Uneori, lucrurile apar și oaspeții trebuie să anuleze. Pentru ca lucrurile să decurgă fără probleme, poți alege politicile de anulare pentru anunțul tău: una pentru șederi de scurtă durată și una pentru șederi de lungă durată. Când ești gata să faci acest lucru, află cum să stabilești politica de anulare a anunțului tău.
Pentru șederi sub 28 de nopți, gazdele pot alege ce opțiuni de anulare să le ofere oaspeților. Pentru șederi de cel puțin 28 de nopți, se aplică automat politica de anulare pentru șederi de lungă durată. Următoarele politici se aplică numai rezervărilor din Italia. Accesează această pagină pentru a afla mai multe despre politicile de anulare pentru toate celelalte rezervări. Se aplică condiții suplimentare pentru politicile de anulare.
Politica ta standard de anulare se aplică tuturor rezervărilor de cel mult 27 de nopți consecutive. Poți alege una dintre următoarele politici standard de anulare:
Următoarele politici standard de anulare sunt disponibile numai pe bază de invitație pentru anumite gazde:
Politica pentru șederi de lungă durată se aplică automat tuturor rezervărilor de cel puțin 28 de nopți.
Ora-limită 12:00
Se consideră că călătoriile încep la ora 12:00, ora locală a locuinței, la data de check-in, indiferent de ora de check-in reală programată a oaspetelui. Toate perioadele de anulare înainte de o călătorie sunt calculate pe baza acestei ore-limită de la ora 12:00, ora locală pentru locuința ta. Pentru anulări în timpul unei călătorii, ora-limită pentru anulare este 12:00, ora locală pentru anunț. După ora 12:00 în orice zi, consecințele anulării pot fi diferite.
Rambursarea taxelor
Tarifele pe noapte și taxele de servicii sunt rambursabile în anumite circumstanțe, așa cum sunt prezentate în fiecare politică. Taxele de curățenie și taxele de servicii Airbnb nu sunt rambursate pentru anulările efectuate după ora 12:00, ora locală a locuinței, la data de check-in programată.
Taxe
Airbnb va rambursa orice taxe pe care le colectăm și care sunt legate de sumele rambursate oaspeților și va trimite autorităților fiscale competente orice taxe datorate pentru partea nerambursabilă a rezervărilor anulate.
Probleme cu gazda sau anunțul
Dacă un oaspete are probleme cu o gazdă sau cu un anunț, oaspetele trebuie să contacteze Airbnb în termen de 24 de ore de la check-in. Dacă o problemă intră sub incidența Politicii noastre privind rezervările alternative și rambursările, oaspetele poate fi eligibil pentru o rambursare parțială sau integrală.
Relația cu alte politici
Politica de anulare a unei gazde face obiectul și poate fi înlocuită de Politica privind rezervările alternative și rambursările, Politica privind evenimentele perturbatoare majore sau anulările efectuate de Airbnb din orice alt motiv permis în conformitate cu Condițiile de utilizare.
Oferirea oficială a anulărilor
O rezervare este anulată oficial numai după ce oaspetele a urmat pașii de pe pagina de anulare a Airbnb și a primit confirmarea. Un oaspete poate găsi pagina de anulări în secțiunea Călătorii de pe site-ul și aplicația Airbnb.
Implicarea Airbnb
Airbnb are ultimul cuvânt în orice dispută între gazde și oaspeți cu privire la aplicarea acestor politici de anulare.