Accesibilitatea la Airbnb
Iată cum facilităm călătoriile cu Airbnb.

Filtre de căutare îmbunătățite
Am simplificat filtrele de accesibilitate pentru a oferi o experiență de căutare optimizată.
Verificarea accesibilității
Verificăm acuratețea fotografiilor trimise de gazde pentru fiecare caracteristică de accesibilitate.


Conversație directă cu gazdele
Discută direct cu gazdele pentru a afla mai multe informații despre caracteristicile de accesibilitate ale cazării sau experienței lor.

Ascultă declarația Airbnb privind accesibilitatea digitală
Accesibilitatea digitală la Airbnb
Airbnb se angajează să respecte Actul european privind accesibilitatea și Orientările privind accesibilitatea conținutului web (WCAG), versiunea 2.1, nivelul AA, pentru site-ul web și aplicațiile noastre mobile.
Cum lucrăm
- Încorporăm bunele practici de accesibilitate digitală în procesele noastre de design și inginerie
- Oferim angajaților noștri instruire continuă și resurse privind accesibilitatea
- Implicăm testeri interni și externi de asigurare a calității
- Menținem o echipă multidisciplinară dedicată monitorizării și abordării problemelor de accesibilitate digitală pe site-ul web și în aplicațiile noastre
- Instruim agenții de asistență pentru clienți cu privire la problemele de accesibilitate digitală
Feedback
Așteptăm feedbackul tău cu privire la practicile de accesibilitate digitală ale Airbnb. Trimite un e-mail la digital-accessibility@airbnb.com pentru a intra în legătură cu noi.
Echipe dedicate
Airbnb are echipe axate pe dezvoltarea unor produse care pot fi folosite de toată lumea. Aceste echipe colaborează cu ingineri, designeri și cu alte persoane din cadrul companiei pentru a se asigura că produsele noastre sunt concepute ținând cont de accesibilitate.
Specificațiile noastre privind accesul digital
Ne angajăm să creăm o experiență accesibilă, indiferent de browserul și dispozitivul utilizat.
Ușurința de utilizare pentru browsere, tehnologii de asistare și dispozitive
Airbnb testează și optimizează în mod regulat următoarele experiențe de accesibilitate:
Cititoare de ecran- VoiceOver
- VoiceOver pentru computere cu macOS: testare web cu browserul Safari
- VoiceOver pentru dispozitive mobile cu iOS: testare moWeb cu browserul Safari
- VoiceOver pentru dispozitive mobile cu iOS: testarea aplicațiilor native
- TalkBack
- TalkBack pentru dispozitive mobile cu Android: testare moWeb cu browserul Chrome
- TalkBack pentru dispozitive mobile cu Android: testarea aplicațiilor native
- JAWS cu Microsoft Edge
- NVDA cu Mozilla Firefox
- Comenzi numai de la tastatură
- Site web pentru computere cu Windows
- Site web pentru computere cu macOS
- Mărirea fontului: sistem de operare mobil Android
- Tip dinamic: sistem de operare mobil iOS
- Dimensiuni ajustabile ale fontului: dimensiunile de font personalizabile pentru site-ul web sunt testate cu Chrome pentru computere și cu Safari pentru dispozitive mobile cu iOS
- Cel mai vechi telefon cu iOS testat este iPhone 7.
- Dispozitivele de testare Android includ Google și Samsung. Telefoanele Pixel 3 și Galaxy S8 sunt cele mai vechi modele utilizate pentru testare.
- Dacă există o eroare la un dispozitiv mai vechi sau la o versiune mai veche a sistemului de operare, verificăm dacă problema există în versiunea actuală a aplicației, apoi stabilim prioritatea și o rezolvăm.
- Dacă problema nu există în versiunea actuală, în funcție de gravitatea impactului, se acordă prioritate problemelor mai de actualitate.
Limitări și alternative
În ciuda eforturilor noastre de a asigura accesibilitatea platformei Airbnb, există unele limitări. Mai jos găsești o descriere a limitărilor cunoscute și a soluțiilor potențiale. Contactează-ne dacă observi o problemă care nu este enumerată mai jos.
Limitări cunoscute pentru Airbnb: Imaginile încărcate de utilizatori- Este posibil ca imaginile din anunțuri, fotografiile de profil ale utilizatorilor și alte imagini încărcate să nu aibă descrieri. Gazdele încarcă propriile imagini pe pagina anunțului și au opțiunea de a adăuga descrieri pe site-ul web pentru computere. Airbnb nu solicită acest lucru.
- Explorăm opțiuni pentru a genera automat descrieri ale imaginilor din anunțuri. Această soluție ar putea fi aplicată apoi altor imagini încărcate.
- Este posibil ca pe platformele Airbnb să apară conținut încorporat de la furnizori terți care nu este accesibil, deoarece acești furnizori nu respectă neapărat standardul nostru de accesibilitate. Ori de câte ori se semnalează o problemă legată de accesibilitate prin intermediul procesului nostru intern de asigurare a calității, contactăm furnizorul în legătură cu problema respectivă și îi solicităm să o remedieze.
- Contractele cu furnizorii noi includ prevederi legate de respectarea WCAG, versiunea 2.1, nivelul AA, dar acest lucru nu se aplică retroactiv contractelor anterioare.
- Airbnb nu testează compatibilitatea platformei pe tablete. Lipsa acestui tip de testare ar putea duce la puncte de întrerupere ciudate și la o experiență de utilizare redusă pentru utilizatorii de tablete.
- Airbnb nu testează compatibilitatea platformei cu accesul doar de la tastatură în aplicațiile mobile native sau cu afișajul Braille. Lipsa acestui tip de testare ar putea duce la o experiență sub nivelul optim pentru utilizatorii care folosesc aceste combinații de dispozitive cu aplicațiile noastre native.
- În prezent, nu există niciun plan de a include testarea accesului doar de la tastatură sau a afișajului Braille în procesul nostru de asigurare a calității.
- Utilizatorii site-ului web pot accesa setările de accesibilitate după ce s-au conectat. Utilizatorii aplicațiilor mobile native pot accesa setările de accesibilitate atât atunci când sunt conectați, cât și când sunt deconectați.
Caracteristici de accesibilitate
Deși știm că accesibilitatea este dinamică, iată câteva dintre modurile în care am reușit să îmbunătățim accesibilitatea platformei Airbnb.
Vizual- Cititoare de ecran
- Contrast minim al culorilor
- Design web receptiv
- Mărirea fontului, tip dinamic, dimensiune reglabilă a fontului
- Subtitrări deschise pentru conținutul video
- Descrieri ale imaginilor pentru conținutul creat de Airbnb
- Comenzi rapide de la tastatură pe site-ul web
- Comenzi de mărire sau micșorare a hărții
- Comenzi pentru deplasarea pe hartă
- Setări pentru mișcare redusă
- Împiedicarea redării automate a videoclipului
- Opțiunea Încarcă mai multe (versus derulare interminabilă)
- Sunet dezactivat în mod prestabilit
Pentru a promova accesibilitatea, colaborăm cu:




