Găzduirea pe Airbnb
  Creează șederi confortabile și obține recenzii excelente

Ce se așteaptă de la gazde?

Dorim să îți oferim recomandări clare, astfel încât să știi ce se așteaptă de la tine și să poți oferi o ședere de 5 stele de fiecare dată când îți împarți locuința.
Solicităm tuturor gazdelor să îndeplinească patru condiții de bază: scorul general, rata de răspuns, anulările și acceptarea rezervărilor. Pe lângă elementele de bază, vei primi recenzii de la oaspeții care stau la tine.
Ești deja gazdă? Verifică Progresul pentru a-ți urmări evoluția.

Condiții de bază

Pentru a ajuta la crearea de sejururi confortabile, de încredere pentru oaspeți, toate locuințele și gazdele trebuie să îndeplinească patru condiții de bază.
Răspunde rapid
Răspunsul rapid atunci când te caută oaspeții arată că ești o gazdă atentă și preocupată. Frecvența și rapiditatea cu care răspunzi cererilor de rezervare și întrebărilor legate de rezervare sunt măsurate prin rata de răspuns. Solicităm gazdelor să răspundă acestor tipuri de mesaje în termen de 24 de ore.
Acceptă cereri de rezervare
Oaspeților nu le place să trimită 4 sau 5 solicitări pentru a găsi o locuință disponibilă, astfel încât ne așteptăm ca, în cazul în care calendarul arată că ești liber, să accepți majoritatea cererilor. Asigură-te că în calendarul anunțului tău sunt menționate zilele în care poți oferi găzduire. Astfel, vei avea mai multe șanse să primești cereri de rezervare pe care le poți accepta. Poți utiliza setările de disponibilitate pentru a bloca timpul liber dintre rezervări sau pentru a preveni cereri de rezervare pentru aceeași zi sau pentru date prea îndepărtate din viitor.
Evită anularea rezervărilor oaspeților
Luăm anulările în serios și cerem tuturor gazdelor să evite anulările - planurile de călătorie ale oaspeților depind de acest lucru! Vor exista penalizări, inclusiv de natură financiară, dacă anulezi o rezervare confirmată. Te rugăm să eviți anularea rezervărilor confirmate, cu excepția cazului în care există circumstanțe atenuante.
Obține recenzii pozitive
Oaspeții vor să știe că se pot aștepta la un nivel consecvent de calitate, indiferent unde rezervă. La sfârșitul fiecărei șederi oaspeții vor scrie o recenzie despre experiența avută cu tine, acesta fiind unul dintre modurile în care te evaluăm ca gazdă. Scorul tău general este scorul mediu al recenziilor primite de la toți oaspeții pe care i-ai găzduit.
În calitate de gazdă, vei avea ocazia să evaluezi și tu oaspeții pentru curățenie, curtoazie și comunicare. Feedback-ul tău ne ajută să ne asigurăm că oaspeții tratează locuințele în care stau ca și cum ar fi ale lor. Oaspeții care sunt în mod constant semnalați de gazde pot fi supuși unor penalizări.

Primirea unor recenzii excelente de la oaspeți

Am constatat că gazdele care primesc recenzii excelente tind să se concentreze pe cinci lucruri: curățenia, dotările de bază, detaliile exacte ale anunțului, check-in facil și comunicarea proactivă.

Curățenie

Oaspeții se vor aștepta la spațiul curat și ordonat pe care îl văd în fotografiile anunțului tău. Asigură-te că ai suficient timp pentru a face curat înainte de sosirea oaspeților, mai ales atunci când ai rezervări una după alta.
Oaspeții vor avea posibilitatea să evalueze curățenia spațiului, iar media scorurilor va fi afișată pe pagina anunțului. Dacă primești în mod constant scoruri scăzute pentru curățenie, este posibil să ți se aplice penalizări.
Ce se așteaptă
  • Fă curățenie în fiecare cameră care poate fi accesată de oaspeți, în special în dormitoare, băi și bucătărie
  • Verifică să nu existe păr, praf sau mucegai pe suprafețe și podele
  • Fă o verificare amănunțită înainte și după fiecare ședere:
  • Asigură lenjerie de pat și prosoape curate pentru oaspeți
  • Curăță gunoiul, alimentele și articolele rămase de la oaspeții anteriori
Sugestii
  • Mărește intervalul de timp dintre rezervări, pentru a avea răgaz suficient să te pregătești pentru oaspeți. Poți actualiza preferințele de rezervare pentru a bloca o noapte sau două înaintea rezervărilor
  • Percepe o taxă de curățenie și folosește banii suplimentari pentru a cumpăra produse de curățenie sau a angaja un serviciu profesionist de curățenie
  • Lasă produse de curățenie în locuință, astfel încât oaspeții să poată avea grijă de murdărirea accidentală

