SIGURANȚĂ

Cum protejează Airbnb gazdele

Am luat toate măsurile necesare pentru ca tu, locuința ta și oaspeții tăi să fiți în siguranță.

Am luat toate măsurile necesare pentru ca tu, locuința ta și oaspeții tăi să fiți în siguranță.

Bucură-te de oaspeți extraordinari

Recenzii corecte, din ambele perspective

Pentru a-și consolida gradul de încredere și reputația pe Airbnb, oaspeții și gazdele se evaluează reciproc după încheierea fiecărei rezervări. Înainte de a găzdui un oaspete, poți verifica recenziile pe care i le-au făcut alte gazde.

Comunicare ușoară cu oaspeții

Dacă ai întrebări pentru oaspeți sau vrei să le spui la ce să se aștepte înaintea șederii, poți să intri în legătură cu ei prin funcția noastră de mesagerie securizată.

Condiții pentru a face rezervări

Poți solicita ca fiecare oaspete care dorește să rezerve locuința ta să furnizeze către Airbnb un act de identitate. De asemenea, vei avea posibilitatea de a verifica rezervările în avans sau de a adăuga opțiuni suplimentare privind tipul de oaspeți care pot rezerva. Ca o măsură suplimentară de verificare, fiecare rezervare Airbnb primește un punctaj de risc și este anulată dacă pare suspectă.

Spațiul tău, regulile tale

Pentru ca oaspeții să știe la ce să se aștepte, poți adăuga Regulile casei, pe care aceștia trebuie să le accepte înainte de a rezerva (de exemplu, restricții privind fumatul și evenimentele). Dacă un oaspete încalcă una dintre aceste reguli după ce a rezervat, poți anula rezervarea.

Cum se compară taxele noastre?
Airbnb
Homeaway
Booking.com
Taxa pe servicii pentru gazdă (per rezervare)
3-5%
5%
15-20%
Înregistrare gratuită întotdeauna
Fără comisioane de procesare pentru carduri bancare
Protecție inclusă de 1 milion USD pentru daune materiale
Ultima actualizare în iunie 2018
Am aflat că oamenii sunt buni. Pot avea încredere în oameni.
Am aflat că oamenii sunt buni. Pot avea încredere în oameni.

Milaida găzduiește în Puerto Rico pentru a câștiga bani în plus.

Milaida găzduiește în Puerto Rico pentru a câștiga bani în plus.

Află cum găzduiesc ei
Am aflat că oamenii sunt buni. Pot avea încredere în oameni.
Am aflat că oamenii sunt buni. Pot avea încredere în oameni.

Milaida găzduiește în Puerto Rico pentru a câștiga bani în plus.

Milaida găzduiește în Puerto Rico pentru a câștiga bani în plus.

Află cum găzduiesc ei

Primește oaspeți cu toată încrederea

Protecție împotriva daunelor materiale în valoare de 1 milion USD

În rarele cazuri când apar pagube materiale, Garanția pentru gazdă a Airbnb oferă protecție gratuită în valoare de până la 1 milion USD pentru daune materiale la fiecare rezervare, de fiecare dată. Reclamațiile pot fi depuse direct prin Centrul nostru de soluționare.

Asigurare împotriva accidentelor

Airbnb oferă gratuit o asigurare de protecție a gazdei de până la 1 milion USD, care te protejează împotriva acțiunilor de răspundere civilă. Această asigurare este pentru cazul puțin probabil în care cineva intentează împotriva ta un proces sau o reclamație pentru vătămare corporală sau pagube materiale care apar la o locuință sau o proprietate Airbnb în timpul unei șederi.

Asigurare complet gratuită
Se aplică automat fiecărei rezervări
Reclamațiile pot fi depuse direct prin Airbnb

Suntem aici pentru tine non-stop

Ce poate face echipa noastră pentru tine

Echipa noastră globală este pregătită să-ți ofere ție și oaspeților tăi asistență non-stop prin telefon, e-mail și live chat.

Asistență pentru reluarea procesului de rezervare
Rambursări
Rambursări
Garanția pentru gazdă și cererile de despăgubire
Mediere

În 2017 s-au făcut 49 de milioane de călătorii cu Airbnb. Doar una din 25.000 s-a soldat cu o reclamație privind o pagubă materială semnificativă.

