DACĂ LOCUIEȘTI ÎN SAU ORGANIZAȚIA PENTRU CARE ACȚIONEZI ESTE ÎNFIINȚATĂ ÎN, STATELE UNITE, TE RUGĂM SĂ REȚII: RENUNȚAREA LA ARBITRAJ ȘI RENUNȚAREA LA ACȚIUNI ÎN CLASĂ DIN CONDIȚIILE DE UTILIZARE AIRBNB SE APLICĂ ORICĂRUI LITIGIU REFERITOR LA ACESTE CONDIȚII SUPLIMENTARE.
Acești termeni fac obiectul legislației australiene privind consumatorii. Serviciile noastre vin cu garanții care nu pot fi excluse în conformitate cu legislația australiană privind protecția consumatorilor. Aceste Condiții se aplică în măsura maximă permisă de legislația australiană privind consumatorii.
Ultima actualizare: 1 august 2024
Îți mulțumim că utilizezi Airbnb pentru Afaceri!
Utilizarea de către tine a Programului Airbnb pentru Afaceri („Programul de lucru”) de către compania, entitatea sau altă organizație se supune acestor Condiții Airbnb pentru Afaceri („Condițiile de utilizare”), care completează Condițiile de utilizare Airbnb („Condițiile de utilizare”), Condițiile de utilizare privind plățile Airbnb („Condițiile privind plățile”) și Politica de confidențialitate Airbnb („Politica de confidențialitate”) (denumite colectiv „Condiții Airbnb”). Prin acceptarea acestor condiții de lucru, confirmi și garantezi că: (i) ai furnizat numele legal exact al companiei, entității sau altei organizații (denumite în continuare „organizația ta” sau „organizația”) în fluxul de înscriere pentru programul de lucru; și (ii) ai autoritatea legală de a acționa în calitate de agent al organizației și de a fi de acord cu aceste Condiții de lucru în numele organizației respective (în aceste condiții de lucru, trimiteri la „tu” sau „al tău” în calitate de reprezentant al organizației tale, autorizat să acționeze în numele organizației și a contractului pentru organizația ta).
Colectarea și utilizarea informațiilor cu caracter personal în legătură cu accesul și utilizarea platformei Airbnb sau a Airbnb pentru Afaceri este așa cum este descris în Politica noastră de confidențialitate (și nu este guvernată de aceste condiții de lucru).
Oricare și toate serviciile de procesare a plăților prin sau în legătură cu utilizarea platformei Airbnb sunt furnizate de una sau mai multe entități Airbnb Payments, așa cum se prevede în Condițiile privind plățile.
Orice condiții cu majuscule utilizate în aceste Condiții de muncă și care nu sunt definite vor avea semnificațiile care le sunt furnizate în Condițiile Airbnb.
Atunci când aceste condiții de lucru menționează „Airbnb”, „noi”, „noi” sau „al nostru”, se referă la compania Airbnb cu care colaborează organizația ta sau la compania Airbnb care desfășoară activități în conformitate cu aceste condiții de lucru, astfel cum sunt stabilite în Condițiile de utilizare și Condițiile privind plățile.
1.1 Airbnb oferă programul de lucru pentru a ajuta organizațiile ca a ta să gestioneze cazări, experiențe și evenimente legate de muncă (fiecare, o „rezervare în interes de serviciu”). Panoul de control Airbnb pentru Afaceri („Panoul de control”) oferă organizației tale acces la detaliile rezervărilor de afaceri efectuate de personalul tău pe platforma Airbnb, inclusiv datele cu caracter personal ale membrilor care participă la rezervarea serviciului. O rezervare de serviciu apare în panoul de control numai dacă o persoană și-a conectat contul Airbnb la organizația ta, adăugând o adresă de e-mail afiliată organizației tale și a indicat că o anumită rezervare este în scopuri de afaceri sau de serviciu. Membrii care au adăugat o adresă de e-mail asociată unei organizații în contul Airbnb sunt menționați în aceste condiții de lucru ca „Profesioniști”. Organizația ta poate utiliza numai rezervarea în interes de serviciu și alte informații care îți sunt furnizate în cadrul programului de lucru în scopul gestionării călătoriilor de afaceri, cazărilor, evenimentelor și experiențelor sale.
