Cum soliciți sau trimiți bani prin Centrul de soluționare
A Host sending their guest a partial refund for a missing amenity, a guest sending their Host a payment for breaking a coffee mug, and much more—the Resolution Center makes it easy to handle money-related requests for an Airbnb stay or Experience.
Cum soliciți bani de la gazda sau oaspetele tău în Centrul de soluționare
- Dă clic pe Centrul de soluționare, apoi pe Solicită bani.
- Selectează rezervarea și dă clic pe Alege.
- La secțiunea Pentru ce este această solicitare?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care soliciți bani.
- Introdu suma pe care o soliciți.
- Încarcă fișierele opționale și adaugă un mesaj.
- Dă clic pe Înainte, apoi pe Solicită.
- Atinge Centrul de soluționare, apoi Solicită bani.
- Selectează rezervarea.
- La secțiunea Pentru ce este această solicitare?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care soliciți bani.
- Introdu suma pe care o soliciți.
- Încarcă fișierele opționale și adaugă un mesaj.
- Atinge Înainte, apoi Solicită.
- Atinge Centrul de soluționare, apoi Solicită bani.
- Selectează rezervarea.
- La secțiunea Pentru ce este această solicitare?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care soliciți bani.
- Introdu suma pe care o soliciți.
- Încarcă fișierele opționale și adaugă un mesaj.
- Atinge Înainte, apoi Solicită.
- Atinge Centrul de soluționare, apoi Solicită bani.
- Selectează rezervarea.
- La secțiunea Pentru ce este această solicitare?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care soliciți bani.
- Introdu suma pe care o soliciți.
- Încarcă fișierele opționale și adaugă un mesaj.
- Atinge Înainte, apoi Solicită.
Cum trimiți bani gazdei sau oaspetelui tău în Centrul de soluționare
- Dă clic pe Centrul de soluționare, apoi pe Trimite bani.
- Selectează rezervarea și dă clic pe Alege.
- La secțiunea Pentru ce este această plată?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care trimiți bani.
- Introdu suma de plată și adaugă un mesaj.
- Dă clic pe Înainte.
- Alege o metodă de plată și dă clic pe Confirmă și plătește.
- Atinge Centrul de soluționare, apoi Trimite bani.
- Selectează rezervarea.
- La secțiunea Pentru ce este această plată?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care trimiți bani.
- Introdu suma de plată și adaugă un mesaj.
- Atinge Înainte.
- Alege o metodă de plată și atinge Confirmă și plătește.
- Atinge Centrul de soluționare, apoi Trimite bani.
- Selectează rezervarea.
- La secțiunea Pentru ce este această plată?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care trimiți bani.
- Introdu suma de plată și adaugă un mesaj.
- Atinge Înainte.
- Alege o metodă de plată și atinge Confirmă și plătește.
- Atinge Centrul de soluționare, apoi Trimite bani.
- Selectează rezervarea.
- La secțiunea Pentru ce este această plată?, alege opțiunea care descrie cel mai bine motivul pentru care trimiți bani.
- Introdu suma de plată și adaugă un mesaj.
- Atinge Înainte.
- Alege o metodă de plată și atinge Confirmă și plătește.
If the reservation checkout date was more than 60 days ago
You can only submit a new Resolution Center request up to 60 days after a reservation's checkout date.
You can respond to an existing Resolution Center request—like choosing to pay the full amount, paying a different amount, or declining the request—more than 60 days after checkout, as long as the request was submitted within the 60 days after checkout.
If the reservation hasn’t yet started
Hosts can use the Resolution Center to send money to a guest before their confirmed reservation’s check-in, as long as it’s a partial refund. Guests can send money to a Host before check-in, but they can’t request money from a Host until their reservation has started.
If a guest cancels their reservation before check-in and their Host has agreed to a full refund, either the guest or Host can initiate it:
- The guest can request a full refund from the Host in the Resolution Center
- The Host can contact Airbnb to have our Community Support team refund the guest in full
If the reservation check-in has passed
Hosts and guests can both use the Resolution Center to send or request money from one another after check-in.
If a guest cancels their reservation and it’s past check-in, their Host can send a full refund to the guest in the Resolution Center.
If the reservation is a hotel stay
The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, guests of hotel stays and their Hosts will need to resolve any money-related requests directly.
Articole similare
- Îndrumări
Cu găsești cererile tale din Centrul de soluționare
Află cum verifici starea unei cereri pe care ai trimis-o prin Centrul de soluționare, cum răspunzi la o cerere pe care ai primit-o sau cum c…