În 2017 s-au făcut 49 de milioane de călătorii cu Airbnb. Doar una din 25.000 s-a soldat cu o reclamație privind o pagubă materială semnificativă.

Răspunsuri la întrebările tale

Ce trebuie să facă oaspeții înainte de rezervare?

Le solicităm tuturor utilizatorilor Airbnb câteva informații înainte de a călători cu noi. Oaspeții trebuie să completeze aceste informații integral înainte de a putea face o cerere de rezervare. Aceste informații te ajută să știi la cine să te aștepți și cum să contactezi oaspetele.

Condițiile Airbnb pentru oaspeți includ: • Numele complet • Adresa de e-mail • Numărul de telefon confirmat • Mesajul introductiv • Acordul privind Regulile casei • Informațiile de plată

Este recomandat ca oaspeții să aibă o fotografie de profil, însă acest lucru nu este obligatoriu. În plus, le poți solicita oaspeților să furnizeze un act de identitate înainte de a-ți rezerva spațiul.

Cum funcționează recenziile?

Toate recenziile de pe Airbnb sunt scrise de gazde și călători din comunitatea noastră, deci orice recenzie afișată se bazează pe o ședere a unui oaspete într-o locuință a unei gazde. Ai la dispoziție 14 zile după check-out pentru a scrie o recenzie pentru o ședere. Poți edita această recenzie timp de până la 48 de ore după trimitere, cu excepția cazului în care oaspetele tău își finalizează propria sa recenzie. După ce atât tu cât și oaspetele tău vă finalizați recenziile sau trec 14 zile, recenziile sunt publicate. Poți găsi recenziile scrise de oaspeții tăi în orice moment, iar atunci când un oaspete face o rezervare, poți verifica recenziile scrise de gazdele anterioare despre respectiva persoană.

Ce pot să fac în cazul în care un oaspete provoacă o pagubă în locuința mea?

Dacă un oaspete strică ceva și trebuie să depui o cerere de despăgubire, poți face acest lucru accesând Centrul nostru de soluționare în termen de 14 zile de la data de check-out a oaspetelui sau înainte de sosirea următorului oaspete, oricare dintre acestea este mai devreme. Dacă oaspetele este de acord cu suma solicitată de tine, vom autoriza încasarea în 5 până la 7 zile lucrătoare. Dacă oaspetele refuză sau nu răspunde în termen de 72 de ore, poți implica Airbnb în acest caz. Dacă avem nevoie de documentație suplimentară, vei avea la dispoziție 72 de ore pentru a ne transmite această documentație. Cele mai multe cereri vor fi soluționate în termen de cel mult o săptămână. Ne vom asigura că tu și oaspetele tău sunteți reprezentați în mod echitabil și, dacă stabilim că ți se datorează bani, ți-i vom trimite sub forma unei încasări separate.

Ce pot face dacă nu mă simt în largul meu să găzduiesc o anumită persoană?

Dacă un oaspete încalcă una dintre Regulile casei pe care le-ai stabilit sau te-a făcut să te simți în nesiguranță prin acțiunile sale, le poți refuza cererea de rezervare sau le poți anula rezervarea. Înainte de a accepta o rezervare Poți refuza o cerere de rezervare individuală și aceasta nu va afecta negativ poziția anunțului tău în rezultatele căutării. Dacă refuzi multe sau majoritatea cererilor de rezervare, poziția în rezultatele căutării poate fi afectată în mod negativ. După ce ai acceptat o rezervare Dacă ai acceptat deja rezervarea, o poți anula. Ți se pot aplica penalizări de anulare dacă oaspetele nu a încălcat niciuna dintre Regulile casei.

Care este diferența dintre Garanția Airbnb pentru gazdă și Asigurarea de protecție a gazdei?

The Host Guarantee is designed to protect you in rare instances of property damage to your own possessions, unit, or home by a guest staying in the space. Host Protection Insurance is designed to protect you in the event that someone else (for example, a guest) claims bodily injury or property damage. The Host Guarantee isn’t insurance and doesn’t replace your homeowner’s or renter’s insurance. Host Protection Insurance is insurance and is available to you regardless of your other insurance arrangements. It will only act as primary insurance coverage for incidents related to an Airbnb stay.

Learn more about our Host Guarantee

Learn more about Host Protection Insurance

Ești gata să găzduiești?

Ești gata să găzduiești?