Cum funcționează anulările în cazul șederilor

Pe Airbnb, gazdele pot alege politicile de anulare pe care să le ofere oaspeților, iar oaspeții le pot consulta înainte de rezervare.

Flexibilă

  • Anulare gratuită cu cel puțin 24 de ore înainte de check-in (ora indicată în e-mailul de confirmare).
  • După aceea, dacă anulezi înainte de check-in, vei primi o rambursare integrală, mai puțin tariful pentru prima noapte și taxa de servicii.
Cu 1 zi înainte
joi, 1 oct.
15:00
Exemplu

Pentru a primi o rambursare integrală, oaspetele trebuie să anuleze cu cel puțin 24 de ore înainte de ora locală de check-in din anunț (indicată în e-mailul de confirmare).

Sosire
vin., 2 oct.
15:00

Dacă oaspetele anulează rezervarea cu mai puțin de 24 de ore înainte de check-in, prima noapte și taxa de servicii Airbnb sunt nerambursabile.

Plecare
lun., 5 oct.
11:00

Dacă oaspetele sosește și decide să plece mai devreme, i se rambursează integral tariful pe noapte pentru nopțile nefolosite începând cu 24 de ore de la anulare.



Notă: oaspeții nu vor primi o rambursare a taxei de servicii Airbnb dacă au primit 3 rambursări ale taxei de servicii în ultimele 12 luni sau dacă rezervarea anulată se suprapune cu o rezervare existentă.


Întrebări frecvente

Primesc oaspeții o rambursare a taxei de curățenie?

Taxa de curățenie este rambursată dacă oaspetele anulează înainte de check-in.

Pot primi oaspeții o rambursare dacă anunțul nu conform așteptărilor?

Vom ajuta oaspeții să găsească un nou loc de cazare sau vom emite o rambursare în cazul în care locația din anunț este inaccesibilă, murdară, nesigură, sau dacă este prezent un animal pe care gazda nu l-a menționat în descrierea anunțului. Află mai multe

Pot primi oaspeții o rambursare integrală dacă gazda nu poate sau nu va rezolva o problemă?

Oaspeții ar trebui să facă acest lucru contactează-ne în termen de 24 de ore de la întâmpinarea problemei. În cazurile eligibile, vom anula o rezervare şi vom emite o rambursare.

Ce se întâmplă dacă un oaspete trebuie să anuleze din cauza unei situații de urgență?

Este posibil să putem emite o rambursare dacă un oaspete trebuie să anuleze din cauza unei situații de urgență. Află mai multe

Cât durează pentru a primi o rambursare?

Trimitem rambursările imediat după anulare și acestea apar de obicei în decurs de 3-5 zile, dar uneori durează până la 15 zile ca acestea să se reflecte în metoda inițială de plată. În unele țări, cum ar fi Brazilia și India, poate dura până la 2 luni pentru ca rambursarea să ajungă.