Acest conținut nu este disponibil în limba selectată de tine, așa că ți-l oferim deocamdată în cea mai apropiată limbă disponibilă.

How to dispute retaliatory reviews

Request removal of a retaliatory review, no matter how long ago it was posted.
Articol creat de Airbnb pe 16 nov. 2022
Timp de citire: 2 minute
Actualizat pe 11 dec. 2023

Nota redacției: acest articol a fost publicat în cadrul ediției de iarnă 2022 a Airbnb. Este posibil ca informațiile să fi suferit modificări de la data publicării. Află mai multe despre cea mai recentă ediție Airbnb.

Știm că gazdele sunt adesea îngrijorate de posibilitatea unei recenzii vindicative. Aceasta este recenzia părtinitoare pe care un oaspete ar putea-o scrie după ce l-ai raportat pentru încălcarea uneia dintre Regulile casei, pentru deteriorarea proprietății tale sau pentru comiterea unei alte încălcări grave a politicilor noastre.

Sistemul nostru îți permite să contești o recenzie pe care o consideri a fi vindicativă.

Protecție împotriva recenziilor vindicative

Ar trebui să te simți în largul tău să găzduiești oaspeți, fără să-ți faci griji cu privire la posibilitatea de a primi o recenzie vindicativă. Poți să contești o recenzie vindicativă, indiferent când a fost postată, de la oaspeții care comit o încălcare gravă a politicilor, cum ar fi:

  • Deteriorarea proprietății

  • Depășirea duratei de ședere rezervată

  • Încălcarea regulilor standard ale casei

  • Organizarea unei petreceri sau a unui eveniment neautorizat în locuința ta

Contestarea unei recenzii nu garantează eliminarea acesteia. Atunci când contești o recenzie, îți vom cere să furnizezi dovezi, cum ar fi fotografii sau fire de conversație cu oaspeții.

Dovezile tale vor trebui să demonstreze că a avut loc o încălcare gravă a politicii. Trebuie să reiasă clar că raportarea încălcării politicii către Airbnb și/sau către oaspete a dus probabil la postarea recenziei vindicative.

Este recomandat să păstrezi toate comunicările cu oaspeții în inboxul Airbnb, astfel încât echipa noastră de asistență pentru clienți să poată examina cu ușurință orice dovezi. Reține că numai gazdele și oaspeții principali pot contesta recenziile.

Află mai multe informații despre politica noastră privind recenziile

Cum funcționează politica

Să presupunem că un oaspete fumează în locuința ta, încălcând Regulile casei. Îți informezi oaspetele că ai găsit mucuri de țigară în living și îi trimiți o cerere de rambursare pentru curățenie aprofundată. Oaspetele tău refuză să plătească și scrie o recenzie negativă. Poți contesta această recenzie, iar noi vom investiga situația pentru a stabili dacă îndeplinește condițiile pentru a fi eliminată.

Gazdele ne-au spus că politica noastră actualizată privind recenziile vindicative le-a ajutat să găzduiască cu încredere.
Leanne, o gazdă Airbnb, își amintește că o recenzie vindicativă pentru locuința sa „a fost evaluată și eliminată cu promptitudine atunci când am contestat-o. Chiar am simțit că Airbnb mă sprijină.”

Daniel, o altă gazdă, declară: „M-am confruntat cu o recenzie pe care am considerat-o nedreaptă. ” „Pot spune că [serviciul de asistență Airbnb] mi-a fost de mare ajutor în soluționarea cererii.”

Airbnb
16 nov. 2022
Ți-a fost de ajutor?