Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări
Gazdă

Adăugarea descrierilor vizuale la anunțul tău

Adăugând descrieri vizuale (text alternativ) la fotografiile anunțului, gazdele își pot demonstra atitudinea incluzivă față de o mai mare varietate de oaspeți. Prezentând în cuvinte conținutul fotografiei, descrierile vizuale oferă acces persoanelor nevăzătoare, cu vedere slabă sau care nu pot încărca imaginile din anunț.

Spre deosebire de descrierile obișnuite ale fotografiilor, care redau atmosfera unei imagini, descrierile vizuale ar trebui să descrie cu precizie și obiectiv conținutul unei fotografii din anunț. Consultă sugestiile noastre pentru a scrie descrieri vizuale utile.

Cui folosesc descrierile vizuale

Descrierile vizuale, cunoscute și sub numele de „alt text” (text alternativ), sunt utile pentru mai multe publicuri și pot fi folosite în diverse scopuri:

  • Fac imaginile accesibile persoanelor nevăzătoare sau cu vedere slabă, care folosesc cititoare de ecran, un instrument de asistență. Atunci când întâlnesc fotografii cu locuința, cititoarele de ecran redau descrierile vizuale cu voce tare.
  • Ajută utilizatorii cu conexiune lentă sau nestabilă la internet. Când imaginile nu se încarcă, descrierile vizuale pot fi afișate în locul imaginii.
  • Furnizează context și cuvinte-cheie motoarelor de căutare pentru ca acestea să știe ce conține imaginea ta.

Cum adaugi descrieri vizuale

  1. Accesează secțiunea Anunțuri.
  2. Selectează anunțul pe care vrei să-l actualizezi.
  3. Accesează secțiunea Tur foto din editorul de anunțuri.
  4. În secțiunea Toate fotografiile, selectează o fotografie și dă clic pe Editează descrierea vizuală.
  5. Cu editorul deschis, introdu o descriere a imaginii pentru fotografia respectivă, apoi dă clic pe Salvează.

Repetă procesul pentru fiecare fotografie în parte și, după ce vei termina, fotografiile din anunț vor avea o insignă pe ele, care indică faptul că au o descriere vizuală.

Sugestii pentru a scrie descrieri utile

Atunci când redactezi o descriere vizuală, imaginează-ți că îi descrii unui prieten conținutul unei fotografii la telefon. Urmează aceste sugestii pentru a scrie descrieri vizuale mai bune pentru fotografiile din anunțul tău.

  1. Exprimă-te concis. Descrierile nu trebuie să depășească 250 de caractere, așa că menționează mai întâi detaliile importante.
  2. Dă dovadă de obiectivitate. Descrie doar ceea ce se vede în fotografie. Detaliile despre ceea ce îți place sau despre atmosfera spațiului trebuie adăugate mai degrabă în descrierile fotografiilor.
  3. Descrie toate obiectele unice sau importante din fotografie.
  4. Descrie spațiul ilustrat în fotografie, menționând eventualele caracteristici distinctive în ceea ce privește dimensiunea, stilul și iluminatul.

Exemplu de descriere vizuală

Descriere vizuală:

„Un fotoliu modern cu perne gri de pluș și pernuțe decorative albastre se află între o noptieră și un lampadar înalt de lângă o fereastră mare prin care pătrunde lumina soarelui. O hartă a lumii acoperă peretele din spatele fotoliului.”

A fost util acest articol?
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te