Îndrumări
•
Oaspete
Dacă gazda ta îți cere să anulezi
Dacă gazda ta îți cere să anulezi
Things happen, and a Host may need to cancel a reservation. But a guest shouldn’t cancel on behalf of their Host.
What to do if your Host asks you to cancel
If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.
What happens if your Host cancels your reservation
If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund. If check-in is within 30 days, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing. Find out more about what happens when your Host cancels your reservation.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Oaspete
Dacă gazda anulează rezervarea
Dacă rezervarea ta este anulată de către gazdă, vei primi o rambursare integrală. Dacă anularea are loc cu mai puțin de 30 de zile înainte d… - Gazdă
Politica privind anulările efectuate de gazde
Deoarece anulările pot perturba planurile oaspeților și afectează încrederea în comunitatea Airbnb, aplicăm penalizări pentru anulările efec… - Oaspete
Siguranța gazdelor și a oaspeților
Pentru a ne asigura că șederile, experiențele și interacțiunile se desfășoară în condiții de siguranță, anumite activități și comportamente …
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te