1.2 Organizația dvs. ne poate îndruma, de asemenea, să împărtășim detaliile rezervării de lucru cu terțe părți care furnizează servicii organizației dvs., cum ar fi companiile de gestionare a călătoriilor și furnizorii de servicii de îngrijire. Organizația ta poate vizualiza integrările de la terți disponibile prin Programul de lucru și poate iniția partajarea cu acele terțe părți, utilizând panoul de control. Organizația ta, și nu Airbnb, este responsabilă pentru furnizorii tăi de servicii și va fi răspunzătoare pentru orice pretenții, pierderi, cheltuieli, costuri sau daune care decurg din sau pe baza unui act sau omisiune sau condiție a unuia dintre furnizorii sau furnizorii tăi de servicii - indiferent dacă sunt suportați de organizația ta, Airbnb sau de o terță parte.
1.3 Utilizăm domeniul(domeniile) de e-mail al organizației tale pentru a asocia profesioniștii cu sesiunea ta a programului de lucru, pe baza adresei de e-mail de serviciu pe care o oferă profesioniștii noștri. Dacă alte entități afiliate organizației tale (de exemplu, sub proprietate sau control comun) („Entitățile clienților”) distribuie un domeniu de e-mail, profesioniștii din aceste entități afiliate vor fi asociați cu instanța Airbnb pentru Afaceri a organizației tale. Organizația ta este responsabilă pentru a se asigura că toate aceste entități afiliate respectă aceste Condiții de lucru și vor fi răspunzătoare pentru orice pretenții, pierderi, cheltuieli, costuri sau daune care decurg din sau pe baza unui act sau omisiune a oricăreia dintre entitățile afiliate (inclusiv a organizației tale) sau a personalului acestora - indiferent dacă sunt suportate de organizația ta, Airbnb sau o terță parte. Dacă organizația ta (sau afiliații săi) utilizează mai multe domenii de e-mail, poți asocia acele domenii suplimentare cu organizația ta, adăugând-le folosind panoul de control.
1.4 Organizația ta este, de asemenea, responsabilă pentru completarea unui profil de facturare („Profil de facturare”) pentru fiecare entitate a clientului și pentru atribuirea fiecărui profesionist unui profil de facturare. Fiecare profesionist poate fi atribuit unui singur profil de facturare.
1.5 În plus, înainte de a utiliza programul de lucru, organizația ta este responsabilă pentru (i) crearea și atribuirea fiecărui profesionist unei echipe sau a unei echipe și (ii) selectarea unei metode de plată și a unei monede preferate pentru fiecare echipă. Organizația ta are responsabilitatea de a adăuga profesioniști în echipa corectă.
Adăugăm în mod regulat caracteristici la programul de lucru și este posibil, de asemenea, să eliminăm sau să modificăm caracteristicile din când în când. În general, explicăm modul de utilizare a caracteristicilor în programul de lucru, unde apar, în paginile web ale programului de lucru și în comunicările despre programul de lucru. De asemenea, actualizăm și modificăm în mod regulat aceste Condiții de utilizare, precum și Condițiile Airbnb și alte condiții și politici care reglementează utilizarea de către tine a platformei Airbnb. Organizația ta recunoaște că putem, la discreția noastră exclusivă și absolută, să actualizăm, să schimbăm, să modificăm sau să întrerupem oricare sau toate caracteristicile furnizate în cadrul programului de lucru.
