PROTECȚIA GAZDEI

Asigurare de protecție pentru experiențe

În cazul rar în care o persoană este rănită sau bunurile sale suferă daune în timpul unei experiențe acoperite, gazdele pot fi protejate printr-o asigurare de răspundere civilă de până la 1 milion USD.

În cazul rar în care o persoană este rănită sau bunurile sale suferă daune în timpul unei experiențe acoperite, gazdele pot fi protejate printr-o asigurare de răspundere civilă de până la 1 milion USD.

Disponibilă pentru majoritatea gazdelor de experiențe
Protejează gazdele care organizează experiența de la început până la sfârșit
Fără egal în industria turismului

Ce este acoperit?

Asigurarea de protecție pentru experiențe poate acoperi:

  • răspunderea ta juridică în caz de vătămare corporală a oaspeților sau a altor persoane
  • răspunderea ta juridică în caz de pagube aduse bunurilor care aparțin oaspeților sau altor persoane

Asigurarea de protecție pentru experiențe nu acoperă:

  • vătămări corporale sau pagube materiale cauzate de o acțiune intenționată (nu un accident)
  • daune cauzate bunurilor personale ale gazdei sau obiecte lipsă sau furate
  • experiențe care implică utilizarea aeronavelor și echipamentelor mobile

Primește oaspeți cu toată încrederea

Timpul de pregătire a experienței

Asigurarea de protecție pentru experiențe poate acoperi gazdele în timpul experienței și, de asemenea, în timp ce acestea pregătesc un loc de desfășurare a experienței, înainte de începerea sau după încheierea acesteia, sub rezerva termenelor și condițiilor poliței.

Acoperirea pentru co-gazde

Co-gazdele care furnizează servicii conexe în legătură cu o experiență pot fi, de asemenea, acoperite de Asigurarea de protecție pentru experiențe.

Asistență non-stop

Dacă se întâmplă ceva cu tine sau cu oaspeții tăi, echipa noastră globală de Asistență pentru comunitate este la dispoziția ta. Dacă ai o întrebare cu privire la Asigurarea de protecție pentru experiențe, te rugăm contactează-ne și te vom îndruma către furnizorul relevant.

Facem tot posibilul pentru a promova o comunitate sigură și de încredere în întreaga lume.

Facem tot posibilul pentru a promova o comunitate sigură și de încredere în întreaga lume.

Sugestie: profită de resursele privind siguranța

Airbnb colaborează cu Crucea Roșie Americană și cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie pentru a oferi resurse privind siguranța care sunt aplicabile în 191 de țări. Află cum să faci planuri pentru situații de urgență, cum să pregătești o trusă de prim ajutor, cum să gătești în condiții sigure și multe altele.

Sugestie: profită de resursele privind siguranța

Airbnb colaborează cu Crucea Roșie Americană și cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie pentru a oferi resurse privind siguranța care sunt aplicabile în 191 de țări. Află cum să faci planuri pentru situații de urgență, cum să pregătești o trusă de prim ajutor, cum să gătești în condiții sigure și multe altele.

Procesul de soluționare a cererilor de despăgubire

1. Formularul de solicitare este completat

Atunci când o gazdă, un oaspete sau o terță parte contactează serviciul de Asistență pentru comunitate, Airbnb va furniza informații cu privire la procesul de trimitere a unei cereri de despăgubire.

2. Asiguratorul numește un inspector, care examinează apoi cererea de despăgubire

După completarea formularului de solicitare, un inspector din partea companiei de asigurări va lua legătura cu tine pentru a discuta cererea și pentru a aduna informații.

3. Cererea de despăgubire este investigată

Inspectorul de daune terț soluționează cererea conform condițiilor poliței de Asigurare de protecție pentru experiențe și conform legilor și reglementărilor din jurisdicția aplicabilă.

Asigurarea de protecție pentru experiențe este supusă anumitor termene, condiții și excluderi.Pentru a afla mai multe, descarcă un rezumat detaliat al programului.

Asigurarea de protecție pentru experiențe este supusă anumitor termene, condiții și excluderi.Pentru a afla mai multe, descarcă un rezumat detaliat al programului.

Răspunsuri la întrebările tale

Trebuie să fac ceva anume pentru a beneficia de acoperire prin Asigurarea de protecție pentru experiențe?

Nu. Beneficiezi de acoperire în mod automat dacă experiența ta se califică pentru acoperire prin asigurare.

