Opțiuni de anulare din cauza pandemiei de COVID-19
Rezervări efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv)
Dacă rezervarea ta a fost făcută până pe 14 martie 2020 (inclusiv), iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, poți afla opțiunile tale actuale de anulare și rambursare accesând Anulează rezervarea și alegând Planurile mele de călătorie s-au schimbat din cauza pandemiei de COVID-19.
În funcție de circumstanțele tale, ți se poate afișa una sau mai multe dintre următoarele opțiuni:
- O rambursare în conformitate cu politica de anulare a gazdei tale
- O rambursare integrală în bani, după trimiterea documentației oficiale spre verificare
- Credit de călătorie pentru circumstanțe atenuante
- Solicitarea unei rambursări integrale din partea gazdei
Rezervări efectuate după 14 martie 2020
Dacă rezervarea ta a fost făcută după 14 martie 2020, iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, se va aplica politica de anulare a gazdei tale. Dacă însă te-ai îmbolnăvit de COVID-19, această situație este acoperită de Politica noastră standard privind circumstanțele atenuante.
Dacă rezervarea ta nu se califică pentru o rambursare integrală, îi poți trimite oricând un mesaj gazdei pentru a afla dacă este dispusă să îți acorde o rambursare suplimentară prin Centrul de soluționare.
Articole similare
- Îndrumări•OaspeteCând îți vei primi rambursareaDeși sunt emise aproape imediat, majoritatea rambursărilor ajung în termen de 10 zile, dar, pentru unele metode de plată și regiuni, este po…
- Îndrumări•GazdăCum să oferi o rambursare oaspeteluiMetoda prin care rambursezi banii unui oaspete depinde de momentul efectuării acestei acțiuni, înaintea călătoriei sau ulterior.
- Politici comunitare•OaspetePolitica privind circumstanțele atenuante și coronavirusul (COVID-19)Găsește detalii despre acoperirea anulărilor legate de COVID-19 conform politicii noastre privind circumstanțele atenuante.