Profesioniștii organizației
tale pot autoriza alți membri să facă și să gestioneze rezervările pentru aceștia, iar alți membri îți pot autoriza și profesioniștii să facă același lucru. Membrii care participă la o rezervare sunt responsabili și răspunzători pentru actele și omisiunile lor, precum și pentru invitații lor, în legătură cu rezervarea, inclusiv pentru respectarea regulilor sau cerințelor specifice rezervării, cum ar fi regulile casei, politicile de anulare, cerințele de vârstă și cerințele de identificare. Un membru care face o rezervare pentru altcineva este, de asemenea, responsabil și răspunzător pentru orice acțiune pe care o astfel de rezervare o ia în legătură cu rezervarea – inclusiv plata rezervării, comunicarea cu gazda și asigurarea faptului că oaspeții cunosc orice reguli sau condiții pentru rezervare. Organizația ta va fi, de asemenea, responsabilă și răspunzătoare pentru orice pretenții, pierderi, cheltuieli, costuri sau daune care decurg din sau în baza actelor sau omisiunilor profesioniștilor tăi în legătură cu o rezervare de lucru în conformitate cu responsabilitatea organizației tale pentru personalul său în conformitate cu legislația aplicabilă.Organizația
ta are responsabilitatea de a se asigura că lista profesioniștilor incluși în instanța Airbnb pentru Afaceri a organizației tale (care apar în panoul de control) este exactă, actualizată și inclusă în profilul de facturare și echipa relevantă. Dacă un profesionist părăsește organizația ta, este responsabilitatea organizației tale să elimine acel profesionist utilizând panoul de control. De asemenea, este posibil să oferim o integrare cu un software de gestionare a identității pentru a facilita eliminarea automată a profesioniștilor la plecare; dacă o astfel de integrare este disponibilă, aceasta va apărea în panoul de control.Este posibil să punem la dispoziția organizațiilor și profesioniștilor care participă la programul de lucru. Orice astfel de oferte și promoții fac obiectul acestor Condiții de lucru și, în funcție de promoție, îți putem oferi informații suplimentare despre modul în care funcționează promoția, despre cum să profiți de promoție, iar promoția poate face obiectul unor condiții legale suplimentare.
6.1 La discreția sa exclusivă, Airbnb poate oferi facturarea ca opțiune de facturare („Facturare facturare”) organizației tale. Facturarea facturilor va face obiectul următoarelor condiții, în plus față de Condițiile de plată și condițiile prestabilite stabilite în secțiunea 7.2 de mai jos.
6.2 Condiții de facturare. Pentru a se califica pentru facturarea facturilor, organizația ta trebuie să suporte o recenzie satisfăcătoare, efectuată de Airbnb, a referințelor de credit, a structurii juridice și a altor documente justificative furnizate de organizația ta către Airbnb („Evaluarea creditului”). Organizația ta va trimite Airbnb o notificare scrisă în termen de 10 zile lucrătoare cu privire la orice modificare a structurii sale juridice, a statului/țării de organizare sau a oricăreia dintre informațiile furnizate către Airbnb. Dacă informațiile de facturare ale organizației tale se modifică, ai responsabilitatea de a edita informațiile profilului de facturare, inclusiv numele de facturare, adresa de facturare, numerele de identificare fiscală și orice informații de contact.
Airbnb își rezervă dreptul de a refuza în orice moment facturarea facturii pe baza rezultatului evaluării creditului. De asemenea, Airbnb își rezervă dreptul de a solicita asistență financiară suplimentară sub forma unei garanții, a unei scrisori de credit sau a unei garanții.
Organizația ta va fi facturată în moneda de facturare selectată de organizația ta, conform secțiunii 1.5 de mai sus. Airbnb îți va factura organizația pe baza rezervărilor de lucru efectuate de profesioniștii (și afiliații acesteia) ai organizației tale, stabilite în panoul de control, inclusiv orice rezervări efectuate în diferite țări sau monede și efectuate de entitățile clienților identificate de organizația ta în profilul de facturare.
6.3 Călătorii restricționate. Organizația ta recunoaște că este posibil ca facturarea facturilor să nu fie disponibilă pentru călătorii în toate țările. Airbnb poate, cu un preaviz scris de 30 de zile, să restricționeze facturarea facturilor în orice țară care, la discreția exclusivă a Airbnb, nu este susținută de facturare („Călătorii restricționate”). Organizația ta își va modifica politica de călătorie pentru a interzice profesioniștilor săi să utilizeze opțiunea de facturare pentru călătoriile restricționate și va solicita profesioniștilor săi să plătească pentru o astfel de rezervare în interes de serviciu prin intermediul unei alte metode de plată permise pe platforma Airbnb. Dacă există călătorii restricționate rezervate de profesioniști ai organizației tale sau de afiliații săi, atunci organizația ta autorizează Airbnb să facă următoarele:
i. pentru orice rezervări de afaceri pe care Airbnb le stabilește că nu pot fi facturate în conformitate cu aceste Condiții de lucru sau din cauza altor restricții locale, organizația ta este de acord și autorizează Airbnb să perceapă alte metode de plată ale organizației tale disponibile pe platforma Airbnb; și
ii. Organizația ta este de acord și autorizează Airbnb sau afiliații săi să trimită o factură de la entitatea Airbnb aplicabilă, iar organizația ta va efectua plata în consecință sau va determina entitatea clientă corespunzătoare (identificată în profilul de facturare) să plătească Airbnb.
