Rezervările tale
Rezervările tale
Anulări
Modificări
- Îndrumări
Modificarea unei rezervări în calitate de gazdă
Poți trimite oaspetelui o cerere de modificare. Dacă oaspetele o acceptă, rezervarea va fi actualizată. - Îndrumări
Schimbarea sau anularea unei călătorii active atunci când ești gazdă
Dacă trebuie să anulezi o rezervare în curs, asigură-te că trimiți un mesaj oaspetelui pentru a-l informa despre ce se întâmplă, apoi contac… - Îndrumări
Răspunsul la cererea unui oaspete de modificare a călătoriei
Dacă oaspetele dorește să modifice detaliile rezervării confirmate (de exemplu, să scurteze călătoria sau să adauge nopți), trebuie să-ți tr… - Îndrumări
Modificarea prețului rezervărilor confirmate sau în așteptare
Poți modifica prețul unei rezervări confirmate trimițând o cerere de modificare sau o ofertă specială pentru o cerere în așteptare. - Îndrumări
Adăugarea unei taxe de curățenie la o rezervare confirmată
Vei avea nevoie de aprobarea oaspetelui pentru a adăuga o taxă de curățenie unei rezervări confirmate sau unei călătorii active. - Îndrumări
Cum procedezi dacă un oaspete nu răspunde cererii tale de modificare a călătoriei
Dacă nu primești răspuns de la oaspeți și cererea ta este importantă sau urgentă, poți trimite un mesaj pentru a le aminti să o accepte sau … - Îndrumări
Refuzarea unei cereri de modificare a călătoriei
Atât oaspeții, cât și gazdele, pot să refuze o cerere de modificare și pot păstra rezervarea neschimbată. - Îndrumări
Adăugarea de oaspeți suplimentari la o experiență
Dacă apar oaspeți suplimentari neanunțați, gazda are opțiunea de a-i primi sau de a-i refuza.
Rambursări pentru oaspeți
- Îndrumări
Cum să oferi o rambursare oaspetelui
Metoda prin care rambursezi banii unui oaspete depinde de momentul efectuării acestei acțiuni, înaintea călătoriei sau ulterior. - Îndrumări
Trebuie să le ofer o rambursare oaspeților mei dacă aceștia fac o reclamație?
Dacă nu îndeplinești una sau mai multe dintre condițiile de bază, Airbnb îți poate solicita să oferi o rambursare unui oaspete. - Îndrumări
Cum te poate ajuta Centrul de soluționare
Centrul de soluționare îți permite să soliciți sau să trimiți bani pentru chestiuni legate de călătoria ta Airbnb. Oaspeții și gazdele pot s…
Cum funcționează rezervările
- Îndrumări
Verifică fotografia de profil a unui oaspete
Fotografiile pot fi indisponibile până la confirmare sau este posibil ca oaspetele să nu fi încărcat una. - Îndrumări
Ce reprezintă rata de răspuns și timpul de răspuns și cum sunt calculate acestea?
Măsurăm cât de repede și de consecvent răspunzi la solicitări și la cererile de rezervare. - Îndrumări
De ce li se cere gazdelor să răspundă în termen de 24 de ore?
Răspunsurile rapide la cererile de rezervare, solicitările legate de rezervare și alte mesaje sporesc încrederea în comunitatea noastră de g… - Îndrumări
În calitate de gazdă, cum pot verifica starea unei rezervări?
Poți verifica starea rezervării în diferite locuri: rezervările tale, mesaje sau calendar. - Îndrumări
Ce înseamnă starea rezervării
Află detalii cu privire la diferitele stări prin care poate trece rezervarea ta. - Îndrumări
Cum pot verifica dacă o rezervare pentru un oaspete este confirmată?
Vei primi un e-mail atunci când ai o rezervare confirmată. De asemenea, poți accesa rezervările, calendarul sau firul de conversație cu oasp… - Îndrumări
Găsește toate rezervările pe care le ai ca gazdă
Accesează fila Astăzi pentru a găsi rezervările viitoare făcute de oaspeți. - Îndrumări
Cum pot reține datele pentru un oaspete?
Uneori, gazdele doresc să pună la dispoziție date în calendarul lor, astfel încât doar un anumit oaspete să poată rezerva. Pentru a face ace… - Îndrumări
Ce înseamnă în așteptarea plății?
Starea „În așteptarea plății” înseamnă că o gazdă a acceptat cererea de rezervare a unui oaspete, dar oaspetele nu a efectuat încă plata. - Îndrumări
Actualizarea descrierii locuinței după ce un oaspete a făcut rezervare
Oaspeții cu rezervări în așteptare sau confirmate nu vor ști dacă modifici anunțul, așa că va trebui să le trimiți un mesaj direct pentru a-…
Probleme legate de o rezervare
- Îndrumări
Dacă un oaspete te face să nu te simți în largul tău
Dacă un oaspete încalcă una dintre regulile casei sau te face să te simți în pericol, poți refuza cererea de rezervare sau poți anula rezerv… - Îndrumări
Dacă un oaspete nu se prezintă pentru o rezervare
În cazul în care oaspetele tău anulează sau nu vine, vom respecta politica ta de anulare și orice încasare datorată îți va fi trimisă. - Îndrumări
Când oaspeții doresc să vină cu mai multe persoane
Dacă poți găzdui oaspeții suplimentari și vrei să percepi bani în plus, îi poți trimite oaspetelui o modificare a călătoriei. - Îndrumări
Asigurarea de răspundere civilă pentru experiențe
Asigurarea de răspundere civilă pentru experiențe este o componentă-cheie a AirCover pentru gazde, protecția de la A la Z pentru gazdele Air… - Îndrumări
Pentru gazde: vătămările în timpul unei experiențe Airbnb
Trebuie să duci pe toată lumea într-un loc sigur și să contactezi imediat serviciile de urgență locale. După aceea, raportează-ne incidentul… - Îndrumări
Ce tip de sprijin pentru evacuarea medicală este disponibil în cadrul experiențelor și aventurilor Airbnb?
International SOS oferă sprijin în cazul evacuărilor necesare din punct de vedere medical pentru gazde și oaspeți și recomandări de speciali…