Când devii gazdă de experiențe și ești de acord cu Condițiile de utilizare, ești de asemenea de acord să fii acoperit prin Asigurarea de protecție pentru experiențe pentru evenimente din timpul experiențelor Airbnb, sub rezerva condițiilor poliței.

Dacă dorești să renunți la acoperire, trebuie să faci următoarele:

  • trimite-ne un e-mail de la adresa de e-mail asociată contului tău de gazdă de experiențe
  • include numele tău complet și numărul de telefon asociat contului tău de gazdă de experiențe
  • include titlul exact al experienței organizate de tine

Te rugăm să reții că adresa de e-mail pentru renunțare nu va fi monitorizată decât pentru a procesa cererile de renunțare.

Ce se întâmplă dacă mă rănesc în timpul experienței?

Siguranța ta este principala noastră prioritate. Dacă te rănești sau ai nevoie de îngrijiri medicale în timpul unei experiențe, trebuie să mergi într-un loc sigur și să contactezi imediat serviciile locale de urgență.

Când ești în siguranță și ai rezolvat problemele urgente, raportează-ne incidentul, accesând fila Profil din aplicația Airbnb și atingând Ajutor și asistență, apoi alegând Contactează Airbnb de sub călătoria ta. Află mai multe

În calitate de gazdă care organizează experiențe Airbnb, ce se întâmplă dacă o persoană este rănită în timpul unei experiențe?

Ne preocupă în mod deosebit siguranța comunității noastre. Dacă cineva se rănește sau necesită asistență medicală în timpul unei experiențe, trebuie să duci toți participanții într-un loc sigur și să contactezi imediat serviciile de urgență locale.

După ce toată lumea se află într-un loc sigur și sunt rezolvate orice nevoi imediate, te rugăm să ne raportezi incidentul și să ne spui dacă îți mai putem oferi orice alt tip de asistență. Află mai multe

Cum funcționează Asigurarea de protecție pentru experiențe?

Asigurarea de protecție pentru experiențe oferă acoperire printr-o poliță emisă de anumiți subscriptori de la Zurich Insurance plc, unul dintre cei mai renumiți furnizori de asigurări din lume.

Compania Airbnb este menționată în poliță, pe lângă gazdele de experiențe Airbnb. Nu trebuie să plătești nicio primă de asigurare sau franșiză deductibilă pentru a beneficia de protecție în cadrul programului.

Atunci când cineva trimite o cerere de despăgubire împotriva unei gazde de experiențe, un inspector de daune terț va administra și soluționa cererea de despăgubire în conformitate cu politicile convenite cu Airbnb.

Ce este Asigurarea de protecție a gazdei?

Programul de Asigurare de protecție a gazdei oferă o acoperire de răspundere primară de până la 1 milion USD per eveniment în cazul cererilor de despăgubire pentru vătămare corporală sau pagube materiale, făcute de terțe persoane în legătură cu o ședere Airbnb.

Această acoperire este limitată la un plafon de 1 milion USD per adresă din anunț și se pot aplica anumite condiții, limitări și excluderi. Află mai multe

Prin ce diferă Asigurarea de protecție pentru experiențe de garanția Airbnb pentru gazdă și de Asigurarea de protecție a gazdei?

Garanția Airbnb pentru gazdă și programele de Asigurare de protecție a gazdei sunt concepute pentru a proteja gazdele de locuințe. Asigurarea de protecție pentru experiențe este concepută pentru a proteja gazdele de experiențe.

Garanția Airbnb pentru gazdă este concepută pentru a proteja gazdele de locuințe împotriva daunelor provocate propriilor bunuri în cazurile rare de pagube materiale provocate de oaspeți. Pentru mai multe informații, accesează pagina noastră, Garanție pentru gazdă.

Asigurarea de protecție a gazdei este concepută pentru a proteja gazdele de locuințe împotriva cererilor de despăgubire ale terțelor persoane pentru vătămare corporală sau pagube materiale apărute în timpul unei șederi la locuința gazdei. Pentru mai multe informații, accesează pagina Asigurare de protecție a gazdei.

Asigurarea de protecție pentru experiențe este concepută pentru a proteja gazdele de experiențe împotriva cererilor de despăgubire ale terțelor persoane pentru vătămare corporală sau pagube materiale apărute în timpul unei experiențe organizate. Pentru mai multe informații, [accesează Centrul de asistență] (/help/home).

Ești gata să creezi experiența?

Ești gata să creezi experiența?