6.4 Condiții generale de plată a facturilor. Sub rezerva secțiunii 15 din Condițiile de plată, organizația ta va plăti sumele menționate în facturile trimise de Airbnb. Airbnb trimite facturile pentru sumele care urmează să fie plătite într-un cont FBO al plăților Airbnb, așa cum este indicat pe factură. Astfel de informații privind plata sunt situate pe factură și pot fi modificate fără notificare prealabilă. Sumele facturate pot include și pot fi incluse în una sau mai multe facturi, (1) taxa de servicii Airbnb pentru utilizarea platformei Airbnb, dacă este cazul (2) taxe, și (3) sumele datorate gazdei menționate în factura care este colectată de Airbnb Payments.
6.5. Încetarea opțiunii de facturare Airbnb. Airbnb poate rezilia facturarea facturilor la apariția oricăreia dintre următoarele: (i) dacă există solduri neplătite ale oricăror facturi restante care au expirat cu mai mult de 30 de zile; (ii) în orice moment, la o încălcare repetată de către organizația ta a Condițiilor Airbnb sau a acestor Condiții de muncă; (iii) din orice motiv, cu o notificare scrisă de 30 de zile către organizația ta; sau (iv) dacă organizația ta nu plătește suma facturii atunci când este scadentă de 3 sau mai multe ori în orice perioadă de 12 luni; .
Dacă opțiunea de facturare a facturilor este anulată, fie de organizația ta, fie de Airbnb, atunci Condițiile de plată vor fi controlate. Încetarea opțiunii de facturare a facturii nu exonerează organizația ta de obligația de a plăti pentru rezervările de serviciu.
Aceste obligații de plată și cele din secțiunea 7 de mai jos vor supraviețui rezilierii până la plata tuturor sumelor datorate și datorate către Airbnb. Organizația ta va plăti pentru toate rezervările de lucru de către profesioniștii organizației tale care aleg să utilizeze facturarea facturilor.
7.1 Cu excepția cazului în care suntem de acord în scris cu privire la contrariul, plățile pentru rezervările de lucru sunt guvernate de Condițiile privind plățile (nu de aceste condiții de lucru).
7.2 Dacă suntem de acord să oferim organizației tale Facturare Factură pentru rezervări, se vor aplica următoarele condiții prestabilite în plus față de Condițiile de plată și condițiile opțiunii de facturare stabilite în secțiunea 6 de mai sus: (i) îți vom factura prin e-mail utilizând adresa de e-mail de contact pentru facturare pe care ne-o furnizezi, în profilul de facturare, în acest scop; (ii) vom factura organizația ta după fiecare rezervare în interes de serviciu; (iii) plățile sunt scadente nu mai târziu de 30 de zile de la primirea facturii; (ii) vom factura organizația ta după fiecare rezervare de lucru; (iii) plățile sunt scadente nu mai târziu de 30 de zile de la primirea facturii; (ii) iv) fiecare plată trebuie să fie însoțită de o remitere separată de plată trimisă către accountsreceiveable@airbnb.com și fiecare astfel de remitere trebuie să includă numărul facturii și sumele de plată asociate, (v) plățile trebuie efectuate de Wire sau ACH, (vi) orice sume restante vor acumula dobândă la o rată egală cu cea mai mică de 1,5% pe lună sau rata maximă permisă de legislația aplicabilă; și (vii) plățile nu pot fi reduse sau compensate în contul sumelor datorate de Airbnb sau pentru taxe, importuri, taxe, rețineri sau orice alte taxe sau sume impuse de o autoritate sau un organism guvernamental sau fiscal. Ciclurile de facturare pot fi modificate în orice moment de Airbnb, cu condiția ca Airbnb să trimită organizației tale un preaviz de 30 de zile prin e-mail. Organizația ta este responsabilă pentru plata tuturor taxelor, inclusiv a oricăror taxe bancare aplicabile și/sau a taxelor de transfer bancar, asociate cu orice plată. La discreția exclusivă a Airbnb, este posibil să oferim organizației tale condiții de plată alternative sau să renunțăm la punerea în aplicare a unui anumit termen într-o anumită situație; în orice caz, o astfel de modificare sau renunțare trebuie să fie confirmate de noi în scris, cu o notificare rezonabilă către tine.
