Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări

Ce înseamnă starea rezervării

Acest articol a fost tradus automat.

Starea rezervării te anunță cum merg lucrurile.

Sosește astăzi

Oaspetele va sosi în termen de 24 de ore.

Sosirea tomorrow

Oaspetele va sosi în curând, dar nu în termen de 24 de ore.

Sosește în __ zile

Oaspetele va verifica în termen de numărul de zile menționat. Acum este un moment bun pentru a imprima detaliile rezervării și pentru a coordona check-in-ul dacă nu ai făcut-o deja.

În așteptarea actului de identitate al oaspetelui

Gazda solicită oaspetelui să-și verifice identitatea înainte de a accepta cererea de călătorie. Au 12 ore pentru a face acest lucru; în caz contrar, cererea va expira.

În așteptarea recenziei oaspeților

Oaspetele a plecat și are la dispoziție 14 zile pentru a scrie o recenzie a șederii sale.

În așteptarea plății

Cererea de călătorie a fost acceptată, dar plata oaspetelui nu a fost efectuată. Rezervarea nu poate fi confirmată până la finalizarea plății, așa că au 24 de ore la dispoziție pentru a-și actualiza informațiile de plată. În caz contrar, rezervarea va fi anulată, iar oaspetele nu va fi taxat.

Află mai multe despre rezervările care așteaptă plata.

Anulată

Rezervarea a fost anulată, probabil pentru că:

  • Oaspetele nu și-a verificat identitatea în perioada de 12 ore
  • Plata lor nu a fost efectuată și nu și-au actualizat informațiile de plată în termen de 24 de ore

Anulată de tine/oaspete/gazdă/Airbnb

Gazda, oaspetele sau Airbnb au anulat o rezervare confirmată. Uneori, Airbnb poate anula în numele unei gazde sau al unui oaspete.

Check-out-ul astăzi

Oaspetele va face check-out în termen de 24 de ore.

Modifică în așteptare

Gazda sau oaspetele a inițiat o modificare a călătoriei.

Confirmat

Cererea de călătorie a fost acceptată, fie de gazdă, fie automat prin intermediul Rezervării imediate. Airbnb a colectat plata.

Găzduiește în prezent

Oaspetele este în călătoria sa chiar în acest moment. Frumos!

Invitație expirată

Oaspetele nu a acceptat invitația preaprobată de a rezerva în termen de 24 de ore de la primirea acesteia de la gazdă. Aceștia pot rezerva în continuare locuința, dar va trebui să trimită o nouă cerere de călătorie.

Invitație trimisă

Gazda a invitat oaspetele să rezerve datele afișate cu confirmare automată. Oaspetele are la dispoziție 24 de ore pentru a accepta alegând Rezervă acum.

Imposibilă

Datele solicitate nu mai sunt disponibile. Acest lucru se poate întâmpla din mai multe motive, inclusiv suprapunerea rezervării sau o actualizare recentă a calendarului gazdei.

Oferta a expirat

Oaspetele a primit o ofertă specială de la gazdă, dar nu a acceptat-o în intervalul de 24 de ore.

Oaspete anterior

Oaspetele și-a finalizat călătoria.

Cerere refuzată

Gazda a refuzat cererea de călătorie a oaspetelui, astfel încât acesta nu va fi taxat.

Cerere expirată

Fie gazdei, fie oaspetelui, a durat mai mult de 24 de ore pentru a accepta sau a refuza cererea. Dacă oaspetele este încă interesat, va trebui să trimită o cerere nouă. Obține mai multe detalii cu privire la cererile refuzate sau expirate.

Cerere retrasă

Oaspetele a trimis o cerere de călătorie, dar apoi a decis să o anuleze.

Scrie o recenzie despre

Călătoria s-a încheiat, iar gazda are la dispoziție 14 zile pentru a scrie o recenzie oaspetelui.

Ofertă specială trimisă

Gazda a invitat oaspetele să rezerve datele afișate la un preț diferit de cel afișat. Gazdele fac adesea acest lucru pentru a oferi o reducere sau pentru a adăuga o sumă suplimentară, cum ar fi o taxă pentru animale de companie, la rezervare. Oaspetele are la dispoziție 24 de ore pentru a accepta alegând Rezervarea acum- la ce punct, rezervarea este acceptată automat.

Călătorie modificată de Airbnb

Echipa noastră de asistență clienți a schimbat detaliile călătoriei în numele gazdei sau al oaspetelui.

Modificarea călătoriei a fost refuzată

Gazda a refuzat cererea oaspetelui de a modifica detaliile călătoriei sale.

Modificarea călătoriei a fost solicitată

Oaspetele a solicitat modificarea detaliilor despre călătoria sa. Dacă gazda nu acceptă, va trebui să respecte planul inițial sau să anuleze.

Modificarea călătoriei a fost trimisă

Gazda a solicitat modificarea detaliilor despre călătoria sa. Dacă oaspetele nu acceptă, va trebui să respecte planul inițial sau să anuleze.

Călătorie refuzată

Oaspetele a pus o întrebare despre călătorie, iar gazda a refuzat-o, ceea ce înseamnă că oaspetele nu poate trimite o cerere de călătorie. Acest lucru se poate datora unei modificări a disponibilității acestora.

Solicitare

Oaspetele a pus o întrebare despre anumite date, dar nu a trimis încă o cerere de călătorie. Pentru a-și menține rata de răspuns, îi încurajăm pe gazde să scrie înapoi în termen de 24 de ore și să invite oaspeții să rezerve, să refuze sau să trimită o ofertă specială înainte ca cererea să expire. Dacă statutul tău spune „Solicitare - expiră în curând”, consultă panoul de control Astăzi pentru a afla câte ore ai la dispoziție pentru a răspunde înainte de a fi prea târziu. Află mai multe despre contactarea gazdelor.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te