Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări

Contactează serviciul de asistență clienți Airbnb pentru ajutor

Dacă nu găsești o soluție la problema ta contactând gazda sau oaspetele sau utilizând Centrul de asistență, poți lua legătura cu noi pentru ajutor.

Contactează echipa Asistență clienți Airbnb 

Contactează-ne prin mesaj sau pe chat. Poți să ne scrii în legătură cu o problemă existentă sau să selectezi Raportează o problemă nouă. De asemenea, ne poți suna la numărul 1-415-800-5959.

Resurse de asistență pe care le poți folosi pe cont propriu

Caută în Centrul de asistență sau parcurge toate subiectele pentru a găsi răspunsuri la întrebări frecvente, cum ar fi cele despre configurarea unui cont Airbnb, scrierea unei recenzii pentru gazda sau oaspetele tău și nu numai.

Contactează gazda sau oaspetele

Trimiterea unui mesaj este, de obicei, cel mai rapid și simplu mod de a rezolva o problemă legată de locuința sau rezervarea ta.

Trimite sau solicită bani prin Centrul de soluționare

Dacă trebuie să trimiți sau să soliciți bani în condiții de siguranță pentru ceva ce nu era inclus într-un anunț, accesează Centrul de soluționare. De asemenea, suntem aici pentru a media discuțiile dintre tine și gazdă sau oaspete.

Trimite o reclamație

Vrei să ne transmiți feedback? Află cum să trimiți o reclamație.

A fost util acest articol?

Articole similare

  • Îndrumări • Oaspete

    Când îți vei primi rambursarea

    Deși sunt trimise aproape imediat, majoritatea rambursărilor ajung în termen de 15 zile. Totuși, în cazul anumitor metode de plată și regiuni, este posibil să dureze mai mult.
  • Îndrumări

    Cum te poate ajuta Centrul de soluționare

    În Centrul de soluționare poți să soliciți sau să trimiți bani pentru chestiuni legate de șederea, serviciul sau experiența ta.
  • Ghid • Oaspete

    AirCover pentru oaspeți

    Fiecare rezervare a unei locuințe e acoperită de AirCover pentru oaspeți. Dacă în locuința Airbnb apare o problemă gravă pe care gazda nu o poate rezolva, te vom ajuta să găsești o locuință similară, în funcție de disponibilitatea cazărilor, la un preț comparabil, sau îți vom oferi o rambursare integrală sau parțială.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te