Cum te poți perfecționa folosind recenziile de la oaspeți

Prețuiește feedbackul, care îți dă ocazia să te dezvolți.
Articol creat de Airbnb pe 26 feb. 2024
Timp de citire: 2 minute
Actualizat pe 26 feb. 2024

Cu cât ai scoruri mai bune și recenzii mai favorabile, cu atât îți cresc șansele să atragi rezervări mai multe și câștiguri mai mari. Iată cum să gestionezi procesul recenziilor și să transformi feedbackul oaspeților în îmbunătățiri.

Cere feedback

Cerând feedback de la oaspeți, le demonstrezi hotărârea ta de a te perfecționa.

  • Trimite un mesaj programat la check-out. Roagă-i pe oaspeți să-ți trimită feedback privat, inclusiv idei specifice despre cum ai fi putut să le îmbunătățești și mai mult experiența.

  • Scrie o recenzie despre oaspeții tăi. Acest lucru le reamintește să îți scrie și ei o recenzie publică. Tu și oaspeții tăi aveți la dispoziție 14 zile după check-out să scrieți fiecare o recenzie.

Învață din scoruri și recenzii

Elaborează-ți un proces simplu pentru a stabili ce sugestii să aplici.

  • Citește fiecare recenzie. Mulțumește-le oaspeților pentru cuvintele lor și analizează ce sugestii se potrivesc spațiului tău și rutinei de curățenie, precum și preferințelor altor oaspeți.
  • Acordă atenție scorurilor cu stele. Oaspeții pot acorda un scor cu stele la anumite categorii și pot alege dintr-o listă ce le-a plăcut și ce aspecte puteau fi îmbunătățite. Încearcă să identifici anumite tendințe, cum ar fi faptul că oaspeții selectează constant eticheta „dezordine excesivă” atunci când evaluează curățenia sau eticheta „instrucțiuni neclare” atunci când evaluează procesul de check-in.

Adu îmbunătățiri

Întotdeauna este loc de mai bine în ceea ce le oferi oaspeților.

  • Răspunde la recenzii. Când oaspeții îți lasă sugestii, răspunde-le pentru a le mulțumi și a reacționa la feedbackul lor. Acest lucru arată că iei feedbackul în serios. Dacă răspunzi la o recenzie publică, răspunsul tău va apărea sub respectiva recenzie.
  • Concentrează-te pe soluții. Când apare o problemă, depistează cauza principală și identifică factorii pe care îi poți controla tu. De exemplu, poți însufleți o cameră mai întunecată folosind lămpi, oglinzi și plante care nu au nevoie de lumină multă.
  • Trimite feedbackul și echipei tale de asistență. Poate fi necesar să oferi îndrumări suplimentare co-gazdelor și personalului de curățenie. De exemplu, dacă oaspeții se plâng că au găsit firimituri pe canapea, transmite-le această informație tuturor celor care te ajută la curățenie.
  • Actualizează-ți anunțul. Recenziile tind să arate măsura în care locuința ta s-a ridicat la înălțimea așteptărilor. Asigură-te că dotările, fotografiile și descrierea locuinței corespund cu ceea ce oferi în prezent.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
26 feb. 2024
Ți-a fost de ajutor?