Starea rezervării te anunță cum merg lucrurile.
Oaspetele va sosi în termen de 24 de ore.
Oaspetele va sosi în curând, dar nu în termen de 24 de ore.
Oaspetele va verifica în termen de numărul de zile menționat. Acum este un moment bun pentru a imprima detaliile rezervării și pentru a coordona check-in-ul dacă nu ai făcut-o deja.
Gazda solicită oaspetelui să-și verifice identitatea înainte de a accepta cererea de călătorie. Au 12 ore pentru a face acest lucru; în caz contrar, cererea va expira.
Oaspetele a plecat și are la dispoziție 14 zile pentru a scrie o recenzie a șederii sale.
Cererea de călătorie a fost acceptată, dar plata oaspetelui nu a fost efectuată. Rezervarea nu poate fi confirmată până la finalizarea plății, așa că au 24 de ore la dispoziție pentru a-și actualiza informațiile de plată. În caz contrar, rezervarea va fi anulată, iar oaspetele nu va fi taxat.
Află mai multe despre rezervările care așteaptă plata.
Rezervarea a fost anulată, probabil pentru că:
Gazda, oaspetele sau Airbnb au anulat o rezervare confirmată. Uneori, Airbnb poate anula în numele unei gazde sau al unui oaspete.
Oaspetele va face check-out în termen de 24 de ore.
Gazda sau oaspetele a inițiat o modificare a călătoriei.
Cererea de călătorie a fost acceptată, fie de gazdă, fie automat prin intermediul Rezervării imediate. Airbnb a colectat plata.
Oaspetele este în călătoria sa chiar în acest moment. Frumos!
Oaspetele nu a acceptat invitația preaprobată de a rezerva în termen de 24 de ore de la primirea acesteia de la gazdă. Aceștia pot rezerva în continuare locuința, dar va trebui să trimită o nouă cerere de călătorie.
Gazda a invitat oaspetele să rezerve datele afișate cu confirmare automată. Oaspetele are la dispoziție 24 de ore pentru a accepta alegând Rezervă acum.
Datele solicitate nu mai sunt disponibile. Acest lucru se poate întâmpla din mai multe motive, inclusiv suprapunerea rezervării sau o actualizare recentă a calendarului gazdei.
Oaspetele a primit o ofertă specială de la gazdă, dar nu a acceptat-o în intervalul de 24 de ore.
Oaspetele și-a finalizat călătoria.
Gazda a refuzat cererea de călătorie a oaspetelui, astfel încât acesta nu va fi taxat.
Fie gazdei, fie oaspetelui, a durat mai mult de 24 de ore pentru a accepta sau a refuza cererea. Dacă oaspetele este încă interesat, va trebui să trimită o cerere nouă. Obține mai multe detalii cu privire la cererile refuzate sau expirate.
Oaspetele a trimis o cerere de călătorie, dar apoi a decis să o anuleze.
Călătoria s-a încheiat, iar gazda are la dispoziție 14 zile pentru a scrie o recenzie oaspetelui.
Gazda a invitat oaspetele să rezerve datele afișate la un preț diferit de cel afișat. Gazdele fac adesea acest lucru pentru a oferi o reducere sau pentru a adăuga o sumă suplimentară, cum ar fi o taxă pentru animale de companie, la rezervare. Oaspetele are la dispoziție 24 de ore pentru a accepta alegând Rezervarea acum- la ce punct, rezervarea este acceptată automat.
Echipa noastră de asistență clienți a schimbat detaliile călătoriei în numele gazdei sau al oaspetelui.
Gazda a refuzat cererea oaspetelui de a modifica detaliile călătoriei sale.
Oaspetele a solicitat modificarea detaliilor despre călătoria sa. Dacă gazda nu acceptă, va trebui să respecte planul inițial sau să anuleze.
Gazda a solicitat modificarea detaliilor despre călătoria sa. Dacă oaspetele nu acceptă, va trebui să respecte planul inițial sau să anuleze.
Oaspetele a pus o întrebare despre călătorie, iar gazda a refuzat-o, ceea ce înseamnă că oaspetele nu poate trimite o cerere de călătorie. Acest lucru se poate datora unei modificări a disponibilității acestora.
Oaspetele a pus o întrebare despre anumite date, dar nu a trimis încă o cerere de călătorie. Pentru a-și menține rata de răspuns, îi încurajăm pe gazde să scrie înapoi în termen de 24 de ore și să invite oaspeții să rezerve, să refuze sau să trimită o ofertă specială înainte ca cererea să expire. Dacă statutul tău spune „Solicitare - expiră în curând”, consultă panoul de control Astăzi pentru a afla câte ore ai la dispoziție pentru a răspunde înainte de a fi prea târziu. Află mai multe despre contactarea gazdelor.