Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Ghid
Oaspete

Cum beneficiezi de protecție prin intermediul AirCover

Acest articol a fost tradus automat.

AirCover este o protecție completă pentru oaspeții Airbnb, inclusă gratuit la fiecare rezervare. Acesta include protecție împotriva anulărilor gazdelor, a inexactităților anunțului și a altor probleme, cum ar fi problemele de check-in, precum și a unei linii de siguranță de 24 de ore.

Dacă ești gazdă, află mai multe despre AirCover pentru gazde și despre îmbunătățirile recente pe care le-am adus.

Garanția de protecție a rezervării

În cazul puțin probabil în care o gazdă trebuie să anuleze rezervarea în termen de 30 de zile de la check-in, îți vom găsi o locuință similară sau mai bună sau îți vom oferi o rambursare.

Dacă gazda îți anulează rezervarea
Obține detalii despre ce este protejat și despre cum să soliciți rambursarea.

Garanție pentru check-in

Dacă nu te poți caza în locuința ta și gazda nu poate rezolva problema, îți vom găsi o locuință similară sau mai bună pe durata șederii inițiale sau îți vom oferi o rambursare.

Dacă nu poți lua legătura cu gazda ta
Când ai o rezervare confirmată, ai adresa de e-mail și numărul de telefon ale gazdei în firul de conversație pentru călătorie.

Obține garanția pentru ce anume ai rezervat

Dacă, în orice moment al șederii, descoperi că anunțul tău nu este așa cum a fost descris - de exemplu, frigiderul nu mai funcționează și gazda ta nu îl poate repara cu ușurință sau are mai puține dormitoare decât este înregistrat - vei avea la dispoziție trei zile pentru a-l raporta și îți vom găsi o locuință similară sau mai bună sau îți vom oferi o rambursare.

Ce trebuie să faci dacă locuința în care stai nu este curată la check-in
Dacă faci check-in și locuința nu este curată, contactează gazda și apoi contactează-ne. Problemele trebuie raportate către noi în cel mult 72 de ore de la descoperirea lor.

Dacă ceva nu merge bine în timpul șederii
Îți recomandăm să trimiți un mesaj gazdei prin Airbnb, astfel încât aceasta să poată remedia problema. Dacă nu poți lua legătura cu ea, ne poți cere ajutorul.

Linie de siguranță non-stop

Dacă te simți vreodată în nesiguranță, suntem aici pentru a te ajuta să ai acces prioritar la agenți de siguranță special instruiți, care te vor ajuta cu problemele tale de siguranță sau te vor pune în legătură direct cu autoritățile locale de urgență, zi sau noapte.

Obține ajutor sau contactează Airbnb
Trebuie să ne contactezi? Iată cum. Poți să ne suni sau să ne trimiți un mesaj oricând.

Aer condiționat și protecția ta

AirCover te protejează de multe probleme care ar putea apărea în timpul șederii tale, cum ar fi căldura care iese iarna, dar nu include mai multe inconveniente minore, cum ar fi un prăjitor de pâine stricat. 

Dacă apare o problemă în timpul șederii tale, îți recomandăm să contactezi mai întâi gazda pentru a vedea dacă o poate rezolva cu ușurință. În caz contrar, ai la dispoziție 72 de ore de la momentul în care descoperi pentru prima dată problema de a ne contacta și ne vom ocupa de ea. Dacă descoperim că problema este protejată de AirCover, îți vom oferi o rambursare integrală sau parțială sau, în funcție de circumstanțe, îți vom găsi o cazare similară sau mai bună. 

Află mai multe despre ce este și ce nu este protejat de AirCover.

Reține că există câteva tipuri de rezervări cu protecție mai adaptată naturii lor unice: Airbnb Luxe respectă Politica de rezervare și rambursare Luxe și experiențele Airbnb sunt protejate de Politica privind rambursarea oaspeților de experiențe.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te