Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Reguli • Gazdă

Politicile de anulare pentru anunțul tău (Italia)

Acest articol a fost tradus automat.

Uneori, lucrurile apar și oaspeții trebuie să anuleze. Pentru ca lucrurile să decurgă fără probleme, poți alege politicile de anulare pentru anunțul tău: una pentru șederi de scurtă durată și una pentru șederi de lungă durată. Când ești gata să faci acest lucru, află cum să stabilești politica de anulare a anunțului tău.

Pentru șederi sub 28 de nopți, gazdele pot alege ce opțiuni de anulare să le ofere oaspeților. Pentru șederi de cel puțin 28 de nopți, se aplică automat politica de anulare pentru șederi de lungă durată. Următoarele politici se aplică numai rezervărilor din Italia. Accesează această pagină pentru a afla mai multe despre politicile de anulare pentru toate celelalte rezervări. Se aplică condiții suplimentare pentru politicile de anulare.

Politici de anulare standard pentru șederi mai scurte

Politica ta standard de anulare se aplică tuturor rezervărilor de cel mult 27 de nopți consecutive. Poți alege una dintre următoarele politici standard de anulare:

  • Flexibilă
    • Oaspeții pot anula cu până la 24 de ore înainte de check-in pentru o rambursare integrală, iar tu nu vei primi plata
    • Dacă anulează după aceea, prima noapte este nerambursabilă, cu excepția taxelor.
    • Dacă oaspeții anulează în timpul călătoriei, este posibil să beneficiezi de o rambursare parțială.
      • Dacă anulezi înainte de ora 12:00, ora locală, ți se va rambursa orice nopți rămase, cu excepția taxelor.
      • Dacă anulezi după ora 12:00, ora locală, ți se va rambursa orice nopți rămase, cu excepția acelei nopți și a taxelor.
  • Moderată
    • Oaspeții pot anula cu până la 7 zile înainte de check-in pentru o rambursare integrală, iar tu nu vei primi plata
    • Dacă anulează după aceea, vei primi o rambursare de 50% din tariful total pe noapte, precum și o rambursare integrală a taxelor.
    • Dacă oaspeții anulează în timpul călătoriei, este posibil să beneficiezi de o rambursare parțială.
      • Dacă anulezi înainte de ora 12:00, ora locală, ți se va rambursa 50% din valoarea rămasă a rezervării, cu excepția taxelor.
      • Dacă anulezi după ora 12:00, ora locală, ți se va rambursa 50% din valoarea rămasă a rezervării, cu excepția acelei nopți și a taxelor.
  • Strictă
    • Oaspeții pot anula cu până la 30 de zile înainte de check-in pentru o rambursare integrală, iar tu nu vei primi nicio plată
    • Dacă anulează cu 30 de zile înainte de check-in, vei primi 50% pentru toate nopțile, precum și rambursarea integrală a taxelor.
    • Dacă oaspeții anulează în timpul călătoriei, este posibil să beneficiezi de o rambursare parțială.
      • Dacă anulezi înainte de ora 12:00, ora locală, ți se va rambursa 50% din valoarea rămasă a rezervării, cu excepția taxelor.
      • Dacă anulezi după ora 12:00, ora locală, ți se va rambursa 50% din valoarea rămasă a rezervării, cu excepția acelei nopți și a taxelor.

Următoarele politici standard de anulare sunt disponibile numai pe bază de invitație pentru anumite gazde:

  • Foarte strict 30 de zile
    • Oaspeții trebuie să anuleze cu până la 30 de zile înainte de check-in pentru a primi o rambursare integrală pentru toate nopțile, inclusiv toate taxele
    • Dacă anulează după aceea, vei primi plata integrală pentru toate nopțile
  • Foarte strict 60 de zile
    • Oaspeții trebuie să anuleze cu cel puțin 60 de zile înainte de check-in pentru a primi o rambursare integrală pentru toate nopțile, inclusiv toate taxele
    • Dacă anulează după aceea, vei primi plata integrală pentru toate nopțile

Politica de anulare de lungă durată pentru șederi lunare

Politica pentru șederi de lungă durată se aplică automat tuturor rezervărilor de cel puțin 28 de nopți.

  • Pe termen lung
    • Pentru a primi o rambursare integrală, oaspeții trebuie să anuleze cu cel puțin 30 de zile înainte de check-in
    • Dacă un oaspete anulează după aceea, vei primi 100% plata pentru prima lună
    • Dacă oaspeții anulează în timpul călătoriei, este posibil să te califici pentru o rambursare parțială.
      • Dacă anulezi înainte de ora 12:00, ora locală, iar următoarele 30 de nopți ale rezervării sunt nerambursabile. Dacă rezervarea rămâne mai puțin de 30 de nopți, toate nopțile sunt nerambursabile.
      • Dacă anulezi după ora 12:00, ora locală și acea noapte, precum și următoarele 30 de nopți ale rezervării, sunt nerambursabile. Dacă mai rămân mai puțin de 30 de nopți în rezervare, toate nopțile sunt nerambursabile.

Condiții suplimentare pentru politicile de anulare

Ora-limită 12:00

Se consideră că călătoriile încep la ora 12:00, ora locală a locuinței, la data de check-in, indiferent de ora de check-in reală programată a oaspetelui. Toate perioadele de anulare înainte de o călătorie sunt calculate pe baza acestei ore-limită de la ora 12:00, ora locală pentru locuința ta. Pentru anulări în timpul unei călătorii, ora-limită pentru anulare este 12:00, ora locală pentru anunț. După ora 12:00 în orice zi, consecințele anulării pot fi diferite.

Rambursarea taxelor

Tarifele pe noapte și taxele de servicii sunt rambursabile în anumite circumstanțe, așa cum sunt prezentate în fiecare politică. Taxele de curățenie și taxele de servicii Airbnb nu sunt rambursate pentru anulările efectuate după ora 12:00, ora locală a locuinței, la data de check-in programată.

Taxe

Airbnb va rambursa orice taxe pe care le colectăm și care sunt legate de sumele rambursate oaspeților și va trimite autorităților fiscale competente orice taxe datorate pentru partea nerambursabilă a rezervărilor anulate.

Probleme cu gazda sau anunțul

Dacă un oaspete are probleme cu o gazdă sau cu un anunț, oaspetele trebuie să contacteze Airbnb în termen de 24 de ore de la check-in. Dacă o problemă intră sub incidența Politicii noastre privind rezervările alternative și rambursările, oaspetele poate fi eligibil pentru o rambursare parțială sau integrală.

Relația cu alte politici

Politica de anulare a unei gazde face obiectul și poate fi înlocuită de Politica privind rezervările alternative și rambursările, Politica privind evenimentele perturbatoare majore sau anulările efectuate de Airbnb din orice alt motiv permis în conformitate cu Condițiile de utilizare.

Oferirea oficială a anulărilor

O rezervare este anulată oficial numai după ce oaspetele a urmat pașii de pe pagina de anulare a Airbnb și a primit confirmarea. Un oaspete poate găsi pagina de anulări în secțiunea Călătorii de pe site-ul și aplicația Airbnb.

Implicarea Airbnb

Airbnb are ultimul cuvânt în orice dispută între gazde și oaspeți cu privire la aplicarea acestor politici de anulare.

A fost util acest articol?
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te