PROTECȚIA GAZDEI

Asigurarea de protecție a gazdei

În cazul puțin probabil în care o persoană suferă vătămări sau bunurile sale sunt deteriorate în timpul șederii în locuința ta, poți beneficia de o asigurare primară de răspundere civilă de până la 1 milion USD.

În cazul puțin probabil în care o persoană suferă vătămări sau bunurile sale sunt deteriorate în timpul șederii în locuința ta, poți beneficia de o asigurare primară de răspundere civilă de până la 1 milion USD.

Pentru gazdele din întreaga lume*
Protejează gazdele de la check-in până la check-out
Fără egal în industria turismului

*Doesn’t apply to hosts who offer accommodations through Airbnb Travel, LLC, hosts in mainland China, hosts in Japan, or hosts of experiences.

Ce este acoperit?

Asigurarea de protecție a gazdei poate acoperi:

  • răspunderea ta civilă pentru vătămările corporale suferite de oaspeți sau de alte persoane;
  • răspunderea ta civilă pentru daune aduse bunurilor care aparțin oaspeților sau altor persoane;
  • răspunderea ta civilă pentru daune provocate zonelor comune, cum ar fi holurile clădirilor și proprietățile învecinate, de un oaspete sau de alte persoane.

Asigurarea de protecție pentru experiențe nu acoperă:

  • daune sau vătămări corporale cauzate de o acțiune intenționată (nu de un accident)
  • pierderea veniturilor
  • daune provocate locuinței sau bunurilor tale (acestea pot fi protejate de garanția Airbnb pentru gazdă)

Găzduiește cu încredere

Am luat toate măsurile necesare pentru ca tu, locuința ta și oaspeții tăi să fiți în siguranță.

Am luat toate măsurile necesare pentru ca tu, locuința ta și oaspeții tăi să fiți în siguranță.

Verificarea identității

Poți solicita ca oaspeții tăi să treacă prin procesul de verificare a identității înainte să le confirmăm rezervarea. Oaspeții ar putea fi nevoiți să trimită informații personale pe care Airbnb să le verifice, cum ar fi un act de identitate oficial.

Asistență non-stop

Dacă se întâmplă ceva cu tine, bunurile sau oaspeții tăi, echipa noastră globală de Asistență pentru comunitate este la dispoziția ta. Dacă ai o întrebare cu privire la Asigurarea de protecție a gazdei, te rugăm să ne contactezi și te vom îndruma către furnizorul relevant.

Regulile casei

Pentru ca oaspeții să știe la ce să se aștepte, poți adăuga Regulile casei, pe care aceștia trebuie să le accepte înainte de a rezerva. Dacă un oaspete încalcă una dintre aceste reguli după ce a rezervat, poți anula rezervarea.

Pentru că fusesem, la rândul meu, oaspete, 
nu prea mai aveam griji ca gazdă. Știam că locuința mea va fi asigurată... și 
știam că oaspeții vor fi respectuoși.”
Pentru că fusesem, la rândul meu, oaspete, 
nu prea mai aveam griji ca gazdă. Știam că locuința mea va fi asigurată... și 
știam că oaspeții vor fi respectuoși.”

Uslan, gazdă din Londra

Uslan, gazdă din Londra

Pentru că fusesem, la rândul meu, oaspete, 
nu prea mai aveam griji ca gazdă. Știam că locuința mea va fi asigurată... și 
știam că oaspeții vor fi respectuoși.”
Pentru că fusesem, la rândul meu, oaspete, 
nu prea mai aveam griji ca gazdă. Știam că locuința mea va fi asigurată... și 
știam că oaspeții vor fi respectuoși.”

Uslan, gazdă din Londra

Uslan, gazdă din Londra

Facem tot posibilul pentru a promova o comunitate sigură și de încredere în întreaga lume.

Facem tot posibilul pentru a promova o comunitate sigură și de încredere în întreaga lume.

Sugestie: protejează-ți locuința

Redu riscul unor incidente înlăturând obiectele de care s-ar putea împiedica oaspeții sau marcându-le clar. Fixează cablurile aflate la vedere, asigură-te că scările sunt sigure și înlătură sau pune sub cheie obiectele periculoase. Dotează-ți locuința cu elemente esențiale de siguranță, cum ar fi detectoare de monoxid de carbon, detectoare de fum, un extinctor și o trusă de prim ajutor.

Sugestie: protejează-ți locuința

Redu riscul unor incidente înlăturând obiectele de care s-ar putea împiedica oaspeții sau marcându-le clar. Fixează cablurile aflate la vedere, asigură-te că scările sunt sigure și înlătură sau pune sub cheie obiectele periculoase. Dotează-ți locuința cu elemente esențiale de siguranță, cum ar fi detectoare de monoxid de carbon, detectoare de fum, un extinctor și o trusă de prim ajutor.

Procesul de soluționare a cererilor de despăgubire

1. Formularul de admitere este completat

Atunci când o gazdă, un oaspete sau o terță parte contactează serviciul de Asistență pentru comunitate, Airbnb va furniza informații cu privire la procesul de trimitere a unei cereri de despăgubire.

2. Asigurătorul numește un inspector, care examinează apoi cererea de despăgubire

După completarea formularului de admitere, un inspector din partea companiei de asigurări va lua legătura cu tine pentru a discuta cererea și pentru a culege informații.

3. Cererea de despăgubire este investigată

Inspectorul de daune terț soluționează cererea conform condițiilor poliței de Asigurare de protecție a gazdei și legilor și reglementărilor din jurisdicția aplicabilă.

Host Protection Insurance is subject to certain terms, conditions, and exclusions. 
To learn more, download a comprehensive program summary.

