Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Politici comunitare

Reguli de bază pentru gazdele de locuințe

Acest articol a fost tradus automat.

Solicităm gazdelor să respecte regulile noastre în aceste zone, ceea ce ajută la crearea de cazări confortabile și de încredere pentru oaspeți:

  • Angajamentul cu privire la rezervare
  • Comunicare în timp util
  • Acuratețea locuinței
  • Curățenia locuinței

Gazdele trebuie, de asemenea, să mențină scoruri ridicate pentru recenzii, deoarece oaspeții se așteaptă la un nivel consecvent de calitate și utilizează recenziile pentru a-și împărtăși experiența.

Detalii despre regulile de bază

Scoruri pozitive pentru recenzii

Anunțurile ar trebui să mențină un scor general ridicat al recenziilor și să evite prea multe scoruri scăzute. Am constatat că gazdele care primesc recenzii excelente tind să se concentreze pe patru lucruri: angajamentul de rezervare, comunicarea în timp util, detaliile exacte ale anunțului și curățenia.

Angajament de rezervare

Gazdele trebuie să onoreze rezervările acceptate și să ofere o experiență de check-in fiabilă.

  • Anulări: gazdele nu trebuie să anuleze rezervările confirmate, cu excepția cazului în care există anumite motive valide pe care gazda nu le poate controla. Chiar și în aceste cazuri, gazdele ar trebui să facă tot posibilul să anuleze cu cât mai mult timp posibil și să contacteze Airbnb dacă au nevoie de ajutor.
  • Check-in: gazdele trebuie să le ofere oaspeților posibilitatea de a accesa cu ușurință anunțul la check-in (de exemplu: instrucțiuni corecte, cod de acces actualizat etc.) și pe toată durata șederii.

Comunicare în timp util

Gazdele sau co-gazdele trebuie să fie disponibile pentru a răspunde întrebărilor oaspeților sau problemelor neașteptate care pot apărea înainte și în timpul șederilor.

Recunoaștem că gazdele au multe cerințe cu privire la timpul lor. Ceea ce este considerat un timp de răspuns rezonabil poate depinde de circumstanțe specifice, cum ar fi natura solicitării unui oaspete și stadiul călătoriei sale.

De exemplu, dacă un oaspete te contactează cu o întrebare importantă pentru șederea sa:

  • Înainte DE ședere:
    • Dacă procesul de check-in este peste mai mult de cinci zile, gazdele ar trebui să răspundă oaspeților în termen de trei zile de la primirea unui mesaj. Acest lucru se întâmplă atunci când este posibil ca oaspeții să ne contacteze pentru informații suplimentare pentru a planifica detaliile călătoriei.
  • Înainte de check-in și în timpul șederii:
    • Aproape de ora de check-in sau dacă apare o problemă în timpul șederii (o dotare-cheie lipsă, o problemă de acces la anunț etc.), este deosebit de important să răspunzi rapid la mesajele oaspeților. În aceste momente, gazdele ar trebui să răspundă în termen de o oră la mesajele primite de oaspeți în timpul orelor de zi locale. În afara orelor de zi locale, Airbnb poate oferi asistență imediată oaspeților care se confruntă cu o problemă de călătorie dacă gazda nu răspunde.
    • În caz contrar, atunci când un oaspete te contactează în timpul șederii sau în termen de cinci zile de la sosire, cel mai bine este să răspunzi în termen de 12 ore la mesajele primite de la oaspeți în timpul zilei. Acest lucru se datorează faptului că, dacă check-in-ul are loc în termen de cinci zile, este posibil ca oaspeții să înceapă călătoria și ar putea avea nevoie de confirmarea detaliilor finale, cum ar fi instrucțiunile de check-in sau poziția locuinței.

Acuratețea locuinței

Pagina anunțului în momentul rezervării trebuie să descrie cu exactitate locuința și să reflecte caracteristicile și dotările care vor fi disponibile în locuință de la check-in până la check-out, inclusiv:

