Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări

Ce se întâmplă dacă întâmpin dificultăți tehnice în timpul unei experiențe online?

Dacă oaspeții întâmpină dificultăți tehnice, cum ar fi probleme video sau audio care îi împiedică să participe la o experiență online, aceștia au dreptul la o rambursare.

Gazde de experiențe online

Dacă întâmpini dificultăți tehnice care te împiedică să organizezi o experiență, cum ar fi probleme video sau audio, va trebui să rambursezi banii oaspeților. Pentru a trimite o rambursare:

  1. accesează calendarul;
  2. găsește sesiunea specifică pe care dorești să o anulezi;
  3. dă clic pe Anulează experiența;
  4. dă clic pe opțiunea Dificultăți cu Zoom pentru a o alege ca motiv;
  5. confirmă anularea.

Nu vei primi penalizări dacă ai anulat din cauza unor dificultăți tehnice, iar toți oaspeții tăi vor primi o rambursare integrală. Poți trimite un mesaj oaspeților pentru a-i anunța că rambursarea este în curs și că pot rezerva din nou experiența ta într-un interval de timp diferit.

Reține că vei putea rambursa costul unei sesiuni numai până la ora de sfârșit a sesiunii respective. De exemplu, dacă sesiunea ta se desfășoară între 10:00 și 11:00, vei putea anula și oferi o rambursare integrală oaspeților numai până la ora 11:00. După ora 11:00 nu vei putea anula, presupunând că experiența s-a desfășurat conform planului. Dacă ratezi acest interval și oaspetele trebuie să primească o rambursare, te rugăm să contactezi echipa de Asistență pentru comunitate pentru ajutor.

Oaspeți de experiențe online

Dacă întâmpini dificultăți tehnice care te împiedică să participi la o experiență, cum ar fi probleme video sau audio, poți solicita o rambursare în Centrul de soluționare. Pentru a solicita o rambursare:

  1. accesează fila Călătorii;
  2. găsește sesiunea specifică pentru care dorești să soliciți rambursarea;
  3. dă clic pe Afișează detaliile;
  4. dă clic pe Trimite sau solicită bani.

După ce soliciți o rambursare, poți rezerva din nou aceeași experiență pentru un interval de timp diferit.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te