7.3 Dacă nu putem colecta plata de la unul dintre profesioniștii tăi pentru o rezervare la serviciu sau taxe conexe, organizația ta va fi responsabilă și răspunzătoare pentru aceste sume neplătite, precum și pentru orice cheltuieli pe care le suportăm pentru colectarea acestor sume, cum ar fi onorariile rezonabile ale avocaților.
„Date cu caracter personal” înseamnă orice informații despre o persoană identificată sau identificabilă, inclusiv orice informații considerate „informații cu caracter personal” sau „date cu caracter personal” în conformitate cu legile sau reglementările privind confidențialitatea sau securitatea datelor în Uniunea Europeană (cum ar fi Regulamentul Uniunii Europene (UE) 2016/679), Regatul Unit, Elveția, orice guvern constituent sau filială a oricăruia dintre cele de mai sus și orice altă jurisdicție aplicabilă (denumite colectiv „Legea aplicabilă privind confidențialitatea”).
Colectarea și utilizarea datelor cu caracter personal în legătură cu accesul și utilizarea platformei și a programului de lucru Airbnb este descrisă în Politica noastră de confidențialitate (și nu este guvernată de aceste condiții de lucru).
În cazul în care împărtășim cu organizația dvs. Datele cu caracter personal sau partajăm aceste date cu terțe părți la indicațiile organizației dvs., organizația dvs. devine controlorul datelor respective și responsabil pentru aceste date. În calitate de operator al acestor date cu caracter personal, organizația ta este responsabilă pentru respectarea și pentru asigurarea respectării de către furnizorii de servicii terți în conformitate cu Legea aplicabilă privind confidențialitatea. Organizația ta este responsabilă și răspunzătoare pentru orice pretenții, pierderi, cheltuieli, costuri sau daune care decurg din sau pe baza unei defecțiuni presupuse sau reale a organizației tale de a respecta legile aplicabile privind confidențialitatea sau securitatea datelor. Airbnb rămâne responsabil pentru utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal aflate sub controlul său, în conformitate cu legislația.
În ceea ce privește datele cu caracter personal pe care le furnizăm organizației dvs. prin intermediul programului de lucru, organizația dvs. trebuie să se asigure și trebuie să se asigure că sunt terțe părți cărora organizația dvs. le pune la dispoziție date cu caracter personal (de exemplu, companii de administrare a călătoriilor, furnizori de servicii de serviciu și alți furnizori de servicii terți): (i) să utilizeze și să dezvăluie datele cu caracter personal numai pentru a desfășura activități autorizate în conformitate cu secțiunea 1.1; (ii) să respecte obligațiile care le revin în temeiul Legii aplicabile privind confidențialitatea referitoare la utilizarea, divulgarea, depozitarea sau alte operațiuni cu privire la datele cu caracter personal; (iii) să notifice Airbnb dacă aceasta stabilește că nu poate oferi nivelul de protecție necesar în temeiul acestei secțiuni; și (iv) să pună în aplicare și să mențină măsuri administrative, tehnice și fizice adecvate, care protejează măsurile de securitate, integritate, confidențialitate și disponibilitate cu caracter personal. În cazul în care organizația ta notifică Airbnb că nu poate oferi nivelul de protecție necesar, Airbnb are dreptul să rezilieze acești Termeni de lucru fără costuri sau răspundere, iar organizația ta trebuie să înceteze utilizarea datelor cu caracter personal sau să ia alte măsuri rezonabile și adecvate pentru a remedia situația, conform instrucțiunilor Airbnb.
Organizația ta autorizează Airbnb să dezvăluie primirea datelor cu caracter personal și scopurile pentru care Airbnb a furnizat astfel de date cu caracter personal. În cazul în care există sau organizația ta consideră în mod rezonabil că există orice pierdere sau acces neautorizat sau ilegal la, utilizarea, compromiterea sau divulgarea datelor cu caracter personal de către organizația ta, afiliații tăi și/sau furnizorii tăi de servicii terți (un „incident de securitate”), organizația ta trebuie să notifice imediat Airbnb în scris cu privire la incidentul de securitate și să coopereze pe deplin cu Airbnb pentru: (i) să investigheze, să rezolve și să atenueze efectele incidentului de securitate; și (ii) să respecte orice obligații de notificare către persoane fizice, clienți sau autorități de reglementare în legătură cu Incidentul de securitate. Organizația ta este de acord că, cu excepția cazului în care este obligată din punct de vedere legal să facă acest lucru, nu va notifica nicio persoană, clienți sau autorități de reglementare cu privire la un incident de securitate fără consimțământul Airbnb, pentru a nu fi reținut în mod nejustificat. Dacă Airbnb notifică organizația ta că orice persoană identificată sau identificabilă în datele cu caracter personal a solicitat posibilitatea de a renunța la divulgarea sau utilizarea acestor date cu caracter personal, organizația ta trebuie să respecte instrucțiunile Airbnb privind încetarea utilizării, divulgarea, depozitarea, ștergerea sau alte operațiuni cu privire la astfel de date cu caracter personal. Organizația ta autorizează Airbnb să furnizeze textul acestei secțiuni oricărei entități guvernamentale aplicabile, inclusiv Departamentului de Comerț al Statelor Unite.
