Îndrumări
•
Gazdă
Invitații, oferte și cereri expirate sau retrase
Invitații, oferte și cereri expirate sau retrase
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Gazdă
Obține rezervări cât mai repede
Acceptarea cererilor de rezervare sau preaprobarea solicitărilor de rezervare ale oaspeților în termen de 24 de ore îi ajută pe oaspeți să î… - Oaspete
Ce se întâmplă dacă cererea mea de rezervare este refuzată sau expiră?
Dacă gazda refuză rezervarea sau nu răspunde în decurs de 24 de ore, nu ți se va percepe nicio taxă și poți face o nouă rezervare. - Gazdă
Trimiterea de oferte speciale
Dacă un potențial oaspete îți trimite un mesaj înainte de a face o rezervare, îi poți trimite un preț personalizat sau o ofertă specială, în…
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te