Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări • Gazdă

Cum să-ți îmbunătățești rata de răspuns și timpul de răspuns

Acest articol a fost tradus automat.

Rata ta de răspuns și timpul de răspuns măsoară cât de rapid și consecvent răspunzi la întrebări și cereri de rezervare.

Este cel mai important să te concentrezi pe rata de răspuns, ceea ce îți afectează statutul de Super-gazdă și poziția de căutare. Timpul tău de răspuns le oferă oaspeților o idee despre cât de repede vor primi un răspuns de la tine, dar au un impact mai mic asupra statutului tău de gazdă.

Cum se calculează rata de răspuns

Rata ta de răspuns este procentul de noi solicitări și cereri de rezervare la care ai răspuns (acceptând/preaprobând sau refuzând) în termen de 24 de ore în ultimele 30 de zile. Dacă ai avut mai puțin de 10 fire de conversație în ultimele 30 de zile, rata de răspuns se bazează pe cele mai recente 10 fire de conversație din ultimele 90 de zile.

Dacă un oaspete îți trimite o solicitare, o întrebare sau orice fel de mesaj, altul decât o cerere de rezervare. Prin mesaj gazdei, va trebui să răspunzi la solicitare în termen de 24 de ore pentru a-ți menține rata de răspuns. Dacă oaspetele îți trimite o cerere de rezervare, va trebui să accepți sau să refuzi în termen de 24 de ore pentru a-ți menține rata de răspuns.

Rata de răspuns pentru a determina statutul de Super-gazdă este calculată diferit și se bazează pe răspunsurile tale în ultimele 365 de zile.

Cum se calculează timpul de răspuns

Timpul tău de răspuns este perioada medie de timp necesară pentru a răspunde la toate mesajele noi în ultimele 30 de zile.

Unde poți găsi rata de răspuns și ora

Poți găsi atât rata de răspuns, cât și timpul în partea de jos a fiecăreia dintre paginile anunțului tău. De asemenea, poți găsi aceste informații în contul tău în secțiunea:

  • Perspective pentru majoritatea gazdelor
  • Performanță pentru gazdele care utilizează instrumente profesionale de găzduire

Îmbunătățește-ți rata de răspuns și timpul de răspuns

Pentru a îmbunătăți rata de răspuns și timpul de răspuns, procedați cât mai curând posibil în termen de 24 de ore de la primirea unei solicitări sau a unei cereri de rezervare:

  • Acceptă sau refuză cererile de rezervare
  • Preaprobă sau refuză solicitările de rezervare
  • Trimite o ofertă specială în urma unei solicitări de rezervare
  • Răspunde la noi solicitări de la oaspeți

Răspunsurile după 24 de ore sunt considerate un răspuns întârziat, ceea ce îți va reduce rata de răspuns și îți va crește timpul de răspuns.

Rata

ta de răspuns și timpul de răspuns nu sunt afectate de mesajele ulterioare dintre gazde și oaspeți. Nu trebuie să trimiți mesajul final într-o conversație pentru a-ți menține timpul de răspuns.

A fost util acest articol?

Articole similare

  • Îndrumări • Gazdă

    Cum îți urmărești statutul de Super‑gazdă

    Vrei să vezi în ce măsură îndeplinești fiecare dintre condițiile pentru Super‑gazde? Accesează panoul de control al gazdei.
  • Îndrumări • Gazdă

    Retrage preaprobarea unui oaspete

    Nu există consecințe pentru retragerea unei preaprobări, atât timp cât oaspetele nu a rezervat încă locuința ta.
  • Îndrumări • Gazdă

    Refuzarea unei cereri de călătorie

    Poți refuza oricând orice solicitări sau cereri de rezervare pe care nu le poți onora, dar va trebui să faci acest lucru în termen de 24 de ore.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te