Organizația ta este de acord să ofere orice asistență solicitată în mod rezonabil de Airbnb în scopul respectării de către Airbnb a legilor aplicabile privind confidențialitatea. Obligațiile conținute în această secțiune supraviețuiesc oricărei rezilieri a acestor Condiții de muncă atât timp cât organizația ta are custodia, controlul sau posesia de date cu caracter personal furnizate de Airbnb.
Organizația ta poate participa la sondaje și poate oferi feedback cu privire la Airbnb pentru Afaceri și Platforma Airbnb („Feedback”). Orice feedback furnizat va fi proprietatea unică și exclusivă a Airbnb, iar organizația ta atribuie prin prezenta Airbnb toate drepturile, titlurile și interesul pentru și orice feedback, inclusiv, fără limitare, toate drepturile de proprietate intelectuală din acesta și, în măsura în care astfel de drepturi nu pot fi atribuite efectiv, organizația ta renunță prin prezenta la orice drepturi împotriva Airbnb, a succesorilor și a cesionarilor săi.
Organizația ta și Airbnb garantează că: (i) aceasta este formată în mod corespunzător, existentă în mod valabil și în stare bună (sau în stare echivalentă locală) ca entitate în conformitate cu legile și reglementările jurisdicției organizației sale; (ii) are dreptul, puterea și autoritatea deplină de a conveni cu aceste Condiții de muncă și de a-și îndeplini obligațiile în temeiul acestora; (iii) acceptarea acestor Condiții de muncă a fost autorizată în mod corespunzător de toate acțiunile organizatorice necesare; și (iv) odată acceptate, aceste Condiții de lucru vor constitui o obligație legală, valabilă, obligatorie și executabilă.
11.1 Putem utiliza numele organizației, sigla, mărcile comerciale, elementele de branding și alte materiale disponibile publicului („Mărci”) pentru a identifica organizația ta în programul de lucru. De exemplu, este posibil să includem numele și sigla organizației dvs. în panoul de control sau în comunicările prin e-mail cu profesioniștii dvs. Nu vom utiliza mărcile organizației dvs. în mod public sau cu orice alt public în afară de profesioniștii dvs. fără consimțământul dvs.
11.2 Organizația ta poate utiliza mărcile Airbnb în scopul promovării Airbnb pentru Afaceri și a platformei Airbnb pentru profesioniștii tăi; cu condiția ca mărcile noastre să fie utilizate numai în formularele furnizate, în conformitate cu instrucțiunile noastre și numai așa cum sunt stabilite în Regulile mărcilor comerciale. În special, este posibil ca organizația ta să nu afișeze sau să utilizeze mărcile noastre în niciun scop extern (în afara organizației tale) fără autorizația noastră scrisă prealabilă.
12.1 Acordul stabilit în aceste Condiții de muncă va rămâne în vigoare până la rezilierea de către Airbnb sau organizația ta. Organizația ta poate rezilia acest acord și participarea sa la Programul de lucru, oferindu-ne o notificare cu cel puțin 30 de zile înainte de data efectivă dorită a rezilierii. Organizația ta trebuie să transmită orice notificare de reziliere către airbnb-for-work@airbnb.com.
12.2 Este posibil să reziliem acest acord și participarea organizației tale la programul de lucru, furnizând o notificare prealabilă de 30 de zile către organizația ta (utilizând orice adresă de e-mail furnizată) sau prin livrarea sau postarea unei notificări scrise prealabile de 30 de zile prin intermediul programului de lucru.