Răspunsuri la întrebările tale

Trebuie să fac ceva anume pentru a beneficia de acoperire prin Asigurarea de protecție a gazdei?

Nu. Toate gazdele beneficiază de acoperire în mod automat, cu excepția celor care oferă cazare prin Airbnb Travel, LLC.

Dacă înregistrezi o proprietate sau continui să o înregistrezi pe Airbnb, ești de acord să primești protecție prin intermediul programului de Asigurare de protecție a gazdei pentru evenimente din timpul șederilor Airbnb, sub rezerva condițiilor poliței.

Dacă dorești să renunți la acoperire, trebuie să faci următoarele:

  • trimite-ne un e-mail de la adresa de e-mail asociată contului tău de gazdă;
  • include numele tău complet și numărul de telefon asociat contului tău de gazdă;
  • include titlul exact al anunțului tău.

Te rugăm să reții că adresa de e-mail pentru renunțare nu va fi monitorizată decât pentru a procesa cererile de renunțare.

Ce este garanția Airbnb pentru gazdă?

Garanția Airbnb pentru gazdă oferă o protecție de până la 1 milion USD unei gazde pentru daunele aduse bunurilor acoperite, în rarele cazuri în care daunele provocate de oaspeți depășesc valoarea garanției sau dacă nu există garanție.

Programul de garanție pentru gazdă nu acoperă numerarul și titlurile de valoare, obiectele de colecție, operele de artă rare, bijuteriile, animalele de companie sau răspunderea civilă. Le recomandăm gazdelor să prevadă obiectele de valoare cu elemente de siguranță sau să le mute din locuință înainte de a o închiria. De asemenea, programul nu acoperă pierderile sau daunele materiale cauzate de uzura normală. Află mai multe

Care este diferența dintre garanția Airbnb pentru gazdă și Asigurarea de protecție a gazdei?

Garanția pentru gazdă și programul de Asigurare de protecție a gazdei sunt două programe separate pe care Airbnb le oferă pentru a ajuta gazdele în caz de daune sau vătămare.

Garanția pentru gazdă: garanția Airbnb pentru gazdă este concepută să protejeze gazdele în cazurile rare de pagube materiale provocate propriilor bunuri, unități sau locuințe de către oaspeții cazați în spațiul lor. Garanția pentru gazdă nu este o asigurare și nu înlocuiește asigurarea proprietarului sau a chiriașului.

Asigurarea de protecție a gazdei: programul de Asigurare de protecție a gazdei este o asigurare și este conceput să acopere gazdele în cazul cererilor de despăgubire ale terților pentru vătămare corporală sau pagube materiale. Programul de Asigurare de protecție a gazdei este disponibil pentru gazde indiferent de alte aranjamente de asigurare ale acestora, dar va acționa ca acoperire prin asigurare primară numai pentru incidente legate de o ședere Airbnb. Află mai multe

Cum funcționează asigurarea proprietarului locuinței cu Airbnb?

Asigurarea de protecție a gazdei oferită de Airbnb va acționa ca asigurare primară și va oferi acoperire pentru răspunderea gazdelor și, după caz, a proprietarilor locuințelor acestora, sub rezerva anumitor condiții, limitări și excluderi.

Dacă ai întrebări cu privire la modul în care această poliță interacționează cu orice altă asigurare pentru proprietari sau chiriași, trebuie să discuți acoperirea cu furnizorul tău de asigurări. Unele polițe protejează proprietarii de locuințe și chiriașii de anumite acțiuni în instanță care rezultă din vătămarea unui vizitator, în timp ce altele nu. Este întotdeauna bine să informezi asigurătorul despre activitatea de închiriere în spațiul tău, chiar dacă răspunderea care apare în timpul unei șederi Airbnb este acoperită de polița de Asigurare de protecție a gazdei. Află mai multe

Ce este Asigurarea de protecție pentru experiențe?

Asigurarea de protecție pentru experiențe este asigurarea de răspundere civilă primară pentru răspunderea gazdelor de experiențe față de un terț, în cazul în care un oaspete sau un alt terț suferă vătămări corporale sau pagube materiale în timpul unei experiențe. Limita de despăgubire este de până la 1 milion USD pe experiență, iar criteriile de eligibilitate depind de tipul de experiență. Oaspeții fac obiectul unui plafon total separat de 1 milion USD în timpul perioadei de valabilitate a poliței și se pot aplica anumite condiții, limitări și excluderi. Află mai multe

În calitate de gazdă, ce ar trebui să știu despre garanții?

Poți solicita o garanție pentru locuința ta. Și Airbnb poate solicita o garanție atunci când considerăm că aceasta va contribui la protecția gazdelor. Acest lucru este valabil pentru un procent scăzut de rezervări.

Garanții solicitate de gazdă: ai întotdeauna opțiunea de a solicita chiar tu o garanție. Dacă procedezi astfel, tot tu stabilești valoarea garanției. În cazul garanțiilor solicitate de gazdă, oaspeții nu achită suma atunci când fac rezervarea. Garanția le va fi percepută numai dacă tu faci o cerere în acest sens prin Centrul nostru de soluționare.

Garanțiile solicitate de Airbnb: căutăm mereu modalități prin care să asigurăm cele mai bune experiențe pentru gazdele și oaspeții din comunitatea noastră. De aceea, este posibil ca, la un număr redus de rezervări, să solicităm o garanție, chiar dacă tu nu faci acest lucru. Printre motive se pot număra momentul în care este făcută rezervarea sau caracteristicile locuinței. Află mai multe

Ești gata să găzduiești?

Ești gata să găzduiești?