Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări • Oaspete

Cum găsești politica de anulare a gazdei tale

Acest articol a fost tradus automat.

Poate ai nevoie doar de liniștea sufletească înainte de a face rezervarea sau poate că trebuie să anulezi chiar acum. Iată cum poți găsi politica de anulare pentru șederea ta.

Cum găsești politica de anulare a gazdei înainte de a rezerva

Poți găsi detaliile privind anularea pe pagina anunțului și în timpul procesului de rezervare, înainte de a face plata.

Găsirea politicii de anulare pe un computer

  1. Dă clic pe anunțul pe care vrei să-l verifici.
  2. Accesează secțiunea Lucruri de știut.
  3. În secțiunea Politica de anulare, verifică dacă există o perioadă de anulare gratuită.
  4. Dă clic pe Afișează mai multe pentru a afla mai multe detalii despre suma rambursată în cazul în care anulezi.

Cum găsești politica de anulare pentru o rezervare confirmată

Găsirea politicii de anulare pentru o rezervare pe un computer

  1. Dă clic pe Călătorii și selectează rezervarea pe care vrei s-o verifici.
  2. În secțiunea Detaliile rezervării, accesează Politica de anulare.
  3. Dă clic pe Afișează mai multe.

Verifică dacă poți anula rezervarea gratuit

Politicile de anulare pot fi găsite întotdeauna în secțiunea Politică de anulare a unui anunț și la check-out atunci când faci o rezervare. Dacă ai rezervat deja, poți găsi detaliile complete ale politicii gazdei tale selectând rezervarea în Călătorii și găsind detaliile politicii de anulare în secțiunea Detaliile rezervării.

Politicile de anulare sunt stabilite de gazdă și variază în funcție de anunț. Dacă o gazdă a selectat o politică cu o opțiune rambursabilă integral, poți anula rezervarea gratuit. Asigură-te doar că anulezi înainte de ora și data enumerate.

Reține că unele anunțuri pot fi nerambursabile sau doar parțial rambursabile după anumite date și ore. În aceste cazuri, nu vei putea anula rezervarea gratuit, cu excepția cazului în care anularea este acoperită de Politica Airbnb privind evenimentele perturbatoare

Termene de anulare și rambursări

Orele și datele pe care le afișăm pentru politicile de anulare se bazează pe fusul orar local al anunțului. Termenele de anulare pentru primirea rambursărilor sunt măsurate începând cu ora de check-in pentru locuință în fusul orar local sau 15:00 dacă nu este specificată ora de check-in.

Dacă vrei să știi care va fi rambursarea, începe să anulezi rezervarea și îți vom arăta o defalcare detaliată. În funcție de durata șederii, de momentul în care anulezi și de politica de anulare care se aplică rezervării tale, este posibil să primești o rambursare parțială dacă anulezi după check-in.

Află mai multe despre suma rambursată atunci când anulezi o rezervare. Reține că suma rambursată nu va fi niciodată mai mare decât suma pe care ai plătit-o efectiv în momentul în care anulezi. Află mai multe despre cum să găsești suma rambursată înainte sau după anularea rezervării.

Evenimente perturbatoare majore

În cazurile rare în care un eveniment la scară largă la destinație împiedică finalizarea rezervării, este posibil să te califici pentru o rambursare în conformitate cu Politica Airbnb privind evenimentele perturbatoare majore

Probleme în timpul călătoriei

Dacă întâmpini probleme atunci când ajungi la locuința ta pe care gazda nu le poate rezolva rapid, este posibil să beneficiezi de protecție în conformitate cu Politica noastră privind rezervările alternative și rambursările.

Perioadă de anulare gratuită non-stop pentru rezervări în California

Când rezervi o ședere în California cu cel puțin 72 de ore înainte de check-in, vei avea la dispoziție 24 de ore pentru a anula cu rambursare integrală. Facem acest lucru pentru a respecta legislația din California și pentru a îmbunătăți experiența de rezervare.

Notă: este posibil să ai la dispoziție mai mult de 24 de ore pentru a anula cu rambursare integrală, în funcție de politica de anulare a gazdei tale.

Politici de anulare pentru gazde

Dacă ești gazdă sau dorești să afli mai multe despre politicile de anulare disponibile, consultă politicile de anulare pentru anunțul tău.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te