Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Politici comunitare • Gazdă

Politica privind anulările efectuate de gazde

Acest articol a fost tradus automat.

Data intrării în vigoare: 9 octombrie 2023

Deși anulările efectuate de gazde sunt rare, iar unele anulări sunt în afara controlului unei gazde, anulările efectuate de gazde pot perturba planurile oaspeților și pot submina încrederea în comunitatea noastră. Din aceste motive, dacă gazda anulează o rezervare confirmată sau dacă se constată că gazda este responsabilă pentru o anulare în conformitate cu această politică, Airbnb poate impune taxe și alte consecințe. Taxele și alte consecințe stabilite în această politică sunt menite să reflecte costurile și alte impacturi ale acestor anulări asupra oaspeților, comunității mai largi de gazde și Airbnb. Vom renunța la taxe și, în unele cazuri, la celelalte consecințe, dacă gazda anulează din cauza unui eveniment perturbator major sau a anumitor motive valide pe care gazda nu le poate controla.

Taxe de anulare

Dacă o gazdă anulează o rezervare confirmată sau dacă se constată că gazda este responsabilă pentru o anulare în conformitate cu această politică, vom impune taxe care fac obiectul unei taxe minime de anulare de 50 USD. Taxa se bazează pe valoarea rezervării și atunci când rezervarea este anulată:

  • Dacă rezervarea este anulată cu 48 de ore sau mai puțin înainte de check-in sau după check-in, taxa este de 50% din valoarea rezervării pentru nopțile care nu au stat
  • Dacă rezervarea este anulată oricând cu 48 de ore și 30 de zile înainte de check-in, taxa este de 25% din suma rezervării
  • Dacă rezervarea este anulată cu mai mult de 30 de zile înainte de check-in, taxa este de 10% din suma rezervării
  • Pentru rezervări de 28 de zile sau mai mult, taxele de anulare de mai sus vor fi calculate ca procent din partea nerambursabilă a rezervării în momentul anulării până la perioada de 30 de zile care urmează datei anulării - mai mult decât întreaga sumă a rezervării

La calcularea taxelor de anulare, suma rezervării include tariful de bază, taxa de curățenie și orice taxe pentru animale de companie, dar exclude taxele și taxele pentru oaspeți. Dacă taxa de anulare calculată este mai mică de 50 USD, suma se va ajusta până la 50 USD.

Taxele de anulare sunt, de obicei, reținute din următoarele încasări către gazdă, așa cum se prevede în Condițiile de utilizare privind plățile. În plus față de taxele și consecințele stabilite în această politică, gazdele care anulează sau sunt găsite responsabile pentru o anulare nu vor primi o încasare pentru rezervarea anulată sau, dacă încasarea a fost deja făcută, atunci suma încasării va fi reținută din următoarele încasări.

Situații în care se pot renunța la taxe

Vom renunța la taxele stabilite în această politică în situații adecvate, de exemplu dacă gazda anulează din cauza unui eveniment perturbator major sau a anumitor motive valide pe care gazda nu le poate controla. Gazdele care consideră că se aplică una dintre aceste situații vor trebui să furnizeze documentație sau alt sprijin. Vom stabili dacă vom renunța la orice taxe și alte consecințe după evaluarea dovezilor disponibile.

În cazul în care se renunță la o taxă, se pot aplica în continuare alte consecințe, cum ar fi blocarea calendarului unui anunț.

Indiferent dacă renunțăm la orice taxe sau alte consecințe, gazda nu va primi o încasare pentru rezervarea anulată.

Alte consecințe

În plus față de o taxă de anulare, se pot aplica alte consecințe, cum ar fi împiedicarea gazdei să accepte o altă rezervare pentru anunț în datele afectate, blocând calendarul anunțului. 

Gazdele care anulează rezervările confirmate fără un motiv valabil pot avea alte consecințe, așa cum se explică în Condițiile de utilizare și regulile noastre de bază pentru gazde. De exemplu, gazdele pot avea anunțul sau contul suspendat sau eliminat și își pot pierde statutul de Super-gazdă.

Atunci când o gazdă este găsită responsabilă pentru o anulare

O gazdă poate fi responsabilă pentru o anulare atunci când are loc din cauza condițiilor din anunț care sunt extrem de diferite și material de modul în care anunțul a fost descris la momentul rezervării. În aceste cazuri, gazda va fi supusă taxelor și altor consecințe prevăzute în această politică, indiferent de cine inițiază anularea. Exemplele pot include: rezervare dublă a unui anunț, înlocuirea unei alte proprietăți a anunțului rezervat de oaspete sau inexactități brute ale anunțului care perturbă în mod semnificativ o ședere a oaspeților, cum ar fi publicitatea unei piscine atunci când oaspeții nu sunt disponibile piscine.

Alte lucruri de luat în considerare

Dacă o gazdă nu poate onora o rezervare, indiferent de motiv, este responsabilitatea sa să anuleze în timp util pentru a permite oaspetelui să-și ajusteze planurile. O gazdă nu poate încuraja oaspetele să anuleze rezervarea.

Furnizarea de declarații sau materiale false în legătură cu această politică încalcă Condițiile de utilizare și poate duce la rezilierea contului și la alte consecințe.

Această politică se aplică anulărilor care au loc la sau după data intrării în vigoare. Orice drept pe care oaspeții sau gazdele ar putea fi nevoiți să îl inițieze o acțiune în justiție nu este afectat. Orice modificare a acestei Politici va fi făcută în conformitate cu Condițiile de utilizare. Această politică se aplică șederilor, dar nu se aplică rezervărilor pentru experiențe.

A fost util acest articol?

Articole similare

  • Îndrumări • Gazdă

    Anularea unei rezervări în calitate de gazdă fără consecințe negative

    Dacă o gazdă trebuie să anuleze dintr-un motiv întemeiat, vom colabora cu aceasta și îi vom ajuta pe oaspeți să găsească o altă cazare, fără ca gazda să suporte taxe de anulare sau eventuale consecințe în urma anulării.
  • Îndrumări • Gazdă

    Cum anulează gazda o rezervare

    Poți anula o rezervare în calitate de gazdă, dar, dacă ora de check-in este în termen de 24 de ore, este posibil ca opțiunea de anulare online să nu fie disponibilă.
  • Politici comunitare

    Politica privind evenimentele perturbatoare majore

    Află detalii despre modul de gestionare a anulărilor atunci când după rezervare au loc evenimente neprevăzute pe care nu le poți controla și care fac imposibilă sau ilegală finalizarea rezervării.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te