Utilizarea răspunsurilor rapide pentru a economisi timp

Creează șabloane de mesaje pentru a răspunde la întrebările frecvente ale oaspeților.
Articol creat de Airbnb pe 12 dec. 2018
Timp de citire: 2 minute
Actualizat pe 1 mai 2024

Există o serie de întrebări pe care gazdele le primesc frecvent de la oaspeți: care este parola de la rețeaua Wi-Fi? Cum se folosește cada cu hidromasaj? Unde se mănâncă bine în apropiere? 

Îți poți reutiliza răspunsurile și poți reacționa rapid de fiecare dată, configurând răspunsuri rapide în fila Mesaje.

Răspunsurile rapide sunt șabloane de mesaje scurte care abordează anumite subiecte. Le creezi din timp pentru a le avea la îndemână și a le trimite atunci când discuți pe chat cu un oaspete. De asemenea, poți programa mesaje pentru ca unele informații să fie trimise automat în anumite momente, cum ar fi cu o zi înainte de check-in. 

Dacă ai răspunsuri rapide pregătite, mesajele tale devin mai eficiente și poți răspunde mai ușor așteptărilor oaspeților. „Șabloanele mă ajută să economisesc mult timp”, declară Sally, o gazdă din Snoqualmie, Washington. „Reușesc să răspund la 4 solicitări de informații de la oaspeți în mai puțin de 10 minute.”

Configurarea răspunsurilor rapide

Este ușor să creezi răspunsuri rapide în setările de mesagerie. Poți crea șabloane noi sau poți alege un subiect, cum ar fi instrucțiunile de check-out, indicațiile de orientare sau parola de la rețeaua Wi-Fi, din lista de șabloane existente.

Pentru eficiență maximă, răspunsurile rapide trebuie să fie scurte și să se concentreze pe un singur subiect fiecare. De exemplu, poți trimite instrucțiunile de check-in în cadrul unui răspuns și manualul casei în cadrul altui răspuns. Citește exemplele de răspunsuri rapide de mai jos pentru a te inspira.

Poți să îți personalizezi răspunsurile rapide adăugând coduri scurte. Codurile scurte introduc automat detalii referitoare la rezervare, la anunț și la oaspete atunci când trimiți un mesaj. Iată câteva exemple:

  • Prenumele oaspetelui
  • Data de check-in
  • Ora de check-in 
  • Titlul anunțului
  • Adresa locuinței din anunț
  • Parola rețelei Wi-Fi

Multe coduri scurte extrag detalii din anunț pentru a le introduce în mesaj, așa că asigură-te că informațiile din anunț sunt complete și de actualitate. Mesajele care conțin coduri scurte goale nu vor fi trimise corect.

Trimiterea răspunsurilor rapide

Poți folosi răspunsurile rapide ori de câte ori trimiți mesaje oaspeților. Alege un răspuns rapid selectând pictograma de lângă butonul Scrie un mesaj. Sau folosește funcția de sugestii de răspunsuri rapide generate de IA și ți se va propune un răspuns.

Inteligența artificială recunoaște anumite subiecte în mesajele de la oaspeți și în răspunsurile tale rapide. Pe baza acestei analize, îți sugerează automat care dintre răspunsurile rapide existente s-ar potrivi la o întrebare. 

Sugestia de răspuns rapid apare în conversația ta cu oaspetele, dar numai tu o poți vedea. Ai întotdeauna posibilitatea de a edita orice răspuns rapid înainte de a-l trimite.

Exemple de răspunsuri rapide

Iată câteva exemple de răspunsuri rapide care folosesc coduri scurte. Introdu toate codurile scurte pe care dorești să le utilizezi selectându-le din lista verticală. Codurile scurte nu vor funcționa dacă le scrii manual în răspunsul rapid.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
12 dec. 2018
Ți-a fost de ajutor?