Ce se întâmplă dacă întâmpin dificultăți tehnice în timpul unei experiențe online?
Dacă oaspeții întâmpină dificultăți tehnice, cum ar fi probleme video sau audio care îi împiedică să participe la o experiență online, aceștia au dreptul la o rambursare.
Gazde de experiențe online
Dacă întâmpini dificultăți tehnice care te împiedică să organizezi o experiență, cum ar fi probleme video sau audio, va trebui să rambursezi banii oaspeților. Pentru a trimite o rambursare:
- accesează calendarul;
- găsește sesiunea specifică pe care dorești să o anulezi;
- dă clic pe Anulează experiența;
- dă clic pe opțiunea Dificultăți cu Zoom pentru a o alege ca motiv;
- confirmă anularea.
Nu vei primi penalizări dacă ai anulat din cauza unor dificultăți tehnice, iar toți oaspeții tăi vor primi o rambursare integrală. Poți trimite un mesaj oaspeților pentru a-i anunța că rambursarea este în curs și că pot rezerva din nou experiența ta într-un interval de timp diferit.
Reține că vei putea rambursa costul unei sesiuni numai până la ora de sfârșit a sesiunii respective. De exemplu, dacă sesiunea ta se desfășoară între 10:00 și 11:00, vei putea anula și oferi o rambursare integrală oaspeților numai până la ora 11:00. După ora 11:00 nu vei putea anula, presupunând că experiența s-a desfășurat conform planului. Dacă ratezi acest interval și oaspetele trebuie să primească o rambursare, te rugăm să contactezi echipa de Asistență pentru comunitate pentru ajutor.
Oaspeți de experiențe online
Dacă întâmpini dificultăți tehnice care te împiedică să participi la o experiență, cum ar fi probleme video sau audio, poți solicita o rambursare în Centrul de soluționare. Pentru a solicita o rambursare:
- accesează fila Călătorii;
- găsește sesiunea specifică pentru care dorești să soliciți rambursarea;
- dă clic pe Afișează detaliile;
- dă clic pe Trimite sau solicită bani.
După ce soliciți o rambursare, poți rezerva din nou aceeași experiență pentru un interval de timp diferit.
Articole similare
- Oaspete
Colectarea taxelor în afara platformei Airbnb
În general, gazdele nu pot percepe taxe sau comisioane suplimentare în afara platformei Airbnb, cu excepția cazului în care acestea sunt aut… - Oaspete
Dacă o gazdă cere mai mulți bani
Toate informațiile despre prețuri sunt incluse atunci când faci o rezervare prin Airbnb. Există câteva excepții.