Ajutor pentru o rezervare
Ajutor pentru o rezervare
Dacă trebuie să anulezi o rezervare (nicio problemă, se mai întâmplă!), să actualizezi o rezervare sau să înțelegi cum funcționează plățile, ai ajuns în locul potrivit. Aceste articole te vor ajuta să anulezi sau să modifici orice rezervare cu ușurință și îți vor explica ce se întâmplă atunci când se fac modificări.
- Îndrumări
Anularea rezervării unei șederi
Poți accesa pagina Călătorii pentru a anula sau modifica rezervarea. - Îndrumări
Anularea rezervării pentru o experiență
După ce parcurgi procesul de anulare, vei putea verifica suma rambursată înainte de a finaliza modificarea. - Îndrumări
Anularea unei călătorii din cauza circumstanțelor atenuante
Află detalii despre condiții și despre ce trebuie să faci în continuare. - Îndrumări
Modificarea unei rezervări înainte de călătorie
Dacă dorești să îți modifici rezervarea, trimite-i gazdei o cerere de modificare. - Îndrumări
Metode de plată acceptate
Acceptăm diferite metode de plată, în funcție de țara în care se află contul tău de plăți. - Îndrumări
Când vei plăti pentru rezervare
Momentul diferă în funcție de tipul de rezervare pe care o faci și de locul șederii. - Îndrumări
Cum îți găsești informațiile rezervării
Poți găsi detaliile rezervării, cum ar fi codul de confirmare, în Mesaje sau în Călătorii.