Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Reguli
Oaspete

Opțiuni de anulare din cauza pandemiei de COVID-19

Rezervări efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv)

Dacă rezervarea ta a fost făcută până pe 14 martie 2020 (inclusiv), iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, poți afla opțiunile tale actuale de anulare și rambursare accesând Anulează rezervarea și alegând Planurile mele de călătorie s-au schimbat din cauza pandemiei de COVID-19.

În funcție de circumstanțele tale, ți se poate afișa una sau mai multe dintre următoarele opțiuni:

  • O rambursare în conformitate cu politica de anulare a gazdei tale
  • O rambursare integrală în bani, după trimiterea documentației oficiale spre verificare
  • Credit de călătorie pentru circumstanțe atenuante
  • Solicitarea unei rambursări integrale din partea gazdei

Rezervări efectuate după 14 martie 2020

Dacă rezervarea ta a fost făcută după 14 martie 2020, iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, se va aplica politica de anulare a gazdei tale. Dacă însă te-ai îmbolnăvit de COVID-19, această situație este acoperită de Politica noastră standard privind circumstanțele atenuante.

Dacă rezervarea ta nu se califică pentru o rambursare integrală, îi poți trimite oricând un mesaj gazdei pentru a afla dacă este dispusă să îți acorde o rambursare suplimentară prin Centrul de soluționare.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te