Ajutor pentru probleme neașteptate
Ajutor pentru probleme neașteptate
Indiferent dacă observi că ceva lipsește, nu funcționează sau nu te simți în siguranță, anunță imediat gazda și Airbnb. Consultă aceste articole pentru mai multe informații despre cum să gestionezi situațiile neașteptate, inclusiv despre cum să utilizezi Centrul de soluționare.
- Îndrumări
Dacă ai o problemă în timpul șederii
Dacă apare ceva neașteptat în timpul șederii, trimite-i un mesaj gazdei pentru a discuta mai întâi o posibilă soluție. Sunt șanse mari ca ac… - Îndrumări
Ce trebuie să faci dacă locuința în care stai nu este curată la sosire
Dacă descoperi că locuința în care stai nu este curată, te vom ajuta să găsești o soluție. - Îndrumări
Dacă gazda nu îți răspunde
După ce ai o rezervare confirmată, vei găsi numărul de telefon al gazdei în firul de conversație al călătoriei. - Îndrumări
Cum te poate ajuta Centrul de soluționare
Centrul de soluționare îți permite să soliciți sau să trimiți bani pentru chestiuni legate de călătoria ta Airbnb. Oaspeții și gazdele pot s… - Îndrumări
Plata în afara platformei Airbnb
Dacă o gazdă Airbnb îți solicită să faci plăți în afara site-ului sau printr-o altă companie, raportează-ne această situație. - Îndrumări
Dacă nu te simți în siguranță în timpul unei călătorii
Dacă te simți în pericol sau dacă siguranța ta personală este amenințată, contactează imediat autoritățile locale. - Îndrumări
Dacă suferi o vătămare corporală în cadrul unei experiențe Airbnb
Dacă te rănești sau ai nevoie de îngrijiri medicale în timpul unei experiențe, mergi într-un loc sigur și contactează imediat serviciile loc…