Dotări de bază

Le recomandăm tuturor gazdelor să ofere toate dotările de bază, astfel încât oaspeții să se poată simți confortabil și să se odihnească bine peste noapte.
  • Hârtie igienică
  • Săpun
  • Lenjerie de pat
  • Cel puțin un prosop per oaspete rezervat
  • Cel puțin o pernă per oaspete rezervat

Detaliile exacte ale anunțului

Stabilirea așteptărilor corecte înainte de o călătorie poate contribui la o experiență mai bună atât pentru tine, cât și pentru oaspeții tăi. Poți ajuta călătorii să decidă dacă spațiul tău le satisface nevoile, oferind informații clare și detalii importante, cum ar fi dacă permiți accesul animalelor de companie. Un anunț și un profil detaliat ajută la atragerea oaspeților care caută un loc ca al tău.
Oaspeții vor avea posibilitatea de a evalua acuratețea informațiilor pe care le furnizezi.
Informații despre anunț
Ce se așteaptă
  • Adresă exactă și actualizată (aceasta va fi dezvăluită numai după ce oaspetele a făcut rezervarea)
  • Detaliile privind intimitatea în dormitor și în baie sunt exacte
  • Fotografiile din anunț reprezintă în mod corect starea și aspectul locuinței
  • Dotările sunt așa cum au fost anunțate, prezente și funcționale
Sugestii
  • Utilizează o varietate de fotografii de calitate foarte bună, cu descrierile corespunzătoare, precum și o prezentare detaliată a spațiului
  • Transmite Regulile casei, care abordează situații importante pentru oaspeții tăi. Regulile tale pot asigura claritate cu privire la ceea ce este sau nu este permis, cum ar fi fumatul, animalele de companie sau vizitatorii suplimentari.
  • Anunță oaspeții dacă există zone ale locuinței pe care nu le pot accesa, cum ar fi garajul sau mansarda
  • Fii sincer cu privire la factorii neprevăzuți care vor avea un impact asupra șederii oaspeților tăi. Oaspeții merită să știe dacă vecinii tăi tocmai au început un proiect de construcție zgomotos sau dacă vor trebui să urce pe scări 8 etaje pentru a ajunge la locuința ta.
Dotări
Enumeră toate dotările pe care le oferi și asigură-te că fiecare este disponibilă și funcțională
Preț pe noapte
Asigură-te că spațiul se potrivește cu prețul pe care l-ai stabilit. Un preț foarte mare poate determina călătorii să presupună că locuința ta este foarte luxoasă. Ai nevoie de ajutor? Consultă și alte anunțuri din zona ta sau activează tarifarea inteligentă.

Check-in facil

Un proces de check-in clar și simplu va ajuta la relaxarea oaspeților după o zi de călătorie. Oaspeții vor fi rugați să evalueze experiența lor de check-in la sfârșitul șederii.
Sugestii
  • Creează un ghid de check-in pentru anunțul tău - îl vom transmite oaspeților cu 24 de ore înainte de check-in, astfel încât aceștia să aibă tot ce le trebuie pentru a ajunge fără probleme
  • Dacă intenționezi să te întâlnești personal cu oaspeții, asigură-te că organizezi în avans ora de check-in
  • Dacă oferi check-in independent, adaugă aceste detalii în secțiunea Resurse pentru oaspeți a anunțului tău
  • Asigură-te că oaspeții tăi știu cum te pot contacta dacă le este întârziată călătoria sau au o întrebare de ultim moment
  • Furnizează-le oaspeților instrucțiuni detaliate de orientare către locuință - poți economisi timp adăugând toate informațiile în manualul casei

Sprijinirea oaspeților pe perioada șederii

Indiferent dacă stai sau nu în locuință cu oaspeții, este important să îți păstrezi disponibilitatea pe toată durata șederii lor. La sfârșitul șederii, oaspeții tăi vor avea posibilitatea de a evalua claritatea și consecvența comunicării tale, iar media acestor evaluări ale oaspeților va apărea pe pagina anunțului.
Sugestii
  • Manifestă o atitudine proactivă în comunicarea cu oaspeții, astfel încât să îți arăți disponibilitatea. Contactează-i devreme, pentru a coordona planurile de sosire. Dacă nu vei întâmpina personal oaspeții atunci când sosesc, le poți trimite un mesaj la ora de check-in, pentru a te asigura că totul a mers bine.
  • Dacă confirmi o rezervare și modifici vreun detaliu al anunțului tău, informează oaspetele în avans.
  • Descarcă aplicația Airbnb pentru a putea răspunde la mesaje de oriunde te-ai afla.
  • Dacă nu vei fi în zonă pe perioada șederii oaspeților, le poți oferi acestora o persoană de contact locală.