Data intrării în vigoare: 9 octombrie 2023
Deși anulările efectuate de gazde sunt rare, iar unele anulări sunt în afara controlului unei gazde, anulările efectuate de gazde pot perturba planurile oaspeților și pot submina încrederea în comunitatea noastră. Din aceste motive, dacă gazda anulează o rezervare confirmată sau dacă se constată că gazda este responsabilă pentru o anulare în conformitate cu această politică, Airbnb poate impune taxe și alte consecințe. Taxele și alte consecințe stabilite în această politică sunt menite să reflecte costurile și alte impacturi ale acestor anulări asupra oaspeților, comunității mai largi de gazde și Airbnb. Vom renunța la taxe și, în unele cazuri, la celelalte consecințe, dacă gazda anulează din cauza unui eveniment perturbator major sau a anumitor motive valide pe care gazda nu le poate controla.
Dacă o gazdă anulează o rezervare confirmată sau dacă se constată că gazda este responsabilă pentru o anulare în conformitate cu această politică, vom impune taxe care fac obiectul unei taxe minime de anulare de 50 USD. Taxa se bazează pe valoarea rezervării și atunci când rezervarea este anulată:
La calcularea taxelor de anulare, suma rezervării include tariful de bază, taxa de curățenie și orice taxe pentru animale de companie, dar exclude taxele și taxele pentru oaspeți. Dacă taxa de anulare calculată este mai mică de 50 USD, suma se va ajusta până la 50 USD.
Taxele de anulare sunt, de obicei, reținute din următoarele încasări către gazdă, așa cum se prevede în Condițiile de utilizare privind plățile. În plus față de taxele și consecințele stabilite în această politică, gazdele care anulează sau sunt găsite responsabile pentru o anulare nu vor primi o încasare pentru rezervarea anulată sau, dacă încasarea a fost deja făcută, atunci suma încasării va fi reținută din următoarele încasări.
Vom renunța la taxele stabilite în această politică în situații adecvate, de exemplu dacă gazda anulează din cauza unui eveniment perturbator major sau a anumitor motive valide pe care gazda nu le poate controla. Gazdele care consideră că se aplică una dintre aceste situații vor trebui să furnizeze documentație sau alt sprijin. Vom stabili dacă vom renunța la orice taxe și alte consecințe după evaluarea dovezilor disponibile.
În cazul în care se renunță la o taxă, se pot aplica în continuare alte consecințe, cum ar fi blocarea calendarului unui anunț.
Indiferent dacă renunțăm la orice taxe sau alte consecințe, gazda nu va primi o încasare pentru rezervarea anulată.
În plus față de o taxă de anulare, se pot aplica alte consecințe, cum ar fi împiedicarea gazdei să accepte o altă rezervare pentru anunț în datele afectate, blocând calendarul anunțului.
Gazdele care anulează rezervările confirmate fără un motiv valabil pot avea alte consecințe, așa cum se explică în Condițiile de utilizare și regulile noastre de bază pentru gazde. De exemplu, gazdele pot avea anunțul sau contul suspendat sau eliminat și își pot pierde statutul de Super-gazdă.
O gazdă poate fi responsabilă pentru o anulare atunci când are loc din cauza condițiilor din anunț care sunt extrem de diferite și material de modul în care anunțul a fost descris la momentul rezervării. În aceste cazuri, gazda va fi supusă taxelor și altor consecințe prevăzute în această politică, indiferent de cine inițiază anularea. Exemplele pot include: rezervare dublă a unui anunț, înlocuirea unei alte proprietăți a anunțului rezervat de oaspete sau inexactități brute ale anunțului care perturbă în mod semnificativ o ședere a oaspeților, cum ar fi publicitatea unei piscine atunci când oaspeții nu sunt disponibile piscine.
Dacă o gazdă nu poate onora o rezervare, indiferent de motiv, este responsabilitatea sa să anuleze în timp util pentru a permite oaspetelui să-și ajusteze planurile. O gazdă nu poate încuraja oaspetele să anuleze rezervarea.
Furnizarea de declarații sau materiale false în legătură cu această politică încalcă Condițiile de utilizare și poate duce la rezilierea contului și la alte consecințe.
Această politică se aplică anulărilor care au loc la sau după data intrării în vigoare. Orice drept pe care oaspeții sau gazdele ar putea fi nevoiți să îl inițieze o acțiune în justiție nu este afectat. Orice modificare a acestei Politici va fi făcută în conformitate cu Condițiile de utilizare. Această politică se aplică șederilor, dar nu se aplică rezervărilor pentru experiențe.