaj ori distanța față de anumite obiective”, explică Kory, o Super-gazdă din Chicago care are 7 anunțuri.

Poziția locuinței

Indiferent dacă spațiul tău este situat ultracentral sau într-un loc izolat, precizează clar poziția sa în descrierea locuinței. De asemenea, te poți folosi și de titlul anunțului și de descrierile fotografiilor pentru a-i ajuta pe oaspeți să știe la ce să se aștepte în ceea ce privește poziția locuinței.

„Prima mea locuință era departe de centrul orașului”, își amintește Tatiya, membră în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă în Bangkok. Ea are 5 anunțuri proprii și este co-gazdă la încă 44 de anunțuri. „Când oaspeții rămâneau blocați în traficul din Bangkok de la orele de vârf, primeam scoruri scăzute. A trebuit să-mi modific descrierea locuinței de mai multe ori până am reușit să-i fac pe oaspeți să știe exact la ce să se aștepte.”

Raportul calitate/preț

Curățenia, acuratețea anunțului, procesul de check-in, comunicarea și poziția locuinței influențează raportul calitate/preț pe care îl oferă locuința ta. Dacă te prezinți bine la toate aceste 5 categorii și îți menții la zi amenajările interioare și dotările, sunt șanse mari ca oaspeții să considere că prețul pe care l-au plătit pe ședere a fost unul corect.

„Niște imagini reușite și niște descrieri complete pot și să transmită experiența pe care o vor trăi oaspeții, și să evidențieze raportul calitate/preț”, consideră Kory. „Îmi place să etalez în fotografii bucătăriile mele complet echipate și aprovizionate, spațiile în aer liber perfecte pentru grupuri și amenajările interioare atent alese pentru a răspunde nevoilor oaspetelui ideal al fiecărei locuințe.”

Ca să poți urmări ce rezultate ai la fiecare categorie, fila Perspective îți oferă detalii corespunzătoare fiecărui oaspete.

Cum ți-e recunoscută calitatea

Dacă oferi șederi de 5 stele, răspunzi rapid la mesajele oaspeților și îți menții calendarul și setările de rezervare la zi pentru a evita anulările, ești pe drumul cel bun pentru a deveni Super-gazdă. Am observat că, în medie, insigna de Super-gazdă le poate aduce câștiguri cu 4 % mai mari Super-gazdelor*.

* Conform evaluărilor statutului de Super-gazdă din 2021 și 2022.

Dacă utilizezi software conectat la API, vei putea accesa aceste caracteristici din software-ul respectiv, în cazul în care furnizorul le-a integrat. Dacă nu le-a integrat, contactează furnizorul pentru a afla când vor fi disponibile.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
4 ian. 2024
Ți-a fost de ajutor?