Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări

Ce înseamnă starea rezervării

Acest articol a fost tradus automat.

Starea rezervării te informează cu privire la evoluția lucrurilor în calitate de gazdă sau oaspete.

Sosește astăzi

Oaspetele va sosi în termen de 24 de ore.

Sosire mâine

Oaspetele va sosi în curând, dar nu în termen de 24 de ore.

Sosește în __ zile

Oaspetele va verifica în termen de numărul de zile menționat. Acum este un moment bun pentru a imprima detaliile rezervării și pentru a coordona check-in-ul dacă nu ai făcut-o deja.

Se așteaptă actul de identitate al oaspetelui

Gazda solicită oaspetelui să își confirme identitatea înainte de a accepta cererea de călătorie. Au 12 ore pentru a face acest lucru; în caz contrar, cererea va expira.

Se așteaptă recenzia oaspetelui

Oaspetele a plecat și are la dispoziție 14 zile pentru a scrie o recenzie a șederii sale.

Se așteaptă plata

Cererea de călătorie a fost acceptată, dar plata oaspetelui nu a fost efectuată. Rezervarea nu poate fi confirmată până la finalizarea plății, așa că au 24 de ore la dispoziție pentru a-și actualiza informațiile de plată. În caz contrar, rezervarea va fi anulată, iar oaspetele nu va fi taxat.

Află mai multe despre rezervările care așteaptă plata.

Anulată

Rezervarea a fost anulată, probabil pentru că:

  • Oaspetele nu și-a verificat identitatea în perioada de 12 ore
  • Plata lor nu a fost efectuată și nu și-au actualizat informațiile de plată în termen de 24 de ore

Anulată de tine/oaspete/gazdă/Airbnb

Gazda, oaspetele sau Airbnb au anulat o rezervare confirmată. Uneori, Airbnb poate anula în numele unei gazde sau al unui oaspete.

Check-out astăzi

Oaspetele va face check-out în termen de 24 de ore.

Modificare în așteptare

Gazda sau oaspetele a inițiat o modificare a călătoriei.

Confirmată

Cererea de călătorie a fost acceptată, fie de către gazdă, fie automat prin Rezervare imediată. Airbnb a colectat plata.

Găzduiește în prezent

Oaspetele este în călătoria sa chiar în acest moment. Frumos!

Invitația a expirat

Oaspetele nu a acceptat invitația de rezervare preaprobată în termen de 24 de ore de la primirea acesteia de la gazdă. Aceștia pot rezerva în continuare locuința, dar va trebui să trimită o nouă cerere de călătorie.

Invitația a fost trimisă

Gazda a invitat oaspetele să rezerve datele afișate cu confirmare automată. Oaspetele are la dispoziție 24 de ore pentru a accepta alegând Rezervă acum.

Nu este posibil

Datele solicitate nu mai sunt disponibile. Acest lucru se poate întâmpla din mai multe motive, inclusiv suprapunerea rezervărilor sau o actualizare recentă a calendarului gazdei.

Ofertă expirată

Oaspetele a primit o ofertă specială de la gazdă, dar nu a acceptat-o în intervalul de 24 de ore.

Oaspete anterior

Oaspetele și-a finalizat călătoria.

Cerere refuzată

Gazda a refuzat cererea de călătorie a oaspetelui, așa că nu va fi taxat.

Cerere expirată

Fie gazda, fie oaspetele au avut nevoie de mai mult de 24 de ore pentru a accepta sau refuza cererea. Dacă oaspetele este încă interesat, va trebui să trimită o cerere nouă. Află mai multe despre cererile refuzate sau expirate.

Cerere retrasă

Oaspetele a trimis o cerere de călătorie, dar apoi a decis să o anuleze.

Consultă oaspetele

Călătoria s-a încheiat, iar gazda are la dispoziție 14 zile pentru a scrie o recenzie pentru oaspete.

Ofertă specială trimisă

Gazda a invitat oaspetele să rezerve datele afișate la un preț diferit de cel din anunț. Gazdele fac adesea acest lucru pentru a oferi o reducere sau pentru a adăuga o sumă suplimentară, cum ar fi o taxă pentru animale de companie, la rezervare. Oaspetele are la dispoziție 24 de ore pentru a accepta alegând Rezervarea acum- la ce punct, rezervarea este acceptată automat.

Călătoria a fost modificată de Airbnb

Echipa noastră de asistență clienți a modificat detaliile călătoriei în numele gazdei sau al oaspetelui.

Modificarea călătoriei a fost refuzată

Gazda a refuzat cererea oaspetelui de a modifica detaliile călătoriei sale.

Modificarea călătoriei a fost solicitată

Oaspetele a solicitat modificarea detaliilor despre călătoria sa. Dacă gazda nu acceptă, va trebui să respecte planul inițial sau să anuleze.

Modificarea călătoriei a fost trimisă

Gazda a solicitat modificarea detaliilor despre călătoria sa. Dacă oaspetele nu acceptă, va trebui să respecte planul inițial sau să anuleze.

Călătorie refuzată

Oaspetele a pus o întrebare despre călătorie, iar gazda a refuzat-o, ceea ce înseamnă că oaspetele nu poate trimite o cerere de călătorie. Acest lucru se poate datora unei modificări a disponibilității acestora.

Solicitare

Oaspetele a pus o întrebare despre anumite date, dar nu a trimis încă o cerere de călătorie. Pentru a-și menține rata de răspuns, gazdele sunt încurajate să răspundă în termen de 24 de ore și să invite oaspeții să rezerve, să refuze sau să trimită oaspetelui o ofertă specială înainte ca solicitarea să expire. 

Dacă starea este Inquiry-expires în curând, gazdele își pot consulta panoul de control de astăzi pentru a afla câte ore au mai rămas pentru a răspunde. Află mai multe despre cum să contactezi gazdele.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te