  • Detaliile rezervării: gazdele trebuie să modifice detaliile unei rezervări acceptate (date, preț etc.) numai cu acordul prealabil al oaspetelui.
  • Poziție: informațiile despre poziție (indicatorul hărții, adresa etc.) de pe pagina anunțului trebuie să fie corecte. De asemenea, pagina anunțului trebuie să dezvăluie orice informații despre împrejurimi care pot avea impact asupra nivelului de zgomot.
  • Tipul, dimensiunea și confidențialitatea: pagina anunțului trebuie să descrie cu exactitate tipul de cazare oferit (cameră privată, întreaga locuință etc.), configurarea locuinței (numărul de dormitoare, dimensiunea paturilor etc.) și nivelul de intimitate (prezența unui manager de proprietate la fața locului, a altor oaspeți etc.).
  • Proprietate: locuința pusă la dispoziție trebuie să fie cea care a fost rezervată, iar fotografiile și descrierea de pe pagina anunțului ar trebui să reprezinte cu exactitate spațiul furnizat. Gazdele trebuie să înlocuiască un anunț cu altul numai dacă au un acord prealabil din partea oaspetelui, iar oaspetele a acceptat o cerere de modificare a călătoriei.
  • Dotări ȘI regulile casei: pagina anunțului trebuie să dezvăluie regulile casei aplicabile și să reprezinte cu exactitate toate dotările disponibile (cadă cu hidromasaj, bucătărie, sală de gimnastică etc.) și caracteristicile oferite în anunț. Dacă anunțul promovează „dotări de bază”, toate dotările din această listă ar trebui să fie disponibile pentru oaspeți. Dacă există restricții asociate cu accesul la dotări, acestea ar trebui, de asemenea, să fie complet dezvăluite pe pagina anunțului (de exemplu, o piscină care este disponibilă numai în anumite ore sau luni ale anului).

Curățenia anunțului

Toate anunțurile trebuie să fie curate și fără pericole pentru sănătate înainte de sosirea oaspeților.

  • Sănătate și siguranță: anunțurile nu trebuie să prezinte pericole pentru sănătate (mucegai, dăunători etc.).
  • Curățenie: gazdele trebuie să ofere locuințe care îndeplinesc un standard ridicat de curățenie (fără praf extins, păr de animale de companie, vase murdare etc.).
  • Cifra de afaceri a oaspeților: gazdele trebuie să se asigure că trebuie să curețe după fiecare ședere (să spele rufele, să ducă gunoiul, să aspire/mătură, să șteargă suprafețele etc.).

Raportarea unei încălcări

Airbnb încurajează oaspeții să raporteze cu promptitudine încălcările acestor reguli de bază. Atunci când un oaspete se confruntă cu o încălcare suspectată sau reală a acestor reguli de bază, îi cerem:

  • Comunică cu gazda. Gazda se află în cea mai bună poziție pentru a rezolva rapid problemele.
  • Documentează problema utilizând firul de conversație de pe Airbnb, fotografiile etc.
  • Dacă gazda nu poate rezolva problema, contactează-ne pentru a raporta problema direct sau pentru a solicita o rambursare prin Centrul de soluționare.
  • Lasă o recenzie onestă cu feedback, astfel încât gazda să se poată îmbunătăți pentru viitorii oaspeți.

Respectarea acestor reguli de bază pentru gazde

Ne angajăm să respectăm aceste reguli de bază. Atunci când se raportează o încălcare a regulilor de bază, Airbnb va încerca să contacteze gazda pentru a înțelege ce s-a întâmplat.

Acțiunile pe care le luăm pot include furnizarea de informații gazdelor cu privire la această politică și emiterea de avertismente. Atunci când sunt raportate încălcări repetate sau grave ale acestor reguli de bază, gazdele sau anunțurile lor pot fi suspendate sau eliminate de pe platformă.

În funcție de natura încălcării, Airbnb poate lua și alte măsuri, cum ar fi anularea unei rezervări viitoare sau active, rambursarea unui oaspete din încasarea unei gazde și/sau solicitarea ca gazdele să furnizeze dovezi că au abordat probleme înainte de a putea relua activitatea de găzduire.

În plus, o gazdă care anulează o rezervare confirmată sau se dovedește a fi responsabilă pentru o anulare se poate confrunta cu alte consecințe în conformitate cu Politica noastră de anulare a gazdei. Airbnb poate renunța la taxele de anulare și, în unele cazuri, la alte consecințe dacă gazda anulează din anumite motive valide pe care nu le poate controla.

Încălcări atrăgătoare

Gazdele pot contesta deciziile în temeiul acestei politici contactând serviciul de asistență clienți sau accesând link-ul pe care îl oferim pentru a începe procesul de contestare. În cadrul examinării contestațiilor, vom lua în considerare orice detalii suplimentare pe care le oferă gazda, cum ar fi informații noi sau corectate, încălcări ale Politicii privind recenziile sau alte circumstanțe relevante legate de încălcare(încălcări).

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te