Suntem aici pentru a te ajuta
Accesează Centrul de asistență pentru a afla mai multe informații.
Cum utilizez filtrele de căutare?
Este ușor să folosești filtrele noastre de căutare pentru a afișa numai anunțurile care au caracteristicile de accesibilitate de care ai nevoie. Află mai multe despre cum să cauți cazări cu caracteristici de accesibilitate sau experiențe cu caracteristici de accesibilitate.
Cum verifică Airbnb caracteristicile de accesibilitate?
Gazdele de cazări trebuie să trimită fotografii cu caracteristicile de accesibilitate din locuință, iar gazdele de experiențe trebuie să furnizeze o descriere în scris. Acestea sunt apoi analizate manual de o echipă specializată de agenți Airbnb care verifică acuratețea fotografiilor și, respectiv, calitatea descrierii.
Pot aduce un însoțitor sau o persoană care să mă asiste la o experiență?
Gazdele de experiențe pot alege să permită însoțitorilor să se alăture oaspeților pe care îi asistă fără costuri suplimentare. La Airbnb, considerăm că un însoțitor este orice persoană cu vârsta de peste 18 ani care asistă în mod regulat cu activitățile zilnice o persoană cu dizabilități, o boală mintală sau o boală cronică. Află mai multe despre însoțitori și politicile corespunzătoare privind experiențele pentru oaspeți și gazde.
Pot aduce animalul de asistență cu mine?
Înțelegem că animalele de asistență îndeplinesc o funcție esențială pentru proprietarul lor. De aceea, oaspeții nu sunt obligați să dezvăluie prezența unui animal de asistență înainte de rezervare. Cu toate acestea, încurajăm întotdeauna comunicarea transparentă pentru a asigura o experiență plăcută pentru toată lumea. Află mai multe despre politicile privind animalele de asistență pentru oaspeți și gazde.
Cum pot ajuta gazdele oaspeții cu nevoi de accesibilitate?
Ceea ce face ca o locuință sau o experiență să fie accesibilă variază în funcție de oaspete. De aceea, oferim îndrumări gazdelor noastre cu privire la modul în care să furnizeze informații clare și exacte în anunțurile lor și le încurajăm să comunice cu oaspeții. Află mai multe despre cum poți ieși în întâmpinarea nevoilor de accesibilitate ale oaspeților tăi. Află mai multe despre primirea oaspeților cu nevoi de accesibilitate.
Cum pot adăuga gazdele caracteristici de accesibilitate la anunțuri?
Este posibil ca locuințele să fie mai accesibile decât cred gazdele acestora. Gazdele își pot edita anunțul în funcție de cameră și pot confirma fiecare caracteristică de accesibilitate cu cel puțin o fotografie clară. Află mai multe despre adăugarea caracteristicilor de accesibilitate la anunțurile de cazări. Află mai multe despre adăugarea caracteristicilor de accesibilitate la anunțurile de experiențe.