12.3 La orice încetare a participării organizației tale la programul de lucru, organizația ta este de acord să distrugă sau să șteargă toate informațiile confidențiale Airbnb și mărcile Airbnb asociate programului de lucru, dacă este cazul, organizația ta se află în posesia sa sau sub controlul său.
Organizația ta nu poate cesiona sau transfera aceste Condiții de lucru, fie prin lege, schimbarea controlului, fuziune, vânzare de active sau în alt mod, fără acordul prealabil scris al Airbnb. Orice încercare a organizației tale de a cesiona sau transfera aceste Condiții de lucru fără un astfel de consimțământ va fi nulă, neavenită și fără efect. Airbnb poate cesiona sau transfera aceste Condiții de muncă, la discreția sa exclusivă, fără restricții, cu o notificare prealabilă de 30 de zile. Sub rezerva celor de mai sus, acești Termeni de lucru vor fi legați și vor intra în vigoare în beneficiul părților, al succesorilor acestora și al cesionarilor permiși.
Aceste Condiții de lucru nu sunt și nu sunt menite să confere drepturi sau căi de atac niciunei alte persoane în afară de Airbnb și organizația ta.
Orice notificări sau alte comunicări permise sau necesare mai jos vor fi în scris. Notificările și comunicările (i) de la Airbnb pot fi livrate prin e-mail (la orice adresă pe care organizația ta o furnizează) sau prin postarea unei notificări prin programul de lucru; și (ii) de la organizația ta pot fi livrate prin e-mail la airbnb-for-work@airbnb.com. Această secțiune va supraviețui oricărei încetări a acestor Termeni de lucru.
Aceste Condiții de lucru (împreună cu orice scrieri semnate de organizația ta și de Airbnb care se referă în mod expres la aceste Condiții de lucru) constituie înțelegerea și acordul integral și exclusiv dintre Airbnb și organizația ta cu privire la programul de lucru, iar aceste Condiții de lucru înlocuiesc și înlocuiesc toate înțelegerile sau acordurile verbale sau scrise anterioare referitoare la programul de lucru. În cazul unui conflict între aceste Condiții de muncă și Condițiile de utilizare, Condițiile de utilizare privind plățile sau Politica de confidențialitate, Condițiile de utilizare, Condițiile de utilizare privind plățile și/sau Politica de confidențialitate vor controla. Această secțiune nu exclude răspunderea unei părți pentru declarații sau declarații false, înșelătoare sau înșelătoare anterioare, orale sau scrise. Această secțiune va supraviețui oricărei încetări a acestor Termeni de lucru.
Organizația
ta garantează că va respecta toate legile, statutele, instrumentele statutare, reglementările, regulamentele, regulile, ordonanțele, îndrumările și codurile aplicabile privind combaterea mitei și a corupției, inclusiv (dar fără a se limita la) Legea privind mita din Regatul Unit din 2010 și Legea privind practicile de corupție străine din Statele Unite din 1977 (cu modificările ulterioare) și va transmite Airbnb o notificare scrisă imediată dacă aceasta sau orice entitate a clientului nu mai respectă prevederile acestei secțiuni. Nerespectarea de către Airbnb sau a organizației tale de a pune în aplicare orice drept sau prevedere a acestor Condiții de muncă nu va constitui o renunțare la aplicarea viitoare a acestui drept sau prevedere. Renunțarea la orice astfel de drept sau prevedere va intra în vigoare numai dacă este scrisă și semnată de un reprezentant autorizat în mod corespunzător al Airbnb sau al organizației tale. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres în acești Termeni de lucru, exercițiul de către oricare dintre părți a oricăreia dintre căile sale de atac în conformitate cu acești Termeni de lucru nu va aduce atingere celorlalte căi de atac în conformitate cu acești Termeni de lucru sau în alt mod. Dacă, din orice motiv, un arbitru sau o instanță competentă constată că orice prevedere a acestor Termeni de muncă este nevalidă sau inaplicabilă, această dispoziție va fi pusă în aplicare în măsura maximă permisă, iar celelalte prevederi ale acestor Termeni de lucru vor rămâne în vigoare și vor intra în vigoare. Nimic din aceste Condiții de funcționare nu creează sau implică o relație de agenție, o asociere în participațiune sau un parteneriat între Airbnb și organizația ta. Această secțiune va supraviețui oricărei încetări a acestor Termeni de lucru.