Solicităm gazdelor să respecte regulile noastre în aceste zone, ceea ce ajută la crearea de cazări confortabile și de încredere pentru oaspeți:
Gazdele trebuie, de asemenea, să mențină scoruri ridicate pentru recenzii, deoarece oaspeții se așteaptă la un nivel consecvent de calitate și utilizează recenziile pentru a-și împărtăși experiența.
Anunțurile ar trebui să mențină un scor general ridicat al recenziilor și să evite prea multe scoruri scăzute. Am constatat că gazdele care primesc recenzii excelente tind să se concentreze pe patru lucruri: angajamentul de rezervare, comunicarea în timp util, detaliile exacte ale anunțului și curățenia.
Gazdele trebuie să onoreze rezervările acceptate și să ofere o experiență de check-in fiabilă.
Gazdele sau co-gazdele trebuie să fie disponibile pentru a răspunde întrebărilor oaspeților sau problemelor neașteptate care pot apărea înainte și în timpul șederilor.
Recunoaștem că gazdele au multe cerințe cu privire la timpul lor. Ceea ce este considerat un timp de răspuns rezonabil poate depinde de circumstanțe specifice, cum ar fi natura solicitării unui oaspete și stadiul călătoriei sale.
De exemplu, dacă un oaspete te contactează cu o întrebare importantă pentru șederea sa:
Pagina anunțului în momentul rezervării trebuie să descrie cu exactitate locuința și să reflecte caracteristicile și dotările care vor fi disponibile în locuință de la check-in până la check-out, inclusiv:
Toate anunțurile trebuie să fie curate și fără pericole pentru sănătate înainte de sosirea oaspeților.
Airbnb încurajează oaspeții să raporteze cu promptitudine încălcările acestor reguli de bază. Atunci când un oaspete se confruntă cu o încălcare suspectată sau reală a acestor reguli de bază, îi cerem:
Ne angajăm să respectăm aceste reguli de bază. Atunci când se raportează o încălcare a regulilor de bază, Airbnb va încerca să contacteze gazda pentru a înțelege ce s-a întâmplat.
Acțiunile pe care le luăm pot include furnizarea de informații gazdelor cu privire la această politică și emiterea de avertismente. Atunci când sunt raportate încălcări repetate sau grave ale acestor reguli de bază, gazdele sau anunțurile lor pot fi suspendate sau eliminate de pe platformă.
În funcție de natura încălcării, Airbnb poate lua și alte măsuri, cum ar fi anularea unei rezervări viitoare sau active, rambursarea unui oaspete din încasarea unei gazde și/sau solicitarea ca gazdele să furnizeze dovezi că au abordat probleme înainte de a putea relua activitatea de găzduire.
În plus, o gazdă care anulează o rezervare confirmată sau se dovedește a fi responsabilă pentru o anulare se poate confrunta cu alte consecințe în conformitate cu Politica noastră de anulare a gazdei. Airbnb poate renunța la taxele de anulare și, în unele cazuri, la alte consecințe dacă gazda anulează din anumite motive valide pe care nu le poate controla.
Gazdele pot contesta deciziile în temeiul acestei politici contactând serviciul de asistență clienți sau accesând link-ul pe care îl oferim pentru a începe procesul de contestare. În cadrul examinării contestațiilor, vom lua în considerare orice detalii suplimentare pe care le oferă gazda, cum ar fi informații noi sau corectate, încălcări ale Politicii privind recenziile sau alte circumstanțe relevante legate de încălcare(încălcări).